неделя, 1 март 2015 г.

Empties Vol.6

Здравейте!
1-ви март сме и дойде времето за най-любимите ми публикации за четене и писане, а именно Empties! И така, без да губя време, днес ви представям последните продукти, които изразходих или изхвърлям, защото са trash сами по себе си!



1. Clinique крем за лице - това беше един от подаръците в минал брой на Грация. Кремът си отива така пълен, за мен е тотално ненужен и безполезен продукт. Със смесена и мазна кожа съм, обожавам леки консистенции, но тук тя не е просто лека, а... не знам и аз! Да си напръскам лицето с вода, и да се намажа с този крем, за мен са едно и също нещо - т.е. ефект никакъв! Никаква хидратация, никаква, въобще не си заслужава цената или вниманието. Не става дори за ръце да го доизмажа!

2. Oriflame спирала - някаква много стара спирала, която сигурно вече не се намира по каталозите. Имаше страхотна четка и много ми харесваше обема, който създава. Намерих я на дъното на една кутия и я хвърлям, като както се вижда, запазвам четката.

3. Casyopeа балсам за устни - много любим, ползвах го лятото, писала съм тук. За съжаление започна да мирише ужасно на старо и да нагарча - изхвърлих го веднага! Имаше още 4-5 месеца от срока, но явно тъй като е  натурален продукт, липсата на консерванти си каза думата.

4. Oriflame храна за нокти - напълно безполезен продукт, който няма свършване. Изтече му срока и го хвърлям. Супер мазен, няма попиване, не видях ефект, поне като състав беше добре.

5. Avon коректор и гланц за устни  - коректорът е пълен боклук. Събира се по гънките, подчертава сухи линии, оранжавее страшно (това е най-светлият цвят), не прикрива нищо и е супер лепкав и неприятен за работа.
Гланцът е лепкав доста, но като ефект ми допадна. Да съм го ползвала не повече от 10 пъти при огромния избор у нас - хвърлям, защото му е изтекъл срока.

6.Arran Aromatics душ-гел - травъл сайз от Пинкс кутия. Допадна ми, много приятен аромат, но много нетраен. Не правеше богата пяна, но пък опаковката е супер за преливане и си я запазвам.

7. La Roche-Posay Cicaplast балсам за устни - това за мен е Светият Граал при балсамите за устни. Не съм попадала на по-добър и вече поднових. Ревю тук Опаковката ми стигна за поти година, смятайте колко е икономичен.


8. Sephora масло за тяло - видях му дъното. Най-невероятното масло за мен! Имам вече около 14 бройки от маслата, така че смятайте колко съм "добре" :D. Това ми беше първото на марката и имам още 3 или 4 от него, защото аромат, текстура, състав, ефект - всичко уникално!  Ревю тук.

9. Oriflame крем за ръце - доста стар ще да е този крем, отново го намерих забутан и го хвърлям.

10. Avon спрей за след душ - приятен и много лек лосион, подходящ за лятото. Ревю тук.

11. Garnier Fructis лак за коса - това са единствените лакове от ниския клас, които не правят косата ми на клечки. Ще повторя, макар сега да съм с професионални продукти, макар рядко да ползвам стилизанти. Ревю тук.

12. Nubian Heritage лосион за тяло - ще кажа само едно - най-невероятният органичен продукт, който ми е попадал. Прочетете ревюто ми тук, за да не пиша отново суперлативите за него, тъй като са много. Обожавам го!

13. Balea тониращ шампоан - ако го видите - бягайте от щанда! Този шампоан за мен е най-безполезното нещо, което съм виждала в близките месеци!  Никакво действие, никакво - просто да не става дума за тониране. И макар цената му да е около 4 лв, смятам, че е абсолютно глупава и ненужна покупка, но нали любопитството е убило котката. Поне има хубав аромат и измива прилично, ако не друго. А за това, че е от професионалната серия на марката - не искам да си представям другите продукти колко са "професионални" след срещата ми с този.

14. Avon лосион за тяло - съдържа парафин и е последният такъв продукт, който имам /измазах на ръцете/. Попива адски бързо, има уникално нежен аромат и е страхотен продукт! Ако не ви притеснява съдържанието, продукта е чудесен и го препоръчвам. Аз няма да повторя заради това, ако го има изобщо, де, че не съм го засичала.

15. Yotuel вода за уста - доста  лютичка, но ми хареса. Цената е една идея по-висока, но ми допадна. Доста цапа, обаче, тъй като е ярко синя на цвят.

16. Decleor крем за лице - страхотни пъпки ми докара този крем. Супер тежък и мазен, тотално не е за моята кожа. Изразходих го на врата и по ръцете, като дори там ми беше мазен. Не се разбирам с масла, а с марката още повече - това е трети техен продукт, който тотално не ми допада.



Тампоните за грим - знаете, че харесвам тези на Катерин / Кауфланд. Имах в резерва тези на Ебелин и честно казано доста ми харесаха, но са малко количество.
Мостри последните месеци почти не съм ползвала, но все пак има няколко.
Филорга е анти-ейдж козметика, но реших да пробвам този крем. Уникален! Супер лек, хидратира чудесно, приятен аромат и най-важното - никакви пъпчици + матиращ ефект. Мострата ми стигна за няколко дни и доста ми допадна. Ако не беше анти-ейдж, бих го взела.
Армани  и Si - един парфюм, с който имам love-hate връзка. Тежък аромат, като съдържа роза в ароматните си нотки, а знаете, че не я обичам. В някой случай го обожавам, в други случай ме боли главата от него и ми прилошава. Имам го в 30 мл, както и имам intense версията.
Визионерът на Ланком е продукт, за който има много мнения в интернет. Предвид цената му, тотално не съм доволна. Да, има активни съставки и то доста, но прави кир ефект, образува ми пъпчици и е доста мазен на пипане, като база за грим /заради силиконите в него/. Не бих го купила, мострата получих при покупката на Хидразен нощния крем на марката.
И последната мостра е от професионалната серия на Shwarzkopf. Color Freeze е шампоана, без сулфати за боядисана коса. Супер приятен аромат, сладникав и чудесно измиване. Взех си тониращия шампоан от серията и останах доволна. Този ми е заплануван за покупка.

Имам и няколко неща, които изхвърлих без да снимам по невнимание, така че засега това е от мен!
Споделете ми ако сте ползвлаи някой от показаните продукти и какво мислите! :)

Пожелавам ви приятен нов месец!

1 коментар:

  1. И моето мнение за Clinique крем за лице и Oriflame храна за нокти съвпада с твоето :) Кремът на Clinique почти го употребих, но наистина няма никакъв ефект от него ( и аз съм със смесена кожа).

    ОтговорИзтриване