петък, 13 март 2015 г.

Shiseido Ibuki Gentle Cleanser

Здравейте!

Днес темата е почистване, но какво само...
Ползвала съм какви ли не почистващи гелове, кремове, суфлета и всякакви консистенции. Имам доста любими, за някои от които съм писала в блога, но един от тях ми е толкова на сърце, че в последните 6-7 месеца е заел постоянно място на мивката ми - сутрин и вечер, този продукт за мен е незаменим, а да не говорим, че обърна представите ми за почистване на лицето. Всичко това е нежният почистващ крем на Shiseido от серията Ibuki.




За самата серия няма да говоря - вече го направих тук, където може да видите и ревю на още един продукт  от серията.

И така - на пръв поглед обикновен почистващ продукт. Дали пък?
Бях ви показала травъл сайз от него в есенните ми любимци и още тогава сте забелязали, че много го харесах. Купих и пълен размер, а тези 30 мл. оставих за път, но стига толкова - нека поговорим за този невероятен почистващ продукт.
Консистенцията му е доста гъста, бяла на цвят. Разпенва се супер лесно и прави богата, пухкава, мека и нежна пяна. Има страхотен аромат на жен-шен и бял чай, отпускащ до мозъка на костите - сякаш те пренася в друг спокоен и нежен свят, далеч от натовареното ежедневие и стреса. Силен е, но ужасно, ужасно приятен, релаксиращ, женствен и нежен - страхотен аспект от продукта.
Измива чудесно - пяната премахва замърсявания и излишен себум по възможно най-нежния начин. За грим не бих могла да бъда категорична, защото ползвам други продукти без измиване там, но съм пробвала и опитите са били успешни - премахва го успешно. Чувствам кожата си свежа, отпочинала и чиста, тя не е пресушена и я усещам гладка и хидратирана.
Най-хубавтото е, че съкровището на Shiseido е толкова нежно, че съвсем спокойно го ползвам и в околоочния контур - няма изсушаване или негативна реакция като парене, щипена, сухи линии и т.н. Не съм мислила, че има толкова нежно нещо, което брилянтно да почиства чувствителната ми кожа.
Най-важно място трябва да обърна на състава! Невероятен, обърна ми представите просто! Никога не съм мислила, че продукт без SLS, SLES и подобни пенители, би могъл да се пени толкова обилно и добре. По този начин се запазва хидролипидният слой на кожата и не се нарушава pH-то. Липсата на тези съставки прави почистване неагресивно и в същото време една идея по-полезно за организма - отчитам също като плюс за Ibuki cleanser-а.
В състава лиспват екстракти, като трябва да обърна внимание на няколко от тях.
Stearic acid е главната съставка, която всъщност е мастна киселина, използвана понякога като мощно средство за почистване. Тя действа заедно с водата и разгражда нечистотиите и себума на повърхността на кожата ви. Друга нейна функция е, че тя "обединява" различните съставки в продукта и го прави хомогенен. В комплекса са включени още две мастни киселини - myristic acid и lauric acid
Защо споделям това - в доста чужди блогове четох, че продукта изсушава. Това въобще не е така при мен, да не говорим, че чувствам кожата си хидратирана. Този изсушаващ ефект се държи на това, че тази стеаринова киселина, ако прекалите с количеството, ще премие кожата ви и ще я почисти до скърцане, откъдето и би дошло чувтвото за суха кожа, независимо, че е мастно съединение.
Trehalose - захар, която е използвана като овлажнител - рехидратира кожа и я снабдява с вода, освен това мощен антиоксидант.
Глицерин и форма на витамин Е също намират място във формулата. Има и алкохол, но в ниска концетрация.
Като цяло, изчистен от по-вредните неща състав, оосбено от пенители.
Икономичност - 7 месеца ежедневно ползване по два пъти на ден, и да съм изхабила 2 пръста. Мега икономичен - ще ми стигне поне за още година и половина, а количеството е едва 125 мл. - доста по-малко от традиционните /200-250 мл/, което е заблуждаващо, защото от богатата консистеция е нужно количество, колкото капка /това на снимката е нужното количество за 2-3 измивания/. Хубавото е, че си спеставям ненужни разходи по подобен вид продукти - този въобще не ми омръзва и цената му е оправдана, даже излиза бюджетен, защото се ползва за дълъг период от време.


От серията пуснаха още нови почистващи продукти и нямам търпение да ги опитам , но са доста - почистващи олио и крем, дегримьор за устни/очи и четка за почистване. Само да ми паднат в ръчичките...

И за финал - открих своя почистващ продукт! Неизменен помощник от месеци, а ще продължава и поне още година(и)! Кожата ми се чувства страхотно с този почистващ крем, няма негативни реакции, тя е здрава, чиста, освежена, а релаксиращият аромат ми помага в често напрегнатото ежедневие. Препоръчвам с две ръце, а ако не вярвате - поискайте мостра или да ви отсипят - ще се убедите колко е добър.

Приятен и спокоен уикенд!
П.с. - А в следващия пост - очаквайте планинско настроение.

2 коментара:

  1. каква му е цената и откъде (в Пловдив за предпочитане) може да се купи или трябва да се поръча?

    ОтговорИзтриване
  2. Цената е около 70 лв. В Пловдив го има в Douglas и в Beauty Zone

    ОтговорИзтриване