петък, 14 февруари 2014 г.

La Roche-Posay Cicaplast Levres Barrier Repairing Balm

Здравейте!
Напоследък все по-рекламиран става един от новите продукти на La Roche-Posay, а именно Cicaplast за устни.
Реших да не чакам мнения за продукта, а направо да го взимам, защото определено го бях харесала доста по описанието.  И преди няколко дни в една аптека реших да го взема.




Този бариерен възстановяващ балсам е главно за устни, но може да се ползва и срешу груби, напукани и раздразнени зони. Подходящ за възрастни и деца, според описанието.


Продуктът представлява гъст балсам без мирис и цвят, който се разнася лесно, като е достатъчно малко количество от негою. Интересно е, че има сладък вкус.
Съдържа 5% пантенол, термална вода, мп-липиди, масло от шеа, пчелен восък, соеви стероли др.

Относно ефекта му, важно е да кажа, че това определено е номер 1 продукт за мен за устни досега!
Първият път,  когато го сложих, устните ми бяха доста напукани. След около 15 минути реших, че ще ям, в случая течна храна, а докато го правя не обичам да имам нищо по устните и го изтрих с ръка /само аз ли не обичам да ям течни храни и да имам нещо по устните?! / . Нямаше и помен от сухи устни или кожички! ( 15 минути - What ? Дори и аз не повярвах ). Колкото и невероятно да ми се стори в първия момент, ефектът се оказа постоянен. Само една нощ с него и на другия ден сякаш съм с нови устни! Прекрасен продукт е и определено си заслужава цената, която не е висока.
Овлажнява страхотно устните , а богатата и плътна текстура може да се "усети" върху устните.

Определено станах огромен фен на балсама и нямам намерение да го сменям.

А вие пробвахте ли вече Ciсaplast за устни?

П.с. - Честит празник на всички ( кой каквото празнува де :D ) ! 

2 коментара:

  1. Е, май определено ме зариби :D Хвърлила съм око и на това: http://www.pinkmelon.de/wp-content/uploads/2011/11/balea_urea_lip_hofgirl_art.jpg, но определено Ла Рош ще е с приоритет!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се и дано ти хареса Ла Рош-а!
      Относно продукта на Балеа от линка, не съм го виждала и пробвала, но както вече ти казах аз ползвам балсамче на Балеа - Juicy Orange, доста не го харесват по форумите, но на мен ми допада. Чисто вазелинче си е, тип "Нежна грижа" на Ори. .

      Изтриване