неделя, 25 януари 2015 г.

Nubian Heritage Coconut & Papaya Lotion

Здравейте!

Вчера ви попитах във Facebook страницата на блога какво ви се чете и вие решихте, че искате публикация за лосиона за тяло на Nubian Heritage с кокос и папая.


Преди всичко трябва да ви кажа, че този лосион не може да се намери на нашия пазар. Знаете също, че не пиша за продукти, които не се предлагат тук и не са достъпни, но направих изключение поради няколко факта, а именнo, че все повече от нас пазаруват от iHerb / където има цялата гама продукти на марката / и това, че той беше първата ми придобивка през новата година, а това ако не е повод...
Самата марка се предлага у нас в някои био магазини, но главно тяхните сапуни / особено черният, който е легендарен /, разбира се, с доста голяма надценка.
Nubian Heritage съществува още от миналия век, като политиката на марката е изцяло натурален и органичен състав на продуктите + никакво тестване върху животни.

Но да поговорим за звездата днес - лосиона за тяло с кокос и папая.

Опаковката му е много удобна и семпла като дизайн, изчистена, но в същото време грабваща окото. Отваря се по изключително приятен начин чрез натискане на капачката / вижте на снимките по-долу / и е лесен за дозиране и изполване + е хигиенично.
Консистенцията е точно като на масло, ама 1:1 - пухкава, някак въздушна, точи се, но в същото време ясно личи наличието на масла. Разнася се лесно и попива бързо, като дори да прекалите с количеството, то няма да утежни или да остави мазно чувство върху кожата. Въпреки това не е и от лосионите, които не се усещат върху кожата след нанасяне - на допир може да усетите, че върху кожата има нещо.
Има изключително приятен и силен аромат на кокосово масло / буквално се усеща мирис на масло / и папая. Знаете, че причината да не ползвам натурална/био/органик козметика е именно това, че не ми понасят ароматите им, но в случая той е повече от прекрасен. Дълготраен е, усеща се все така силно след нанасяне поне 4-5 часа, като след това се усеща много леко и финно. Цялата стая ухае след употреба / познайте колко "обича" този ефект любимият, който ужасно мрази кокос, ама кой го пита? /. Автентичен е, няма / а и няма как да има / химичен привкус, като е ицяло получен от ароматни есенции и извлеци.
Хидратиращите му свойства са чудесни - топи се върху кожата и я оставя супер мека и гладка. На кожата на ръцете ми / дланите / ми идва лек, защото те са доста сухи, но затова и се предлага специално крем за ръце от серията. На ужасно сухите ми лакти обаче, лосиона действа чудесно - остават меки и гладки, без грам сухота върху тях, което отдавам на силата на маслата.
На тялото хидратиращото ми действие ми е достатъчно и повече от приятно. Дали се запазва ефектът - да.
Лосионът е от серията, обещаваща анти-ейдж, освежаваща и стягаща грижа, но както знаете, далеч съм от възрастта, за която тези ефекти се отнасят и не мога да кажа нищо по въпроса.
С няколко думи - върши чудесно работата си и съм доволна от ефекта / и все пак фаворити си ми остават маслата на Sephora, но там знаете, че има дълбока любовна връзка...  :D /
Определено обаче кожата изглежда по-здрава.
Един от неочакваните ефекти за мен беше, че имах малко кожни проблеми на едната ръка / нещо като обрив /. В един момент ми направи впечатление, че проблемът е изчезнал, а аз не бях ползвала нищо, освен лосиона, на който го отдавам. Отново го дължа на маслата и екстрактите, които в чиста форма имат страхотни ефекти върху кожни проблеми.




Съставът - ама с огромен кеф го гледам и направо му се радвам! Само полезни и натурални нещица...
Съдържа кокосово масло, масло от шеа, растителен восък, масло от какао, растителен глицерин, зехтин, смес от ароматни масла, сок от алое, витамин Е, папаин, алантоин, екстракт от орлов нокът, кокосово мляко и екстракт от ванилия / някои от съставките са органични, може да видите кои на снимката /.
Интересна е съставката папаин, която е натурален ензим, използвана в тропическата медицина като премахваща мъртвите клетки съставка, което обеснява защо чувствам кожата си по-здрава и гладка, някак сияйна.


Ако го ползвате почти ежедневно като мен, вероятно една такава опаковка /238 мл./ би стигнала за около месец, месец и половина, но предвид, че цената му не е супер висока и е доста поносима за подобен вид продукт, смятам си заслужава. Плюс отдавам на това, че срока на годност след отваряне е цели 12 месеца.

И обобщено - за първи път харесвам толкова много натурален и органичен продукт, който препоръчвам с две ръце. Самата аз не повярвах, че ми допадна такъв вид продукт. Ужасно ме и радва факта, че все повече от вас се интересуват за съставите на продуктите и наблягат на по-натуралните и изчистени такива.
Лосионът може да се открие в iHerb и сайта на марката!

Ще се радвам да ми оставите коментар по темата и ви пожелавам приятна и мързелива неделя!


8 коментара:

  1. Убеди ме, че трябва да го купя :)) Отивам да разглеждам iHerb.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се, да споделиш "развръзката" задължителнo! :D :)

      Изтриване
  2. Много добро ревю :) Радвам се, че ти хареса :)

    Протеолиттичните ензими в медицината се ползват за кожни проблеми, за бързо затваряне на открити рани, следоперативно и т.н. и не съм никак изненадана, че си забелязала добрия ефект при теб :)

    Освен това забавят и растежа на космите - няма начин да не забележиш, но ако го ползваш по-дълго :)

    ОтговорИзтриване
  3. Много хубаво ревю на непозната за мен марка, която явно си заслужава. Ползвала ли си друг техен продукт, който да препоръчаш?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се, че ти допада! Бих препоръчала душ-гелът от същата серия! :)

      Изтриване