събота, 28 февруари 2015 г.

Lumene Deep Moisture Eye Gel

Здравейте!

Попитах ви във Фейсбук за какво ви се чете и вие решихте първо да видите ревюто ми за дълбоко хидратиращия гел за околоочен контур на Lumene. И макар с малко закъснение, то е тук.



Вече съм ви говорила, че в тази зона имам един сериозен проблем, особено зимата - умората. Кожата и е повяхнала, няма тонус, просто не изглежда добре. Нямам торбички или тъмни кръгове, но пък стресът ясно си личи и затова коректорът ми е неизменен помощник. Започвайки обаче да се появяват и сухи линии, реших да потърся нещо 2 в 1 и така в ръцете ми попадна гелът на Lumene, който не само се бори с умората, ами и има дълбоко хидратиращо действие, като прониква дори в дълбоките слоеве на епидермиса.


Самият продукт има конситенция по-скоро на желе. Няма аромат и е безцветен. Не е мазен и не дава силиконово усещане.
Разнасянето става лесно - не потупвам както при други продукти, а леко масажирам в зоната. Самият гел стои леко желиран и трябва леко да се затопли от телесната температура, за да се "отпусне". След нанасяне, гелът попива супер бързо - за секунди, като няма мазно усещане или лепкавост след него.
Добра основа за грим е, не ми създава проблем.
Ефектите от него са налице - при редовно ползване кожата е хидратирана, подхранена, а тенът е изравнен перфектно, като няма следи от умора, което за мен беше най-важното. Сухите линии са "запълнени", а кожата не се дехидратира от външните фактори.
Ако пък искате още по-освежаващ ефект, гелът е невероятен ако се сложи в хладилник. Дали защото е с гел консистенция и се топи върху кожата, този "охладен" начин на ползване е много успешен при мен. Усещането е невероятно, а ефектите са налице секунди след нанасяне - освежена и хидратирана кожа и мигновенен охлаждащ ефект. Ако не сте спали или сте имали тежка вечер, този трик ще ви спаси.
Тубичката е удобна, с приятен отвор. Гелът е супер, ама супер икономичен, защото е нужно малко количество от него (а и цената му не е висока за подобен продукт).
Съставът - невероятен! Няма парабени, парафини, парфюм и консверванти, които отделят формалдехид (бронопол, например).
Възрастовата категория, за която е подходящ продукта - от 20 до 40 год.
Съдържа като основна съставка арктическа изворна вода - съставната част на продуктите на Lumene и тяхната запазена марка всъщност. Водата е богата на минерални и витамини, включително магнезий, натрий и калий, които са полезни за кожата ни.
В съставът са включени няколко вида захари (производни на ксилитола), глюкоза, пантенол (вит. B5), екстракт от грейфрут и карагенан.
Няколко съставки обаче будят интереса ми:
N-Hydroxysuccinimide - съставка, която се използва в околоочната козметиката, за да облекчи тъмните кръгове и торбичките /възможно е да предизвика дразнене/. Тя неутрализира пигментите при тъмните кръгове и действа също върху  на торбичките. Тъмните кръгове се образуват заради хемоглобина, заедно с билирубина и желязото в кръвта. Тази съставка всъщност по естествен начин елиминира проблема, като действа върху факторите, които го предизвикват.
Chrysin - съставка, която е флаваноид. Извлича се от пасифлора и други растителни видове, като се среща дори в меда. Попринцип се изполва в бодибилдинга, в медиицната, като има силно изразен противораков ефект. Използван в кометиката, има силен антиоксидантен и антистресов ефект. Оказва влияния върху торбичките, като действа отново и по същият начин, като горната съставка и намалява тъмните кръгове. Оказва и анти-ейдж влияние.
Има и два пептида в състава - palmitoyl oligopeptide  и palmitoyl tetrapeptide-7.
Олигопептидът увеличава производството на хиалуронова киселина и колаген. Ползите за младата кожа от съставкате са: редуцира и запълва линиите, подобрява текстурата на кожата, освежава и озарява погледа.
Тетрапептидът работи заедно с олигопептида, като двете заедно повишават производството на колаген и натурално засилват регенерацията на кожата. Правят кожата еластична и действат върху мимически бръчки и линии.



С няколко думи - повече от доволна съм от покупката. Кремът е с много достъпна цена, със страхотен състав и най-важното за мен - работи!
Марката ми стана доста интересни и задължително ще пробвам още неща!
Споделете ми ако сте доволни от нещо!

Приятен уикенд!

14 коментара:

  1. Звучи чудесно :)
    Консерванти има и няма как да няма щом има вода :) А само като видя EDTA и спирам да чета състава :):))) Жалко,че са го развали ли с тази опасна съставка.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, консверванти има /феноксиетанол и др./, ставаше дума за такива, които отделят формалдехид.
      Като цяло е максимално изчистен, по моите критерии е чудесен!

      Изтриване
  2. Много ми хареса описанието. Още утре ще проверя за него и ще купя ако го намеря.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се! :) Ако има тестер или мостри, пробвай го, според мен си заслужава! :)

      Изтриване
  3. Отговори
    1. Определено! Аз не очаквах да ми хареса толкова! :)

      Изтриване
  4. И на мен ми допадна на първо четене, много хубаво ревю :) Можеш ли да споделиш каква му е цената горе-долу?

    ОтговорИзтриване
  5. Къде мога да намеря този грем? В аптеки или дрогерии?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. За аптека - марката съм засичала в Ремедиум, иначе из козметичните магазини, които зареждат марката, го има, но в големите ДМ и Лили не се предлага :)

      Изтриване
  6. Lumene имат някои наистн страхотни продукти (е, и някои не чак толкова сполучливи) На няколк пъти си купувам техни серуми, единия вече го повтарям, този който е с витамин C и по идея озарява кожата. А и мирише страхотно на цитруси. Този околоочен крем определено ме заинтригува :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. За този серум чета доста и в чуждестрани блогове, трябва да го погледна! :)

      Изтриване
    2. ако щш го взимаш имай пре вид, че идва в две разновидности, единия е чисто жълт, другият е като дву-фазен- жълто червен, като червената част е доста мазна (някакви масла) Този , който е чисто жълт на мен лично повече ми хареса, попова бързо и без никакв мазна следа, а и като ефект май беше по-добре от другия

      Изтриване
  7. Единственият продутк на Лумене, който съм имала, беше един бб крем, от който бях много доволна. Даде ми добра идея да пробвам околоочните кремове на марката, това, че е гел не ми допада много, но сигурно ще имат кремообразни консистенции :)

    ОтговорИзтриване