четвъртък, 5 март 2015 г.

Janina Ultra White Toothpaste / Sensitive

Здравейте!

Време е за малко по-различен пост! Днес препратката е към денталната грижа, а главен герой ще бъде избелващата паста за зъби Janina за чувствителни зъби.



Марката ми беше позната главно със своите ленти за избелване, които не съдържат водороден пероксид, но се оказа, че те предлагат доста голяма гама от продукти. Още в началото на годината от марката ми изпратиха тази паста и сега е времето да ви споделя как тя се отрази на мен!

Първото, което трябва да кажа е, че бях адски скептична и честно казано трябва да похваля марката за това, че се интересува от истинското мнение на клиентите и не търси реклама.
Доста скептична в началото, време е да ви споделя малко повече за нея, а и какво мисля аз.

Пастата е избелзваща, но не е като стандартните такива - няма абразивни частици и няма водороден пероксид - двете най-често изполвани съставки в този вид продукти, които доказано увреждат зъбите ни. Самата паста е и грижа  - обещанията са, че тя намалява чувствителността на зъбите, има действие срещу лошия дух, кариесите, плаката и петната, избелва безопасно и може да се ползва от хора с импланти/протези/коронки (и т.н.) и заболявания в устната кухина, дори тежки такива, като  предпазва от ерозия на зъбите. 
Идва в запечатана тубичка, като в самата кутия на пастата има отделение за маскимална защита на тубичката, т.е. двойно запечатана /тройно, ако броим и филиото/. Съдържанието е 75 мл.
Накратко - това е, но какво мисля аз?!

Едно трябва да призная на пастата - прави зъбите видимо по-бели. Както марката споделя, те просто изглеждат бели, някак здравословно и естествено. Не очаквайте зъбите ви да светнат като на зездите от рекламите - на всички трябва да ни е ясно, че това са порцеланови фасети, които струват много и никога не вярвайте, че паста за  3-4 лв. ще ви помогне. Хубавото и това, което харесвам на марката Janina e, че тя бяга от такава реклама и не обещава подобни неща.
Зъбите определено изглеждат по-бели и здрави и определено мога да потвърдя това.
Сега няколко факта за мен - кафе и цигари ми бяха слабост в един период /вече не - хора, не пушете!/, а да не говорим, че обожавам червено вино и шоколад - все вредни навици за зъбите.
Те определено са оставили своя "автограф" върху зъбите ми. Петната и натрупаната плака, макар не много, не се премахват от пастата и не съм го очаквала честно казано - за това си има специални процедури. Определено обаче биват туширани и леко поизбледняват и просто усмивката е една идея по-красива, което от естетична гледна точка е прекрасно, особено ако не можеш да си позволяваш процедури /ако бяха лентични или терапия, щях да снимам ефект преди и след, но смятам, че тук няма нужда/.
Пастата оставя супер свеж дъх, а когато пия нещо студено или горещо, не получавам болки или изтръпване /при сладкото все още го усещам/, което значи, че тя работи. Има лек и приятен ментов вкус, като не е люта.
Интересна е обаче употребата на пастата - тя се ползва на суха четка и не се изплаква устата след нея. Странно, нали?!
Комплексът, който съдържа пастата, е добре да бъде оставен да работи след четкане, т.е. четкате с пастата на суха четка, след което изплювате остатъка от нея, но не измивате - така формулата работи. Лично аз отмивам след 5-10 мин., но може да стоите колкото пожелаете /лично аз не бих хапнала нищо ако знам, че не съм изплакнала/. На няколко пъти по навик изплаквах пастата, но не съм забелязала нещо негативно. Тя трябва да се ползва два пъти на ден, като всяко миене да трае 3 минути /добре, че четката ми има таймер/.
Важно е, четката ви да е мека, защото все пак не се мокри, а това може да е опасно за венците ви, затова избирайте подходяща такава. Лично аз ползвам електрическа с глава за чувствителни зъби, така че го нямам този проблем.
Съставът - чудесен. Най-много ми харесва съдържанието на бромелаин и папаин - ензими, за които вече съм ви говорила. Те премахват мъртвите клетки, възобновяват производстовото на нови, действат при възпаления, болка и са супер полезни за организма, В случая тези две съставки действат като веществата, които да премахнат натрупванията и да открият естествената белота на зъбите ви. Съдържа още цинк, ксилитол, сода бикарбонат, дикалциев фосфат, ментово масло и др. Съдържа обаче 1 парабен, флуорид/1,14%/ и SLS - това са минусите, които намирам аз.


Обобщено - паста, която разкрива естествената белота на зъбите ви, не е агресивна и ефектът е видим - по-бял тон на усмивката и здраво изглеждащи зъби. Употребата й възвръща блясъка и видимо зъбите са по-бели и състоянието им е подобрено.
За цената си, пастата има ефект, но ако очаквате зъбите ви да светнат като крушки /като повечето жертви на маркетинга/- то това никоя паста не може да сътвори.
Лично аз оставам доволна и с удоволствие ще пробвам и лентите на марката, които вече са ми в листа за бъдещи покупки.
Споделете ми ако сте пробвали нещо на марката или вашите трикове за безопасно избелване на зъбите!
Поздрави!

*Продуктът ми е изпратен за проба от ПР, като мнението ми за него е лично мое


2 коментара:

  1. Здравейте,

    Много благодаря за review, но бихте ли казали къде могат да се намерят продуктите на тази марка?

    Благодаря!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте! Продуктите могат да се намерят в аптеките /по-големите аптеки най-вече/ :)

      Изтриване