петък, 27 март 2015 г.

Clarins Instant Smooth Perfecting Touch

Здравейте!

Днес е време да ви споделя впечатленията си за една база, която ползвам повече от година - базата за грим за лице на Clarins.


Бази за грим ползвам не ежедневно, но имам доста. Любимите ми са тези на Шанел и Герлен, както и тази на Кларинс. От по-ниския клас ползвам на Сефора, но тя е доста силиконова и не се харесва на всеки (на мен ми допада).
Попринцип нямам линии, бръчки или пори за прикриване, но държа на дълготрайност (на фдт) и фотошоп ефект, които попринцип базите ми дават.
Реших да ви запозная с тази на Кларинс, тъй като е що-годе достъпна като цена и влиза в рамките на блога, така че - да започваме!

Малко и сладко стъклено бурканче побира базата, която има бледо розов цвят (който не е случаен и има ефект срещу смекчаването на несъвършенствата). Опаковката е изчистена и стилна - типично за Кларинс, като освен базата, в нея е включена и шпатулка / апликатор за по-лесна и хигиенична употреба, т.е. не се налага да бъркате с пръсти, особено ако поддържате маникюр.
Няма аромат, консистенцията й е гъста.
Нанасянето става супер лесно - базата буквално се плъзга по кожата и попива за секунди. Нужно е малко количество, което я прави икономична. Кожата става мега гладка, бебешки мека и въобще не чувствам тежест или мазно усещане, каквото се е случвало да ми оставят други бази. Нанасянето на базата е толкова бърз и лесен процес, че понякога го правя механично без да се замисля.
След базата, нанасянето на грим е много по-лесно - фон дьо тенът се плъзка по кожата, коректорът се прелива чудесно, ако контурирам - всичко става по-лесно и за секунди. Бърз и моментален ефект - това бих споделила накратко.
Базата се ползва за заличаване на несъвършенства (бръчки, пори, линии) локално, или върху цялото лице за по-лесно нанасяне и дълготрайност на грима. Ако ползвате вторият начин (като мен), то изчакайте една-две минути след нанасяне на базата, преди следващите продукти.
Освен това, тя може да се нанася самостоятелно или над грим, за да заличи някой проблем.
Пробвала съм и по двата начина  и макар скептична - действа. Пробвала съм да нанеса върху фдт, защото се беше врязъл и подчертал линии - е, този дефект беше премахнат от нея перфектно без последици. Самостоятелно нанесена, също работи ( по-долу ще ви споделя в какви случаи я ползвам така)
Сложена над или под продукти, базата не ми е направила нито веднъж кир ефект.
Относно дълготрайност - базата определено задържа грима на лицето ви по-дълго. Попринип използвам дълготрайни продукти, но с нея този ефект се усилва.
Използвана под очите, ефектът от нея е чудесен - там единствено имам линиики и те определено биват запълнени и смекчени, а коректорът се нанася много лесно. Базата не дразни очите, защото е офталмологично тествана и не предизвиква алергии. Ако имате тъмни кръгове или уморен вид на очите, то те биват туширани, заради друго нейно действие, което ще видите по-долу.
Фотошоп ефект има, но както казах, нямам кой знае какво за прикриване. Все пак, видът на кожата е някак нежен и смекчен, изглеждащ перфектно, като от списание. Преди време имах проблем с една бръчица на челото - твърдо мога да кажа, че с базата тя просто ичезваше.
Кожата остава матирана след апликация и дори много лъщяща, тя просто бива матирана и освежена.
Освен всичко, базата има действие и срещу тъмни зони - сами ще видите на снимката по-долу, че тенът е също някак освежен, затова обичам да я ползвам, когато лицето ми има уморен вид (дори самостоятелно понякога).
Пускам ви необработвана снимка, на която ще видите единственото място на лицето ми, където се откриват разширени поричики, преди и след базата - няма как да придобиете идеална представа от снимката, но все пак...

Базата има действието и на грижа за кожата.
Съставът - основата е силикони, което е нормално за такъв продукт. Точно те дават този фотошоп ефект и запълват дефектите на кожата.
Освен всичко, базата съдържа съставки, които са вложени с цел грижа за кожата - витамин Е, растително масло и акация синегал (гума арабика). Вит. Е има антиоксидантно действие, растителното масло хидратира кожата, а гума арабика действа като натурална съставка, която запълва несъвършенства, но и помага на кожата да задържи водата в клетките си. Тази съставката действа и като гъба - попива и запълва.
Базата е некомедогенна, т.е. не образува пъпчици. При някои момичета силиконите го правят, но аз не съм от тях.

В дългосрочен  план и опитът ми от година с базата, правя извода, че тя е страхотен продукт и определено е сред предпочитаните ми такива.
Цената на базата не е прекалено висока, поносима е, а икономичността й я прави добра дългосрочна инвестиция, макар че е само 15 мл. Освен всичко, тя не е просто база и има доста приложения, както видяхте.

Ако имате въпроси или мнение - оставете го като коментар.
Приятен уикенд!

3 коментара:

  1. Любимата ми (и дълго време единствена) база за грим.Имам малкия вариант от доста дълго време и определено си заслужава всяка стотинка. :)

    ОтговорИзтриване
  2. Звучи чудесно, може би и аз трябва да я пробвам ;)

    ОтговорИзтриване