неделя, 10 август 2014 г.

Casyopea 100% Natural Lip Balm

Здравейте!
Днес ми е ден за релакс и ми е толкова свежо и готино... и реших поне малко да ви пресъздам настроението си с тази публикация.

Денят ми започна с много слънчево настроение, а за закуска хапнах пресни и свежи ягодки, които ме подсетиха за блога и за това, че все отлагам ревюто на един мой любим продукт напоследък.

Днес ще ви покажа 100% натуралният балсам за устни на Casyopea.



Преди време ви разказах за друг мой любим продукт на марката Casyopea, като ви запознах с нея и ви разказах как аз разбрах за нея.

И така, този балсам беше едно от нещата, които исках да пробвам, заради  много достъпната цена и това, че е изцяло на базата на натурални масла - трябваше да го имам!

И така, след като се сдобих с балсама преди повече от 2 месеца, вече спокойно мога да кажа, че това за мен е един уникален продукт.
Ще попитате защо...



Започвам с консистенцията - изглежда доста твърда в опаковката, но на устните се разтапя за секунди. Образува много тънък и фин слой (като гланц), който обаче хидратира устните повече от чудесно.
Лятото доста ми  изсъхват устните от слънцето и горещината и този балсам ме спасява - интересното е, че една апликация хидратира в доста дългосрочен план - поне 2-3 дни след това не ми се налага да слагам балсам отново, защото устните ми са хидратирани и меки, направо си е чудо! ( затова винаги съм била против балсами за устни с  парафин/вазелин в състава, защото те допълнително изсушават устните и карат да слагаш балсам постоянно и не хидратират ).
Доста е икономичен - на снимката можете да видите какво количество съм изразходила при редовно ползване в рамките на тези 2 месеца.
Опаковката е във формата на кубче за лед , аромата на ягодки на самия балсам е прекрасен ( попринцип не харесвам аромата на ягоди, но при този балсам е доста приятен и ненатрапчив).
Съставът - много простичък  - масла от маслина, сусам, шеа, кайсия и пшеница + пчелен восък и парфюм ( това е :D ).




Обобщено - чудесен балсам! Хидратира и омекотява страхотно и дълготрайно, състава е натурален, марката не тества върху животни, цената е дстъпна, икономичен е, стилна опаковка и т.н....
Абе един чудесен за мен продукт!

Аз се отдавам на релакс и ви пожелавам успешна нова седмица!

Няма коментари:

Публикуване на коментар