неделя, 20 юли 2014 г.

Hair Care / Style with Garnier Fructis

Здравейте.
Знаете, че попринцип пускам ревюта на отделни продукти и не обичам да "смесвам", но днес правя изключение, защото просто много рядко се случва цяла гама да ме впечатли толкова.

През последната половин година бях в търсене на идеалната за мен грижа за коса - имах доста разочарования (които ще видите в Empties постовете ми ) и бях се отчаяла честно казано.
И така, след една импулсивна покупка на лак за коса, в който се влюбих, реших да пробвам и други продукти от серията и марката, което се оказа страхотен ход от моя страна.
И така, ето, че дойде време да ви разкажа за три продукта от серията за коса на Garnier - Fructis, които се превърнаха в спасение за мен през последните месеци.
Като цяло нямам опит с марката, което се оказа  минус, защото се оказа, че Гарниер Фруктис имат повече от страхотни продукти.
Всичко тръгна от покупката на лака за коса, с който открих и в последствие опознах гамата.
Няма да губя време в празни приказки, а направо ще ви покажа продуктите, които ползвам и от които съм повече от доволна.






1.Шампоан за нормална/мазна коса Vita Boost Fresh, Garnier Fructis 
Без силикони, парабени, SLS и SLES, с много витамини, масла и екстракти, с повече от невероятен аромат - дори не се замислих, а веднага грабнах този шампоан.
Първото, което забелязах е прекрасния му аромат - няма да преувелича ако кажа, че мирише 1:1 с току що изстискан сок от лимон. Няма разлика, сякаш съм изстискала фреш от лимон преди секунди и аромата е навсякъде, без да е химичен или дразнещ, толкова е натурален и идентичен... Остава върху косата с часове.
Шампоанът се пени повече от добре, като консистенцията му е полу-течна, зелена на цвят.
Измива косата чудесно, без да я пресушава или утежнява - след него, косата ми е лъскава, лека, свежа и сякаш пълна с живот - това обещава ( и изпълнява ) и надписа на опаковката. Минус мога да намеря в това, че заплита косата и я прави трудна за ресане, но аз винаги ползвам балсам и това не ме притеснява.
Съставът - о, обожавам го - толкова много и страхотни неща има в него, направо чувствам как косата ми поема всички полезни вещества в този шампоан.
Витамини и минерали - B3, Е и калции. Екстракти и масла от тръстика, камелия, мента, ябълка и лимон. Освен това, съдържа салицилова киселина и пиродоксин - съставки, които предодвратяват омазняване и появата на пърхот.


За мен шампоанът  е повече от страхотен и мога да го сравня с професионални марки. Обожавам го и задължително ще пробвам още видове.


2. Подсилващ балсам за дълготраен бласък Pure and Shine, Garnier Fructis 
Нямах намерение да взимам балсам, но реших да погледна описанието на този, което ме грабна. Балсамът не само осигурява бласък и подсилване, но неутрализира ефекта на твърдата вода и варовика върху косата - веднага знаех, че трябва да го имам
Всички сте изпитвали или виждали какво твърдата вода причинява на косата/кожата/организма и не знаех, че има продукт, който може да неутрализира това.
Е, оказа се че има и аз се влюбих в него.
Обещанията са, че косата е чиста от варовик и има дълготраен блясък, като е 10 пъти по силна, лека и не капе. Е, за стотен път в този блог казвам, че обичам продукти, които изпълняват обещанията си. Всяко нещо, което прочетохте, в действителност го има като ефект при мен.
Косата сияе от блясък, като е много лесна за разресване и не капе. Не става твърда от варовика, като изобщо не е отежнена от самия балсам и стои лека, сякаш няма нищо върху нея.
Ароматът на балсама, който е флорален, остава върху косата цял ден - чувствам се божествено просто, защото при всяко мое движение усещам аромата му, като дори колежка ме попита с какъв парфюм съм ( да не споменавам, че приятелят ми започна да ми души постоянно косата, което е малко creepy :D )
Съставът - отново без парабени и силикони, като не съдържа и оцветители. Хубаво е, че  е 92% биорагзрадим, което е плюс, защото марката мисли за природата.
Съдържа царевично нишесте, екстракти и масла от тръстика , ацерола , камелия, ябълка, лимон, праскова и соя. Съдържа витамини Б3 и Е, както и пиродоксин. Отново повече от страхотен.



С тези два продукта, косата ми буквално се съживи - нямам цъфнали краища, косата не капе, жива е и не се омазнява толкова бързо. Мека, гладка и лъскава, без намесата на силикони, а обгрижвана от много витамини и екстракти - какво повече да искам?!
Но никога може би нямаше да открия и пробвам тези продукти, ако не беше лакът за коса, който първи ме спечели. И макар стилизиращ прoдукт, без да открия него, може би нямаше да прoбвам и по-горните нещица.

3.  Лак за коса за 24 чсова силна фиксакция с бамбуков екстракт Perfect and Hold, Garnier Fructis Style
Имах нужда от нещо, което да не е прекалено силно, но и да държи косата покорна, като я остави гъвкава, а не на клечки, изглеждаща мръсна ( както повечето лакове правят при мен ).
Всичко това покри този лак - степента на фиксация е 3 от 6,  което значи, че не  най-силния, но на мен ми е достатъчен. Хубавото при него е , че косата не остава на клечки или искуствено изглеждаща, а е гъвкава и здрава. Лакът се премахва напълно при разсресване, което е повече от супер, защото ако искате да развалите или смените прическата си, нужен ви е само гребен. Използван като фиксатор или за финиш, лакът си върши чудесно работата при мен, като изсъхва за секунди. Освен това е икономичен - имам го от около 2-3 месеца, а съм използвала 1\3 от него. Мирише на лимон , като в първите секунди се усеща алкохолна нотка, заради алкохола в състава. Съдържа и екстракт от бамбук ( не пускам снимка на състава, защото не мога да го заснема поради вида на опаковката ).

Ами както разбрахте, след дълго търсене, явно открих своите продукти за коса.
Определено имам намерение да пробвам още неща от марката и нямам търпение това да се случи. Сега продуктите от гамата Garnier Fructis са на прoмоция и аз смятам а се възползва.

А вие пробвали ли сте нещо от гамата и доволни ли сте?

9 коментара:

  1. Тези шампоани звучат като вълшебство някакво хахаха :D
    Може да пробвам някой от двата, твоята коса каква е по принцип?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Така е, голямо хвалене им направих, но след толкова разочарования, тези са направо рай!
      Косата ми е нормална към бързо омазняваща се, без обем.
      Само лека поправка - в поста съм писала само за един шампоан, другото е балсам, за да не останеш с грешно впечатление. :)
      Ако пробваш, задължително да споделиш как действат при теб!

      Изтриване
  2. Интересно ревю, не знам защо съм смятала до сега Гарниер за марка средна хубост, която нито помага, нито вреди на косата. Обаче сега ме запали да ги пробвам и да разгледам по-добре какво предлага марката.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз нямах голям опит с тях, но се оказа, че имат доста добри продукти, особено тази серия. Хвърлила съм око на още техни нещица (не само от Фруктис серията) и ще ги пробвам.... :) Ако пробваш - сподели дали са ти харесали!

      Изтриване
  3. Спряла съм се на този балсам за коса, но за шампоана се чудя дали да взема Vita Boost Fresh или този, които е от същата серия като балсама (Pure&Shine). И двата са с подобни характеристики и не знам какво да правя :(

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ако косата ти е непокорна и искаш да я загладиш, като й придадеш бласък, то Pure&Shine вероятно е за теб.

      Изтриване
  4. Моля да уточните - вашата коса боядисвана ли е (или на кичури)? Защото всичко звучи чудесно за тези продукти, моите нужди съвпадат с вашите, косата ми е със сходно описание ...но се налага да се боядисвам.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. В момента, когато ревюто е писано и продуктите са ползвани, не съм била нито боядисвана, нито с кичури! :)

      Изтриване
    2. Благодаря за отговора, така и предполагах:) На мен ми трябват продукти със същите характеристики, но да стават за боядисвана коса, т.е. да нямат агресивни съставки,които да отмиват цвета. Много малко производители имат продукт, предназначен за честа употреба на боядисана коса, без обем. Благодаря за ревюто и отговора, беше ми полезно:)

      Изтриване