понеделник, 16 март 2015 г.

Avene Emulsion SPF 50+

Здравейте!

Днес ще ви говоря за нещо малко по-необичайно за сезона - слънцезащита.
Лично аз ползвам такава главно лятото, а през останалото време разчитам на грима си. Тази зима ми се наложи обаче да си търся слънцезащитен крем, защото ми се очерта "снежен уикенд". И докато приятелите ми търсеха екипировка, събираха багаж... аз като типична beauty addict представителка, търсех из аптеките слънцезащитен продукт, което се оказа не много лесна задача (ще пропусна лекцията защо е важна слънцезащитата през зимата и още повече при наличието на доста сняг). Лоша черта е, че след приключването на лятото, доста марки изтеглят слънцезащитните си продукти от аптеки, вериги и т.н. (дори в каталожната козметика просто "изчезват"), затова и трябва да се търси из по-големи такива или доста да се рови човек.
Оказа се обаче, че Avene имаха - 25% на слънцезащитните си прoдукти през февруари и откривайки почти целият асортимент от прoдуктите им, аз не се замислих, а директно им се доверих.
Така в ролята да ме защитава  влезе емулсията на марката със SPF 50+ .



Емулсията има бяла, подобна на мляко консистенция - не е гъста, но не е и прекалено течна. Има аромат, типичен за слънцезащитен продукт - на мен ми допада, не е силен и не е неприятен.
Разнася се лесно, като трябва да се разнесе добре, за да не останат бели следи, но предвид сравнително рядката консистенция, това става бързо и за секунди. Усещам кожата си хидратирана и защитена след нанасяне.
Едно от нещата, които харесвам в емулсията е, че дава матиран вид на лицето - сякаш няма нищо върху него. На пипане обаче, емулсията, пригодена за нормална и смесена кожа, се усеща - няма мазно или лепкаво усещане, просто не попива напълно, което в случая е плюс, защото знаеш, че има нещо върху кожата ти, което те защитава. На вид не си личи, че съм намазана със слънцезащитен продукт, което беше важно за мен, а и за любимият, който се налагаше да мажа насила, но това е друг въпрос.
Нанесена на по-тънък слой, този ефект, че имаш нещо върху лицето, може да се избегне. Тук трябва и да вметна, че 4-5 мл. са количеството, което е нужно, за да защитава добре слънцезащитният продукт, така че винаги нанасяйте обилно, но не прекалено.
Лично аз подновявах на около 4-5 часа ако съм на открито, защото при положение, че съм в планината и няма измиване или изпотяване, както по време на лятото, сметнах, че е достатъчно.
Пробвах да нанеса и грим върху емулсията - нямаше кир ефект и други негативи, което го прави добра основа за грим през лятото.
Не получих пъпчици, кожата ми не се омазни или изсуши и нямаше алергични реакции, което говори, че емулсията е некомедогенна и е подходяща за много чувствителната ми кожа.
За състава няма какво да кажа толкова - типични слънцезащитни деривати (някои са нано), термална вода, антиоксидантни, матиращи и хидратиращи агенти. Няма минерални масла, което беше важно при избора ми.
Опаковката е приятна за употреба, с помпичка и не се налага да бъркам, което я прави хигиенична. (предлага се и 30 мл. опаковка, тази е 50 мл.). Освен всичко е и безвъздушна, и намалявайки съдържанието вътре, тя намялява обема си и се свива.



Определено съм щастлива, че избрах точно този продукт на Aвен и въобще ми допадна. С интерес смятам да пробвам лятото и грим продуктите на марката с висок фактор, защото изглеждат обещаващо (споделете ми в коментар, ако имате мнение за тях).

Това беше от мен, а на вас пожелавам успешна седмица!

Няма коментари:

Публикуване на коментар