събота, 21 март 2015 г.

La Roche-Posay - Rosaliac /3 in 1 Review/

Здравейте!

Официално настъпи пролетта и да се надяваме, че ще е слънчева, свежа и позитивна! 

Днес ще ви поговоря за една напълно нова серия на пазара.
Rosaliac е най-новото попълнение в семейството на La Roche-Posay, като серията е предназначена за чувствителна, фина и реактивна кожа, склонна към зачервявания и купероза. И да, всички знаете, че моята е такава, даже спада към графата много чувствителна.
Реших да не правя отделни постове, а да ви запозная и с трите продукта на серията - СС крем, локална грижа и мицеларен гел

Започвам първо с тоталния ми любимец, който обожавам! 

1. Rosaliac AR Intense Интензивна грижа за локализирани зачервявания 
Това е изключително лек гел/флуид, който се нанася локално върху зачервяванията или местата, където те се появяват. Не е мазен, не е лепкав, не е тежък - супер свеж и лек, като в дългосрочен план не ми образува пъпки. Не прави кир ефект, може да се нанася под или над дневен крем, или самостоятелно. 
Резултатите от него са страхотни - ползвам го от 6 седмци и мога да кажа следното:
След 4-тата седмица на употреба /сутрин и вечер/ резултатите са видими - зачервяванията, независимо от причината, са по-малко или напълно не се появяват, а тенът на кожата е равномерен и свеж - нещо, което не очаквах. 
Пише, че след спиране употребата на продукта, ефектът продължава и потвърждавам това - от 2 седмици не го ползвам и нови зачервявания няма. Чувствам кожата си някак по-здрава и устойчива просто. Никакво дразнене или негативни реакции - здрава и успокоена кожа.
Опаковката е супер хигиенична, безвъздушна, със заключващ се механизъм.. 
Хубавото е, че продуктът е за локализирани зони - при мен единствено бузите страдат, така че не е необходимо да слагам на цялото лице, без да имам нужда, както при други кремове.
Съставът - страхотен. Съдържа амбофенол, невросенсин и термална вода. Екстрактът от Амбора / Амбофенол / е мощно растително средство срещу зачервявания - ако не вярвате, че ефект от продукта има, то вижте на какво е способен само екстрактът тук.
Без парафини, феноксиетанол, алкохол, консерванти, оцветители /гелът е натурално оранжавеещ /, парабени и парфюм /няма аромат/.


2. Rosaliac Мицеларен гел
Още нещо иновативно на марката - след мицеларната вода - мицеларен гел. Консистенция на безцветен нелепкав гел, с водно усещане, който съдържа малки балончета /мицели/. 
Подходящ за лице и очи, той се изполва или с пръсти, или с памучен тампон като тоалетно мляко, като след него не се отмива. 
Супер свеж, лек и приятен - няма лепкане или тежко усещане - толкова ми допада свежото усещане, което дава, че се случва да го ползвам вместо тоник или след измиване. 
Със задачата си на дегримиращ продукт се справя добре - за лек, ежедневен грим ще ви свърши работа, но за по-тежък и вечерен грим се доверете на мицеларната вода на марката, за която съм писала тук.
Не ми образува пъпчици, не изсушава и не е тежък - дава комфортно усещане след употреба. Изполван за премахване на околоочен грим, не ми люти или пари - също комфортно усещане. Сенки и очна линия сваля без проблем. 
Отново има помпичка, която е със заключващ се механизъм за максимална сигурност и няма опасност да се разлее, ако го вземете по време на път, например. 
Съставът - типичен за такъв продукт и много изчистен. Няма гадости, изчистен, без аромат, плюс това съдържа висок % хиалуронова киселина. (Съжалявам за снимката, но е труден за снимане. Ако не го виждате - в сайта на марката го има). 


3. Rosaliac CC крем
СС крем с универсален нюанс (светъл към средноматов тен), който се оказа, че ми пасва супер и не ми е тъмен. Слива се с кожата ми, а ефекта от него е видим - зачервяванията са напълно прикрити, но ако имате тежки несъвършенства, ще ви се наложи употребата на коректор. 
Изравнява тена и прикрива червенините, като дава сочен завършек, подобно на ББ крема на марката.
Не изсушава и не подчертава сухи зони, хидратира и е идеален вместо дневен крем. Комбинацията локален гел, след което СС крем, беше успешна и предпочитана при мен.
Не е тежък и се разнася лесно, не образува пъпчици и не стои сухо или неестествено върху кожата. Можете да нанасете с пръсти или четка, ефектът е еднакво добър. 
Друг плюс за мен е , че има фактор 30 - фактор, с който може да се чувствате сигурна и защитена, особено през новия сезон.
Съдържа на трето място в състава масло от шеа, което е страхотно. В него са вложени още захарни съединения, витамин Е и Амбофенол, за който прочетохте по-горе. 
Това е единственият продукт от серията, който съдържа парфюм - доста странно за продукт за реактивна кожа, но пък поне е приятен, плодов.
( Ако пък предпочитате ФДТ за реактивна кожа вместо СС крем, то погледнете този, отново на марката )

Оставам очарована от новата серия на La Roche-Posay и особено от локалният гел, който просто за мен върши чудеса. Задължително погледнете серията, ако имате подобни проблеми.
Ако имате въпроси - насреща съм, а ако вече сте пробвали нещо от горните неща - споделете ми в коментар! 

Приятен уикенд и слънчева пролет на всички!

*Продуктите са ми изпратени за пробва от ПР, като мнението ми за тях е лично мое

Няма коментари:

Публикуване на коментар