понеделник, 1 декември 2014 г.

Empties Vol.5

Здравейте и Hello December! :)
Вече ми е Коледно, а на вас?

Днес що традиция ще ви покажа изразходените (+нехаресаните от мен)  продукти за последните 2 месеца. Както се казва - stay tuned!
Този път нещата са сравнително малко, което се надявам значи, че няма да пиша романи, но ще видим... :D :)
Нека започваме! Политаме към козметичното ми кошче (кутия) ...






1. Garnier балсам за коса - невероятен продукт, който няма да спра да купувам, но сега ще си почина малко от него. Няма силикони, предпазва от твърдата вода и косата ухае часове наред на него. Просто чудесен. Пост за него вижте тук.

2. Beauty Formulas вода за уста - аромат, опаковка, етикет - 1:1 с Листерин. Просто първоначално го направих на тяхна вода за уста, след което се загледах внимателно, защото цената беше доста по-ниска от тази на Листерин. Наистина си е като копие, но при употреба си проличава, че не е така - не люти, като е много сладка. Да, сладка - след употреба имам чувството, че съм яла шоколад... Не знам дали ми носеше свежестта, която исках, но бих повторил - голямо количество на ниска цена.

3.Avon душ-крем - това беше лимитка от миналата зима на Ейвън - чудесен душ-крем, чийто аромат е адски пленяващ. Текстурата е мека и се пени обилно. Много ме е яд, че вече го няма... Това беше 500 мл. опаковка, като ми е втора... сматaйте колко ми е харесал, за да повторя душ продукт при толкова голям избор на пазара.

4. Avene термална вода - знаете, че не оставам без термална вода. Тя за мен е незаменим продукт, който присъства задължително в колекцията ми. Всеки път сменям марките, този път ползвах 300 мл. на Авен - свърших я за 3 месеца. Като цена също излиза изгодна... Помпичката ми хареса също. Заредих 2 опаковки от същата.

5. Regal почистващ гел - тук имах love-hate връзка. Добър продукт, но не се пени така, кактo аз обичам - меко и по-много. Пяната му е по-водниста, а аромата една идея по-тежък. Все пак си го свърших, но ми отне година.

6. Holywood Star ексфолиант - ОГРОМНО разочарование - никакви частици (малки,толкова малки, че сигурно са нано :D)  и никакъв ефеkт. Като душ-гел е чудесен, прави богата и леко мазна пяна, но това ако е ексофлиант, то ... нямам думи. Доизразходих го като сапун за ръце, както беше направила Мариета.


7. Essence балсам за ръце - писала съм тук. Допада ми, замених го с лимитираната колекция на марката с шоколад и банан. Не знам как, но го открих в едно Лили. Последна бройка... Урааа!

8. L'Oreal Elseve двуфазен спрей - както виждате отива си пълен. Никаква работа не върши освен да омазнява, въпреки, че е Light формула. Съставът - само силикони. Ароматът - на малинка (не го харесвам). Освен това трябва да се втрива в скалпа , по този начин ли ще ми регенерира косата... Тотално разочарование.

9. Colgate Mac White One паста за зъби - никакъв ефект + оцветени мивка, плочки, четка... Всичко около тази паста става синьо, ужасна е. Изразходих с голямо нежелания, но до края се надявах да видя поне малко whitening ефект, което не се случи...

10. Avon Vitale 25+ нощен гел-крем - взех мостра на крема, пробвах го, хареса ми, купих го. Какво се оказа - нищо общо с мострата. УЖАСЯВАЩ кир ефект, който е постоянен и се получава дори ако го намажа на ръцете си. Няма как да изразходя продукта, хвърлям пълен... Видях се в чудо с този крем...

11.  Logodent минерална паста за зъби - Био сертифицирана минерална паста, която харесах. Не се пени и има страхотен състав. Бих повторила. Зъбите стават по-здрави с нея.

12. Pearl Drops паста за зъби - никакъв избелващ ефект, но поне е приятна пастата.



Мостри:
1.Балсам на Macadamia - много ми хареса. Обмислям покупка.
2. La Roche-Posay - хидратиращ крем/коригиращ локален крем/балсам за тяло за атопична кожа - локалният крем не ми хареса. Хидратиращото кремче е за суха кожа, но след изсушаваща процедура на лицето ми дойде идеално. Балсамчето за тяло ми стигна за веднъж - без аромат, разнася се лесно, но мазнее.
3.Vichy околоочен крем/серум - кремчето ми допадна. Догодина ще го купя (като мина 25 хихи). Серумът е НЕВЕРОЯТЕН. Жалко, че е анти ейдж. Отразява се уникално на миглите - за седмица се сгъстиха и се подхраниха. Тази мостра ми е още от преди месеци, не знам защо чак сега ви я показвам, но ми стигна точно за седмица. Изглажда контура, хидратира чудесно и миглите растат...
4. Bourjois парфюм - за парфюмен фен и колекционер, да ми стане лошо от парфюм ми се струваше невъзможно. Цял ден ми беше лошо и ме болеше главата от този "чудесен" аромат. Много тежък, много наситен, мухозолен... Просто някакъв ужас... (щом чак се замислих да не съм бременна, смятайте колко лошо ми беше хахах ). Сега като взимах мострата и го подуших всичко в мен се обърна... :(
5. Revive - уникален околоочен. Има гадничък аромат, но ефектът е страхотен. Майка ми си го взе, заедно със серума за лице - впечатлена е, а аз също виждам резултат относно бръчките. при нея изглаждали всичко!

Това беше от моето кошче. От някой - доволна, от други - разочарована. Знаете, че всички разочарования ги включвам само в тези постове, защото смятам, че не заслужават ревюта, затова днао съм полезна!
Целувки и успешна седмица.

4 коментара:

  1. Аз пък съм доволна от Pearl Drops. При мен имаха ефект.

    ОтговорИзтриване
  2. Този спрей на Elseve и аз си го взех наскоро, определено не ми хареса, не мога да разбера какъв му е ефекта, освен че по-лесно ми се наелектризира косата от него :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Абсолютно :D пълня неяснота... при мен само омазнява и нищо повече...

      Изтриване