понеделник, 11 август 2014 г.

Essence 24h Hand Moisture Balm

Здравейте.

От началото на годината си взех доста нещица от декоративната козметика на Essence, от които останах повече от доволна ( дори съм писала за техен продукт ) и при едно разглеждане на сайта им установих, че имат и бяла козметика.
Не знам дали съм  ви споделяла, но съм леко вманиачена на тема кремове за ръце - зимата колекцията ми достигаше до 16 броя, като лятото останаха само 6 и  в момента , в който видях, че Essence имат и кремове за ръце, веднага изтичах до най-близкия ДМ за да се сдобия с такъв - все пак колекцията намаля и трябваше да я запълня с нещо... :D.
Взех си "зелената" както аз я наричам разновидност , а именно - 24 ч. хидратиращ балсам за ръце с йогурт и зелен чай (предлагат още 2 вида ).




Не очаквах, но това се оказа повече от добра покупка.
Ръцете ми са доста сухи попринцип , а за зимата да не говоря, затова и имам нужда от добра хидратация...
Когато видях, че на опаковката на продукта пише балсам, очаквах, че ще е  тежък и мазен, но това не се оказа така - консистенцията му е леко водниста ( много леко, не си мислете, че се разтича ) и това ме хвърли в шок, защото нали все пак е балсам?! Но, оказа се, че точно тази лека и финна текстура има ужасно хидратиращ ефект като на балсам - не го очаквах, но е факт, че ръцете ми се чувстват повече от добре - хидратирани, меки, без усещането за мазен/лепкав филм. При разнасяне на консистенцията усещате , че на вид леката текстура далеч не е такава и има страхотен хидратиращ ефект. Попива напълно за около 30 секунди и оставя лек, ненатрапчив, свеж и ободряващ аромат (странен е, не мога да го определя, може би на зелен чай) .
Съставът - не съдържа минерално масло и парафини, което още повече ме нахъса да го купя ( и не сбърках! ). Съдържа йогурт и екстракт от зелен чай.


Много ми допадна крема за Essence, определено ще пробвам и другите разновидности,
А вие, пробвали ли сте нещо от бялата козметика на Essense и останахте ли доволни като мен?
Успешна нова седмица!

4 коментара:

  1. От тези кремчета с жълтите надписи (калций, ако не се лъжа), е много добър.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. определено ще пробвам и другите два вида! :) И да, жълтият е с калций и йогурт! :)

      Изтриване
  2. Има един жълт с банани и шоколад. Мирише божествено и хидратира адски добре. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Оооо, той е невероятен, но май беше лимитка, защото вече не ог откривам...

      Изтриване