сряда, 17 декември 2014 г.

Come back home for Christmas / What cosmetics I'll take / 1 part

Здравейте!

Днес ви чакат цели 2 поста, които вие пожелахте, а именно - каква козметика ще взема за празниците с мен!
Повечето от нас по време на празниците се прибират при близките си и това е съвсем нормално явление, като аз не правя изключение от него.
Тази Коледа ще прекарам цели 10 дни с близките си, което много ме радва и затова и е време да ви запозная какво ще нося с мен.
Това е първата част, в която ще видите Travel Pamper Pack на Montagne Jeunesse.





Това е комплект, който съдържа 6 продукта за лице, крака, тяло и коса.

Съдържание:


1. Пилинг маска за лице - споделяла съм, че пилинг маските на марката са ми любими. Еиднствено тях успявам успешно да сваля. Доста са лепкави, но се свиква. Тази е поредната, която ми хареса.
Стига за 2-3 пъти.

2. Маска за коса - ако я имаше пълноразмерна, щях да имам поне 10 броя... Невероятна е! Много лека текстура, която хидратира чудесно. Ароматът... ох... зелен лимон... толкова натурален и приятен! <3 Зелена е на цвят и е с чудесен състав (по-долу го вижте). Искам я, искам да я има пълноразмерна... :(  !!!
Стига ми за около 2 нанасяния.

3. Ексфолиант за сухи зони - за лице, пети, лакти и колене. Частиците са доста едри, гъст е, но се разнася лесно. Харесва ми!
Ще стигне за поне 6-7 употреби на лицето или 2-3 на другите зони.

4. "Охладител" за крака - още един чудесен продукт, идеален след тежък ден. Оставя краката приятно охладени, буквално ги залива свежест. Ухае на мента и има нейният ефект като действие. Краката са чудесно охладени, но за сметка на това ги дехидратира леко - има алкохол в състава. Има лека текстура, която попива за секунди и охлажда дълготрайно. Освен това оставя пудрен ефект върху краката, за да ги подсуши.
Стига за 2-3 употреби.

5. Душ-гел - също чудесен. Прави страхотна пяна и има аромат на току-що направен фреш от пороткал. Това и харесвам на марката - натурално миришещите продукти. Има гелообразна, прозрачна и леко оранжавееща консистенция.
1 опаковка стига за 5-6 ползвания с гъба.

Съставите на всички продукти + инструкции за употреба:




За мен това е чудесен travel kit за пътуване и определено ще ми свърши работа.
Самата кутийка и продуктите са изключитлено компакти - точно колкото смартфона ми са и не заемат никакво място.

И не забравяйте да си изкарате добре на празниците! Целувки!

*Kit-ът ми е изпратен от ПР, мнението ми за него е лично мое

Няма коментари:

Публикуване на коментар