вторник, 30 декември 2014 г.

Nuxe Huile Prodigieuse Limited Edition 2014 + Huile Prodigieuse OR

Здравейте!
Дойде краят й на тази година... Колко бързо лети времето, нали?!

Няма да изпадам в излишни размисли как е минала годината за мен или как ще запомня това и онова, а направо ще ви поднеса последният ми пост за 2014 година!

Истината е, че този пост не случайно е последен и както всичко, носи своята символика: Символиката на едно изпълнено желание...

Днес щв ви говоря за мултифункционалното сухо масло на Nuxe!




Продукт, който повечето от вас познават много добре, но аз никога не се бях докосвала до него... Точно през 2014 година, аз реших да изпълня това мое желание да притежавам това масло. Още повече ме подтикна фактът, че то е в лимитирана опаковка тази година, носеща духът на Париж. А още, още повече това, че беше в комплект с други нещица на марката...

И така за първи път се докоснах до света на Nuxe, а какво мисля за него - е, продължете да четете.. 

В комплектът /който ви показах тук/ се съдържаше 50 мл.-ровата опаковка на маслото, която виждате.
Тя е изцяло решена в стил Париж,  стилна и изчистена.
В опаковката се крие познатото масло на Нукс, което последните години стана направо легендарно, направо имах чувството, че само аз не съм го ползвала...
Няма да ви бавя с излишни глупости, а направо ще ви споделя какво е мнението ми за маслото след повече от месец упореба по различни начини.
Какот казах то е сухо и мултифункционално, т.е. не мазнее и поже да се ползва за лице, коса и тяло.
Лице - първо го пробвах на него, естествено, макар кожата ми да е смесена/мазна както знаете. Маслото е наистина сухо! Попива и не остава по кожата - това е трето масло за лице, което ползвам и за пъри път ми попива, а не трябва да минавам със салфетка след него. Допада ми като ефект - кожата става мека, хидратирана и подхранена, но попринцип маслата ми действат комедогенно и ги избягвам за лицето си, точно затова и не го ползвам толкова често за лице.
Коса - още щом видях, че не съдържа силикони знаех, че ще го ползвам за косата си. 2-3 капки стигат за цялата коса и е просто чудесно - използвам го като грижа след или преди измиване или като термична защита. Ако прекалите с количеството /дори капка повече/ има опасност да омазни косата и да премахне обема, затова трябва да нацелите точното количество за вас.
Любимият ми обаче начин на ползване е да оставя маслото 1-2 часа върху косата си преди къпане... Ефектът е чудесен! И пак казвам - няма силикони!
А колко лесно прави разресването след миене на косата не е истина...
Тяло - оставих го на последно място, тъй като това е основното, за което го ползвам. Просто е невероятно в тази си функция - попива напълно, разнася се много лесно и бързо, не мазнее и хидратира повече от чудесно. Просто е чудесно за тяло + е икономично и отново е нужно малко количество, за да се постигне ефект.
Попива на секундата,  не е тежко и не мазнее - чудесен е за кожата на тялото! Просто обожавам тази функция!

Сега да ви споделя за уханието му... Истината е, че имах други очаквания. Не, не мислете, че не мирише хубаво, напротив, просто аз очаквах съвсем друго - по-топъл, ориенталски дори аромат, но всъщност той е доста тревист и свеж.
Камерата просто не желаеше да се фокусира... :D 

Опаковката от 50 мл. /т.е. моята/ е без пулвелизатор. Мислех, че няма да ми е удобна за ползване, но не е така - лесно е за дозиране и използване.

В комплектът имаше и версията на маслото, но с блестящи частици в мини опаковка / Huile Prodigieuse OR /. Влюбих се в това малко чудо! Защо ли... ох, защо...

На пръв поглед изглежда малко като кич откъм блясък, но това въобще не така. Толкова деликатен и приятен блясък аз не съм получавала от продукт наскоро. Някоко капки в душ-гела или шампоана правят чудеса - хидратира + оставят много деликатен блясък. Да, не се отмиват частиците ако ги смеся с измивен прoдuкт и това е повече от чудесно.
Нанесен директно отново има дискретен блясък.
/Ако искате да видите как и защо ще го ползвам в Новогодишната нощ, то надникнете тук/

Състав - повече от чудесен! Много изчистен, много масла и екстракти... чудесен за хора като мен, интересуващи се от това!
Съдържа основно кокосови и палмови мазнини + масла от макадамия, бадем, лешник, камелия, пореч, маслина, слънчоглед, розмарин, жълт кантарион и домат. Чудесни екстракти + успокояващия, отпускаши и релаксиращи масла...
Пускам ви пълните състави и на двете масла!





Обобщено - раздвам се, че се запознах с маслото на Nuxe и смятам, че се разбрахме повече от добре!

Това, както казах, е последният пост за тази година, затова ви пожелавам весело посрещасне на Новата година и една много успешна и прекрасна 2015 година! 
Благодаря, че бяхте до мен през тази година! Това значи много за мен... 


4 коментара:

  1. Много е приятно олиото, само да не беше с този аромат, че не е по моя вкус :D
    Весели посрещане на Новата година! <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, и на мен би ми се искало една идея по-топъл и не толкова тревист аромат, но лично за мен не е непоносим, просто може и повече :D
      Весело и на теб! :) <3

      Изтриване
  2. Разкошно е олиото и аз го използвам с удоволствие :)

    ОтговорИзтриване