четвъртък, 11 декември 2014 г.

Vichy Aqualia Thermal Dynamic Hydration Light Cream

Здравейте!

Вече сме декември и всички вече разбираме това - времето е ужасно, студено, мрачно... Вероятно при повечето от нас промяна има и в кожите ни... Знаете, че моята е мазна, но зимата става смесена - около усните и бузите ми тя започва да изсъхва, като се появяват сухи линии. През зимата забрaвям за матиращи и леки текстури, а правя съвсем друго - наблягам на добрата хидратация, което е важна за всеки тип кожа. И ако сте слушали, че през зимата хидратацията е вредна или кремовете замръзват върху кожата ни - моля, не вярвайте на подобни глупости и изчистете съзнанието си от заблуди!
Точно затова е  и днешното ревю - ще ви говоря за моята зимна грижа в лицето на лекият крем за лице Aqualia Thermal на Vichy, подходящ за нормална и смесена кожа. 




За втори път се доверявам на този крем да бъде зимната ми грижа. Това да повторя крем се случва много рядко, но ето, че отново се обръщам към този ми помощник. Последно преди 2-3 години го ползвах, като тогава той беше в друга опаковка, но за това ще спомена по-късно.

С няколко общи думи мога да го опиша така - немазен крем, който осигурява дълготрайна хидратация, овлажнява, заглажда сухи линии, освежава тена, не запушва порите и е подходящ за чувствилна кожа, 20+.

Текстура - тук ще кажа само една дума - кадифе. Изключително приятна консистенция, която буквално се топи върху кожата. Разнася се много лесно... . Тук ще отчета една подробност - кремът не попива напълно, а оставя един много лек филм върху кожа, който попива след известно време. В никакъв случай той не е неприятен, лепкав или мазен, напротив - оставя чувството за дълготрайно хидратирана, защитена и мека кожа. Точно както е написано на опаковката - "Кожата е видимо изпълнено с влага".  Аз търся за това време точно това, защото не искам да си сложа крем, който просто ще се изгуби върху кожата ми и тя ще го изпие. Нужно ми е нещо по-hard, като този крем... За лятото би ми дошъл една идея по-тежък. Докато кожата свикне с него, лично на мен ми образува пъпчици, което определям каот минус.

Аромат - ох, винаги съм казвала, че ароматите на Виши са едни от най-добрите, но ако има най-добър, то той е на тази серия. Просто божествен.. не мога да го опиша... удоволствие е докато го нанасям, да го усещам. Още предният път ми беше направил впечатление и го заобичах, а сега се наслаждавам, че отново го усещам... Лек и пухкав, точно като самият крем...


Състав - съдържа термална вода, диметикон (който образува предпазваш невидим и некомедогенен слой) и  основната хидратираща съставка - хиалуронова киселина (всички знаем ползите й), която не е в голям  %. Като минус мога да отчета съдържанието на алкохол, но той по никакъв начин не ми изсушава кожата. 



Опаковка - останах приятно изненадана, че опаковката е променена. Новата версия на бурканчето е в страхотна форма, която ако не броим капака и дъното (:D), наподобява диамант (просто има няколко ръбчета, които "вталяват" бурканчето ) . Върху самото капаче е сложено много практично огледало, което ми върши чудесна работа. Картонената опаковка също е променена... Обожавам новият дизайн! Радвам се, че този продукт се е развил към по-добро на външен вид, защото като качества е все така добър!


Ефект върху мен - използвам го само сутрин и през деня разчитам само на него.
Кремът се справя чудесно със задачата си - през целият ден кожата ми е хидратирана, мека и защитена. Когато се прибера, кожата ми не е изсъхнала или повяхнала, а все така в добро състояние. Ако го ползвате вечер, то на сутринта ефекта е същият - хидратирана, жива и мека кожа (лично аз ползвам друга грижа през нощта). Ако има сухи участъци, то с едно намазване те изчезват и биват  рехидратирани.
Като минус мога да отчета, че не е съвместим с всички фдт-ени и може да се получи кир ефект, особено ако наслоявате или прекалите с количеството. Хубавото е, че това е много познат продукт на марката и лесно може да се намери тестер. Аз вече се напаснах с него и му свикнах, а и все пак ми е 2-ра опаковка, както вече казах.


Обобщено - страхотна текстура, която се топи и много приятен аромат. Дълготраен хидратиращ ефект, който поддържа кожата в добър вид, мека на допир и приятна на вид. Изключително подходящ за времето навън и сезона. Дали бих се доверила и за трети път на него - да! Засега не съм открила толкова подходящ продукт, който да изпълнява изисквнаията ми за зимна грижа и да не е прекалено лек, като в същото време хидратира добре и дълготрайно. 

Сега съм хвърлила око на друг продукт от серията - серум, който също е нов, но ще видим - дано Дядо Коледа ме изненада... :D :)

Ще ми е интересно да ми споделите какво ползвате зимата и дали сте ползвали този крем...
Целувки!

2 коментара: