сряда, 17 декември 2014 г.

Come back home for Christmas / What cosmetics I'll take / 2 part + Uriage Thermal Water Review

Здравейте отново!

Рядко се случва да се "видим" 2 пъти в един и същи ден, затова и трябва го отбележа... :D 

В този пост, по ваше желание,  ще ви покажа каква грижа за лицето ще взема с мен за връщането ми вкъщи за празниците + едно мини ревю. / Първата част на поста вижте тук

Доверявам се изцяло на един бранд за повода и техните travel size размери - Uriage, като дори имам тяхна мини чантичка за път, която ще ми свърши чудесна работа :) 



А ето и какво взимам с мен:

1. Околоочен гел AquaPrecis - цели 5 мл. при оригинален размер - 15 мл. Ще ми стигне поне за месец-два ежедневна употреба. Изключително лека и гелообразна консистенция, която не лепне или мазнее. Хидратира чудесно най-важното (мислех, че ще е лек, но не е ). Определено ще купя в пълен размер, но вероятно лятото - тогава предпочитам гел текстури. 

2. Хидратиращ гел-крем за норм./смесена кожа AquaPrecis /15 мл./  - това е продукта, заради който няма да взимам пудра, фдт и т.н. Матира страхотно и прави кожата много мека и гладка, като я хидратира. Няма изсушаване, няма лъскавина - иделаната средина. Има приятен аромат на чисто. Бих купила за летните месеци - хидратация + матиране... чудесна комбинация. 

3. Хидратираща маска AquaPrecis /15 мл./ - маската може да се ползва с или без измиване. Вече беше пробвана, но леко ми лепне ако не я измия. Има приятна консистенция и тези 15 мл. ще ми стигнат за доста употреби, тъй като е икономична и хидратира с много малко количество от нея. 


4. Почистваш крем Creme Lavante - това е бестселър на марката в 50 мл. за пътуване /  на всяка минута се продава по 1 брой от него/ . 1/3 от продукта е хидратиращо мляко, а той е подходящ за жени, мъже, деца, бебета + както за тяло, така и за лице и коса. Лично аз ще го ползвам като измиващо средство за лице и шампоан, а смятам любимият да го ползва като душ-крем, тъй като той има суха кожа. Тук е мястото да кажа, че 100% ще купя този продукт в пълен размер, тъй като много ми харесва + допада и на любимият, а това е рядкост, особено ако на него не пише MEN :D. 
Има ужасно приятен аромат, богата консистенция, която се пени и измива чудесно, като остава кожата хидратирана. 
В последните 2 месеца спрях почистващите гелове за мазна кожа и минах само на такива за суха и ми се остразяват чудесно, а този е поредния! 


Съставите - нищо нередно /освен 1 парабен в маската/ , допадат ми.
Почистващият крем съдържа пенителна съставка MLS / магнезиев лаурил сулфат / . Да, не SLS, а MLS. За първи път го виждам, трябва да го проуча. Съдържа още масло от илипе


И тук е мястото да обърна специално внимание на термалната вода на Uriage.

От марката се бяха постарали да изчетат блога ми /много мило/  и бяха разбрали, че любимият ми козметичен продукт е термалната вода, точно затова и ми пратиха да пробвам и тяхната. Казах си, поредната. Досега не съм попадала на термална вода, която да не харесам, а и те са едни и същи... но... оказа, се че греша...
Водата на Uriage е солена.. Да, солена... Останах много изненадана. Тъй като използвам главно водата като тоник след измиване, след като напръсках за първи път се оказа, че водата е солена, тъй като винаги попада и на устните. Не си мислете, че вътре има разтворена трапезна  сол  - просто водата на марката съдържа соли. Това отличава водата на Uriage, което е супер.
По никакъв начин не изсушава кожата или дразни. Ако я ползвате след епилация не причинява болка или дискомфорт.
Хубавото е, че солите имат антибактериално действие и със сигурност се отразяват добре на проблемната ми кожа. 
От марката казват, че минералите във водата са 2 пъти повече от другит на пазара. От описанието на опаковката се вижда, че наистина минерализацията е по-висока, което е още един плюс за кожите ни. От марката споделят още, че водата е и единствената, която хидратира кожата, но това не мога да кажа дали е така. Определено обаче не изсушава.
Помпичката ми харесва - пръска равномерно въздушна струя, а самата опаковка е запечатана по интересен начин със стикер (виж на снимката със съставите по-горе) . 
Много ми харесва термалната вода и със сигурност влиза в списъка ми за покупки! Тези 150 мл. ще ми стигнат за месец-два, след което ще се сдобия с 300 мл. от нея. 


Ами това баше от мен, това ще взема за 10 дневното ми reunion for Christmas. 
Aко се чудите няма ли да видите декоративна козметика, от 20 до 30.12 съм си обещала да не ползвам нищо декоративно, за да почине лицето ми, че напоследък попрекалих с тези зимни колекции и големият мерак... :D 

Дано публикациите по повода са ви били полезно! :)

*Продуктът ми е предоставен за проба от ПР, но мнението ми е лично мое!


Няма коментари:

Публикуване на коментар