събота, 6 декември 2014 г.

Label.m Deep Cleansing Shampoo

Здравейте!

Днес съм се отдала цял ден на пълен релакс... книга, чай, запалена свещ... и разбира се, на линия съм и за писане!

Преди малко любимият ме пита дали може да ползва един от моите шампоани ( ще пита, че иначе... :D ), та това ме накара да се подсетя, че все отлагам ревюто на един продукт, който имам от лятото и за който беше неговото питането всъщност.

Знаете колко е важно дълбокото почистване на косата и скалпа. То цели да премахне остатъци от стилизанти, силикони, морска вода, хлор, себум...
Независимо дали след морска почивка, след събитие, на което сте "стилизирани" добре или просто от време на време, дълбокото почистване е задължително. То не трябва да бъде много често, но задължително трябва да присъства в нашата грижа за косата.

Не се чудих много, а заложих на професионален продукт за целта, а именно - дълбокопочистващият шампоан на label.m





Той има  лесно пенеща се консистенция, кояото не е нито течна, нито гъста. Нужно е количество колкото орех за цялата ми коса, която в момента си е доста дългичка за мен. Има сладникав, ментово-еквалиптов аромат, като е чудесно да го усещаш в комбинация с топъл душ...
Как използвам аз шампоанът - разпенвам и оставям за 20-30 секунди на косата. Ефектът е просто невероятен - всичко излишно от косата пада. Лятото за секунди премахваше пясъка от косата, а сега ако използвам стилизанти и косата ми е "бетонирана", премахва всичко само с 1 измиване! .
Освен ако нямам повод, използвам шанпоана веднъж на 2 седмици.
Стилизанти използвам в 2 случая - или при събитие, или ако косата ми хвърчи навсякъде и не подлежи на третиране. За съжаление, косата ми не е от най-покорните и често през седмицата се налага да използвам лак. В същото време не обичам да имам нищо излишно в косата ми и самите стилизанти ме натоварват. Всички знаем какви са на пипане косите ни след тях, затова и ми е много важно да ги премахвам идеално и аз го постигам с продукта.
Освен всичко, знаете  каква е модата в мъжките прически сега ( не е нужно да обеснявам, нали? ) . Е, у нас си имам един с такава прическа, който ежедневно си блъска косата с лакове, гелове, пяни и т.н. (което мен ме ужасява), затова той също използва шампоана и е много доволен. Направо се чудя как тази стилизантна маса пада от косата му и то толкова успешно... Шампоанът просто е чудесен.
Ако съм на морска почивка или след плуване в басейн, то задължително имам нужда от такъв шампоан, за да премахне хлора, пасъка, солта и химикалите от косата. Хубавото е, че шампоанът съдържа UV филтърни съставки, които предпазват косата от слънчевите лъчи и топлинна обработка..
Ако сте ползвали такъв тип почистваща грижа, то знаете, че те имат един недостатък -  заплитат косата. Невъзможно е да се среше косата след употреба на такъв шампоан или ако се опитате, то бъдете готови за скубане и накъсване, но това е нормално. Естествено, ако сложите балсам, маска или друга грижа, то това няма да се случи, но когато почиствам косата по този начин, аз се въздържам от употребата на други продукти и оставям косата да се суши сама след такова почистване, за да не я наранявам. За да избегнете този ефект, просто сложете балсам или някаква грижа без отмиване. Лично аз предпочитам да оставя косата "чиста" след употребата на продукта
Освен всичко, шампоанът премахва цялата мазнотия от косата - още в банята чувствам косата си една идея по-суха, но не се притеснявайте - след изсушаване тя не остава суха, а просто чиста, но много леко твърда, сякаш след протеинова терапия. Омазнява се много по-бавно след употребата на шампоана - косата остава чиста и немазна до седмица.
Скалпът също остава чист и всякакви натрупвания падат от него, той не е по-малко важен от косата, затова продуктът се справя с почистването му.
.Огромен плюс давам на механизма за отваряне - капачката се натиска, едната страна се надига и се появява отвор. Никаква вероятност от изтичане по време на пътуване + лесно и функционално отваряне (вижте на снимката)
.
Състав - огомен плюс, защото по-голямата част от него е от растителни извлеци. Включва екстракти и масла от смокиня, мента, евкалипт, чаено дърво, пшеница, ацерола, маслина, авокадо, бамбук, ехиницея + соев и житен протеин, които да подсилят косата. Съдържа обаче SLS и един парабен.



Друг плюс е, че е 300 мл., като  годността му след отваряне е 2 години, което гарантира дълготрайна употреба. Един такъв шампоан би ми стигнал за повече от година, така че напълно оправдава цената си и е много добра инвестиция, според мен.
Дори да не ползвате стилизанти или да не сте на почивка, добре е да почиствате дълбоко на 10-14 дни, защото все пак в косата се наптрупват силикони, твърда вода, хлор  и т.н., които е добре да се отмиват

Интересен факт е, че този шампоан е официален продукт в седмицата на модата в Лондон.

Това беше от мен, надявам се ви е било интересно. Ще се радвам да споделите каква дълбокопочистваща грижа използвате в коментарите...
Приятен уикенд!

4 коментара:

  1. Много полезно ревю, тъй като съм в търсене на подобен шампоан за дълбоко почистване :)

    ОтговорИзтриване
  2. Доста добре звучи, бих го пробвала :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Според мен би ти допаднал, поне според това, което съм чела в блога ти... :)

      Изтриване