понеделник, 29 декември 2014 г.

Pinks Beauty Box December/January 2014/2015

Здравейте!

Вчера имах проблеми с правенето на снимките за новите постове, но днес се завръщам с пълна сила...
Най-накрая ще ви покажа последната Пнкс кутия, която получих... и кутията, с която имах най-големи перипети откъм получаване досега!



Преди въобще да говоря за самата кутия, съдържанието й и доволна ли съм, смятам да ви разкажа през какво преминах за да си я получа... /и то само как я получих.../.
Всичко започна с това, че бях при нашите за празниците, както знаете. Именно поради този факт, бях пренасочила кутията към друг адрес и разбира се, нямаше проблем с това. Същият ден обаче, получих смс, в който пишеше, че ще получа кутията на дата, която беше чак след седмица. Очудена, реших да разбера защо така... Първо, от куриерската фирма бяха с променено работно време - да, нормално е, празници са, напълно разбирам това - куриерите също са хора и също имат семейства. Проблемът ми е другаде - 24.12 беше работен ден за тях, а аз кутия не получих. Днес вече, когато трябваше всъщност да си получа кутията, аз не съм при нашите, което значеше, че кутията ми щеше да стои и да ме чака докато я взема. Добре, че беше брат ми в случая, че да ми я вземе от офиса, за да мога да си я получа навреме.
Това добре, нека го забравим, но всякакъв елемент на изненада или приятно изживяване беше разбит с факта, че кутията беше направо смазана... Капакът не можеше да се затваря, почти разглобен, беше прегънат, а отстрани самата кутия беше направо вдлъбната,... Е, кажете, как да не ми донесе "празнично настроение" това, "бях" на седмото небе...
За първи път ми се случва подобно нещо и не се почувствах много приятно, но както прекрасната Веси ми каза, не трябва да се ядосваме за подобни глупости...

Забравям за всичко това и поглеждам към съдържанието на кутията, която този месец е двойна, т.е. за декември и януари /нова ще има чак февруари/:




1. Scholl Хидратиращ крем за сухи пети - пълноразмерен

Оригинален размер: 60 мл. ; Цена: 13,30 лв.

В момента нямам нужда, но досега не съм опитвала нищо на марката и ще ми е полезно. В съставът видях, че съдържа в челните места най-важната съставка за подобни продукти, а именно уреята. За съжаление, доста парабени има в състава... Като аромат - лек и ненатрапчив, на чистичко...
Едно единствено нещо ме хвърли в съмнение, вероятно е просто размазано, но на срока на годност имам едно леко съмнително петно под него / на снимката / - споделете ми как е при вас и какво мислите...



2. Biotrade Maxi Balm Балсам за нотки - пълноразмерен
Ориигнален размер: 20 мл. ; Цена: 6, 85 лв.

Това е продукт, който от доста време ми се искам да пробвам и беше изненада за мен, че го видях в кутията и то в оригинален размер... За съжаление, съставът не ми харесва - парафин, формалдехихд... Ще видим, ще помисля ще му дам ли шанс..

3. Joanna Коледен крем душ-гел - 100 мл.
Оригинален размер: 3х100 мл. - 10.30 лв.

Доста хора писаха, че това е пълноразмерен продукт - е, не е... това е част от комплект, тези душ-гелове не се предлагат по отделно /за разлика от пилингите/... Както и да е.
Първата ми реакция щом  видях, че е с марципан и отворих: "Sh*t, това наистина мирише на марципан". Усеща се леко и аромат на кокосови стърготини. Определемо му давам шанс, макар да ми се искаше пилингът с касис.

4. Mariza лак за нотки - пълноразмерен
Оригинален размер: 10 мл. ; Цена: 5,99 лв.

Всичко друго ми се искаше, не и лак... е, лак получих, но нищо...  Дори не го отворих. Цветът не ми допада и заминава за приятелка или ще го разменя, ще видим...

5. Sengado парфюм - 3 мл.
Оригинален размер: 50 мл. ; Цена: 22 лв.

За първи път чувам марката и ароматите. Мострата, която ми се е паднала ми допада, познат ми е аромата, но не се сещам на кой друг ми напомня.
Получаваме и книжка с още мостри на марката, в която обаче ми хареса само едно - баткотко в нея  / да знаете как да направя тази публикация невидима за любимият?! :D / ... въпреки, че не харесвам гримирани мъжаги, ползващи фотошоп... :D

6. Natur Vital шампоан - 10 мл. / Оригинален размер: 300 мл. ; Цена: 11 лв./
7. Natur Vital маска за коса - 30 мл. / Оригинален размер: 300 мл. ; Цена: 13 лв. /

Това пък са нещата, които най-много харесах... С удоволствие ще ги пробвам, нова марка за мен. Ако ми харесат, бих взела маската.

Получаваме и 4 талона за отстъпка! 

И накратко какво мисля:
10000000 пъти по-добре от миналогодишната двойна за периода, но лично за моя вкус, не е кой знае какво. Няма разнообразие от марки и продукти / в колко кутии вече за едни и същи продукти и марки /, като ми липсват мостри, които повечето от вас мразят. Е, аз пък ги обичам... :D
Оставам фен на Пинкс и чакам с нетърпение да видя през февруари какво ни готвят...

Приятна седмица на всички!

4 коментара:

  1. Здрасти, и аз и майка ми получаваме кутиите на pinks и сега проверих и двата крема на scholl, но няма такива петна. Може би при теб просто нещо е цапнато. Мисля, че ако са правили нещо нередно ще е при всички кутии, но не знам все пак.
    Весели празници :))))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз това си помислих, затова и се допитах първо, а не твърдях нищо... Благодаря за това, че провери! :)

      Изтриване
  2. Аз също проверих срока на годност на кутийката на крема,така че потвърждавам достоверността му.Явно при теб петънцето се дължи на кофти състоянието ,в което е пристигната кутията.
    P.S. При мен се падна гореспоменатия пилинг с касис на Joanna.Изпробван е вече.Аромата е чудесен и самия пилинг като качество ми допада,почиства добре,без да е излишно груб,след употреба кожата е мекичка и приятна на допир.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за проверката, така и смятах...
      Радвам се, че пилингът ти допада! :)

      Изтриване