понеделник, 24 ноември 2014 г.

Shiseido Ultimune Power Infusing Concentrate

Здравейте!

Днес дойде време да ви покажа един специален продукт, който тествам от почти 2 месеца. Ще се зачудите защо пък специален?

Става дума за Ultimune на Shiseido - продукт, който може да се нарече откритието на годината. Няма човек, който вероятно да не е чул за него - той е революционен и напълно непознат като действие, точно затова и му дадох толкова време, преди да се изкажа за него.






Всъщност не е серум, нито крем, нито тоник - това е допълнителна грижа за кожата, която цели да подсили нейният имунинет, като  я регенерира, заздрави и защити, правейки я устойчива. Ultimune действа върху лангерхансовите клетки, които предсталвяват от 2 до 5 % от епидермиса. Всъщност именно те предпазват и се грижат за възстановяването на кожата ни, но с възрастта и с много стрес те отслабват и  губят своята функция, затова и имат нужда от продукт, който да ги подсили и да върне тяхното действие.
Това е продукт за всеки тип кожа, за всяка възраст и всяка раса.

Обещанията са много, затова и ето какво мисля аз за Ultimune.

Характеристиките:

Текстура и аромат - сравнително течна, полу-прозрачна, с лек и ефирен аромат на роза и лотус. Знаете, че не понасям аромата на рози, но тук въобще го няма онзи натрапчив и отвратителен за мен мирис, напротив - дори е приятен, приплетен с лотус дъх и още ароматни билки. Не бих предположила, че е роза, ако не беше информативната ми брошура.
Ultimune попива за секунди в кожата, като след това не се усеща въобще. Още докато го разнасяте по лицето може да усетите как попива. За мен той би се харесал на всяка дама, независимо типа й кожа. Просто е универсален като текстура и това ми допада.
 Той трябва да се нанася като допълнителна грижа и стъпка - нанася се след тоникът ви за лице (ако не ползвате тоник, то значи след почистване). След Ultimune  нанасяте серум, крем, околоочен крем и някакво локално средсто, ако имате обособени проблеми.
На допир кожата е много мека и гладка. Две помпички са ми достатъчни за цялото лице (1 също стига, но аз ползвам 2).
Състав - съдържа розова вода, екстракти от гинко билоба, перила, мащерка + бета глюкан, витамин Е и акваинпул.Като минус отчитам наличието на алкохол и 1 парабен, което според мен е недопостумо за такъв клас козметика. Въпреки това, от бранда казват, че алкохола е бързо летлив и не попива в кожата (не изсушава), а парабена е в минимални количества.



 Опаковката - моята е sample опаковка, но Ultimune се намира в красива червена опаковка, като червеното е символ на бранда, и е символ на енергия в Японската култура. С приятна дозираща помпичка, което го прави и хигиеничен - нещо, което много харесвам при нещата на Shiseido..

И така, нека все пак ви запозная с резултатите, които посттигнах аз:

Резултати от проучвано на Shiseido и 200 жени-доброволки

Попринцип нужни са 4 седмици, за да се види резултатът, но аз реших да дам малко повече на продукта, макар да го ползвах ежедневно, като вече се e превърнал в незаменима част от ритуала ми.
След нанасяне кожата е омекотена и наистина е по-плътна на допир.
След седмица употреба кожата трябва да е по-сияйна - при мен това го нямаше като ефект.
След 4 седмици кожата трябва да  е по-стегната, по-плътна, а бръчките по- малко видими  - тук дойде изненадата ми. Знаете, че на челото имам една голяма мимическа бръчка, за която неведнъж съм ви се оплаквала . В момента тази бръчка я няма! Лично не мен ми се стори невъзможно, защото върху нея съм прилагала дори филъри (козметични, не дерматологични), но не е имало особен ефект. Стигала съм дори до продукти 50+ да слагам върху нея и пак не е имало ефект. Е, Ultimune я премахна и това всъщност беше голямата ми изненада! Бях просто УАУ?! Наистина останах изненадана (приятно, разбира се) от този факт! Надявам се след като спра употребата му, ефекта да се запази. Бръчката просто не се вижда, загладена е и запълнена...
Откъм "имунинет" - знаете, че кожата ми е чувствителна и реактивна към външни фактори - зачервявания, изсъхване (макар да е мазна), сърбеж, спукани капиляри... Наистина кожата ми е страхотно чудовище! 
След Ultimune забелязвам, че ако кожата ми реагира (например със студа) и се зачерви, то това трае много кратко и кожата наистина се самовъзстановява по-бързо. Преди ако духаше силен вятър, за мен беше невъзможно да не стана като домат - в момента се зачервявам много леко, да не кажа, че почти не го правя (носих се без ФДТ, за да видя все пак).
Кожата определено е по-здрава и устойчива, което ми допада.
Използван през деня, Ultimune предпазва и от прекомерно омазняване и замърсяване на кожата. Лично аз го предпочитам вечер!
Ultimune не предизвиква несъвършенства и не ми запушва порите. Кожата наистина е по-здрава, дори на пипане!

Като минус определям цената на продукта - той се предлага в 30/50мл. опаковки, като цената на 30 мл. е над 150 лева, а на 50 - над 200 лв.. Определено това е продукт, който е за дами, които искат нещо допълнитлено да се грижи за кожата им. Не мога да кажа, че е must have , защото съм наясно, че не всеки би дал толкова пари за продукт, който е допълнителна грижа. Като икономичност, моята 30 м. опаковка е приполовена.
След почти 2 месеца мога да кажа, че лично за мен цената е оправдана, защото наистина видях ефект. Бях скептично настроена, но продукта ми хареса.

Ще се радвам да чуя мнението ви, ако сте го пробвали!

*Продуктът ми е предоставен от марката, като мнението ми за него е лично мое


1 коментар:

  1. Здравей! Страхотно ревю! Не съм ползвала никога Шисейдо, но след твоето представяне на този продукт съм силно заинтересована. Аз също имам бръчка между веждите, от която искам да се отърва ... Можеш ли да покажеш някакви снимки преди и след ползването на продукта (имам предвид конкретно върху бръчката)? Ще ти бъда много благодарна!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване