четвъртък, 4 декември 2014 г.

Uriage Isophy Natural Physiological Serum

Здравейте!

Днес моето местенце става на 1 годинка... Йейй! Благодаря Ви, че продължавате да бъдете до мен и да ме четете!

Днес реших да пиша за нещо малко по-встрани от обичайното...
Знаете, че ако има козметичен продукт, без който не мога, то със сигурност това е термалната вода. Знаете, че тя  е незаменима част от ежедневието ми и използвам по много различни начини, като не оставам без нея.
През есента разбрах, че на пазара се предлага и термална вода, която се използва за нос и очи. Сега сигурно ви стана чудно (както на мен в началото), но постепенно аз открих едно ново и напълно непознато за мен нещичко - натурален физиологичен серум от Uriage.







Всъщност продуктът е 100% термална вода под формата на стерилни моно-дозички (18 по 5 мл. в пакет), който са изключително компактни. Той е от бебешката серия на марката, но може да се използва и от възрастни. Предлага се и в спрей форма, но аз предпочитам тези дози.

Всъщност идеята на продукта е да почиства, успокоява и защитава. Той се използва буквално кaтo капчици за нос, за да отпуши носа, да го почисти и да подсили защитните функции. Термалната вода под формите на дозички почиства, пречиства и премахва замърсявания - с две думи, грижи се за хигиената на ностната лигавица и повишава нейните зашитни функции. За очите не се използва директно, но това ще разберете по-надолу.

Почти при всяка смяна на сезон моя милост боледува и със сигурност я хваща настинка. През есенно-зимният период това е често срещано явление при мен, но пък също и не съм от хората, които се тъпчат с лекарства. Точно затова потърсих нещо, което да използвам като превенция и ако случайно се появи проблем, то аз да съм подготвена.  За целта аз избрах физииологичният серум на Uriage, за който четете.


Главното нещо, за което го използвам аз е нослето.
Термалната вода трябва да се капе зд 1-2 пъти от 2 до 4 пъти дневно в носната кухина. Това става изключитлено лесно заради самата форма и фунцкии на моно-дозата - тя има апликатор, който се чупи като ампула (пластамосово е) и се появява отвор, който е много малък и всъщност се използва много лесно. Прилагането става много лесно и бих казла дори приятно - почти не се усеща нищо при попадане в носа, и капките са много фини и деликатни (предполагам всички мразим онова усещане за "изливане" на нещо в носа - е, тук го няма) .
При редовна употреба аз чувствам, че дишам много по-леко и самата носна кухина не се запушва толкова лесно. Има дори чувство на свежест.
Освен за превенция, серумът може да се ползва и при остри алергии, ринити, възпаления.
При последното ми боледуване не ползвах капки за нос, а се доверих на термалната вода - аз самата останах очудена, че всъщност, продукт, чиято единствена съставка е термална вода, всъщност се справя толкова добре...  Попринцип капките за нос ми изсушават зверски носната лигавица, но при серума го няма, вероятно защото е направен за бебета, а аз съм нежна като бебе... :D
Освен всичко, 1 доза (при 18 в кутия), ми идва доста икономична - при мен стига за повече от седмица. След отваряне, отворът се запушва с апликатора, който се обръща наобратно (вижте на снимката).


За очи аз не го ползвам толкова често, но разбира се, пробвала съм. От дозата се изсипва известно количество върху стерилен тампон и се минава зоната около очите (сякаш разгримирвате). Определено усещането е приятно, но аз нямам проблеми там и не мога да споделя за ефекти . В края на всяка работна седмица аз правя това, за да почистя и хигиенизирам зоната. Важно е да се ползват различни тампони за всяко око.
Ако имате чувствителна кожа около очите, проблеми като екземи около тях, със сигурност продуктът ще ди допадне.
Термалната вода на Uriage е много богата на минерали и соли - натрий, калций, силиций, магнезий, калий, цинк, манган, мед, желязо...

Важно е да не ползвате една дозичка и за носа, и за очите. Винаги спазвам хигиенните изисквания и досега не съм получила раздразнение или замърсяване. Продуктът не съдържа консерванти и затова е важно да се намали рискът от замарсяване.
Освен всичко, дозите са много лесни за пренасяне - лично аз имам една доза в чантата и задължително си нося поне една при пътуване.

На кратко, напълно натурален продукт (100% термална вода), който може да се ползва и при проблеми, и като превенция срещу такива. На много достъна цена. За бебета, деца и възрастни. За очи и нос  Един чудесен продукт за мен, който ми доказа за пореден път чудесното действие на термалната вода върху кожата, а в случая и организма. Продукт, който ще купувам отново.




Няма коментари:

Публикуване на коментар