събота, 20 декември 2014 г.

Eucerin pH5 Shower Oil

Здравейте!

Празниците се задават, а аз нямам търпение вече да ги посрещна с любимите хора... Единственото, което много искам -  сняг... много ми се иска, ама ...
Затова и днес ще ви разкажа за един пордукт, подходящ за сезона и който съм "украсила" леко снежно и коледно, надявам се ви хареса!
Но стига за празниците и какво ми се иска, а да се залавяме за "работа"!


Имам един основен проблем (за който съм ви споделяла) - колкото и да обичам масла/лосиони/кремове за тяло ароматите им, усещането след тях.... толкова и понякога ме мързи да ги използвам. Признавам си, предполагам повечето от вас са така. Често си казвам: "А, днеска може и без лосион", "Ох, сега не ми е до това", а най-често - "Нямам време" и т.н... Оправдания и само оправдания...  Обаче всички знаем колко е важна грижата за кожата ни и особено хидратацията, която е важна за всеки сезон, но особено сега е задължителна, както и в края на лятото, когато взех продукта, за който ще ви говоря / да, сетила съм се да пиша за него, знам :D /.
Точно поради тези причини се озовах в аптеката, където търсих нещо по въпроса. Нещо, което да се измива, но в същото време да остава кожата хидратирана... Така и открих душ-олиото на Eucerin за суха, чувствителна и алергична кожа.





Текстурата му е на олио / "изненада" :D /. Разнася се много лесно по кожата и нещо много важно за мен - прави пяна, макар и деликатна. Измива повече от чудесно, като остава кожата гладка и леко хлъзгава. Не оставя мазен филм или мазно усещане. Страхотно я хидратира и не ми е нужен лосион след това / кожата ми е нормална, не е суха /. Дори да нанасяте с гъба, пак ефектът е мека и подхранена кожа на тялото...
Олиото е деликатно и нежно, не предизвиква раздразнения.
Края на лятото взех продукта, тъй като тогава пък най ме мързи да ползвам лосиони. Останах очарована колко приятно успокоява кожата след слънчеви бани и я прави мека.
Сега през зимата продължавам да му се наслаждавам - овлажнява и почиства идеално.
Аромат - това беше нещото, което в началото ми се струваше чудно. При първата употреба си казах : "Ама защо съм го купила това?1". Истината е, че ароматът е труден за описване - сладникав, но в същото време и леко медицински. Бих го определила като малко мухозолен, тип бабешки парфюм, защото е силен. Оказа се обаче, че ароматът от опаковката няма нищо общо с това, което се усеща върху кожата - тя остава приятно и деликатно ароматизирана и то много приятно, далеч не толкова силно или сладко, дори ми харесва.
Олиото е и икономично. Хубаво е също, че се предлага и в два "размера' - 200 и 400 мл. Моето е 200 мл.
Състав - много беше важно за мен да не съдържа парафин. Доста измивни олиота обаче имаха такъв и това, щом го видях, знаех, че трябва да е мое! На основата на соево масло е, което е страхотно. Съдържа пантенол и бизаболoл, които са успокояващите агенти. Съдържа още: рициново масло, липиди  и ланолин.
Съдържа комплекс, който предпазва от твърдата вода, която изсушава / голям плюс за мен / + не нарушава хидролипидният слой на кожата и запазва естествените й защитни механизми.

Състав: Glycine Soja, MIPA-Laureth Sulfate, Ricinus Communis, Laureth-4, Cocamide DEA, Poloxamer 101, Parfum, Panthenol, Bisabolol, Lanolin Alcohol, Citric Acid, Diammonium Citrate, Aqua, Propyl Gallate, BHT, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Alpha-Isomethyl Ionone, Hexyl Cinnamal, Limonene, Coumarin.


Обобщено - успокоена, хидратирана и чиста кожа - това ми дава душ-олиото на Eucerin. 

Пожелавам ви приятно изкарване на празниците, много скъпи моменти /и подаръци :D/ и да си прекарате подобаващо. С вас ще се видим чак през последните дни на годината, така че ме очаквайте! Целувам ви! Хо-хо-хо! <3 И малък музикален поздрав:

Няма коментари:

Публикуване на коментар