събота, 11 октомври 2014 г.

Empties Vol.4

Здравейте!

Макар с малко закъснение, днес ще ви представя поредната доза празни опаковки - знаете, това са моите любими публикации за четене , а и писане.
Без да губя излишно време в приказки, започвам:



1. Colgate вода за уста - беше на промоция - половин литър за цената на 250 мл. Допадна ми, бих повторила. Количеството стига за повече от 2 седмици ежедневна употреба.

2. Mixa крем за лице за нормална/смесена кожа - миналата зима използвах този крем, беше ми идеален (тогава кожата ми беше и леко пресушена). За лятото и пролетта ми дойде прекалено тежък, мазнееше си, затова го хвърлям (има още около 1/3 продукт вътре). За зимата ми беше добре, но за другите сезони ми идва тежък. Публикация за него вижте тук.

3. DeВа околоочен крем - същото като горния крем. За лятото ми дойде тежък и мазен. За зимата попиваше идеално и всичко беше ок, но в другите сезони ми мазнее и буквално околоочната ми зона лъщи. За него също имам публикация тук.

4. Avon гланц за устни - безцветен е, но ми дойде малко лепкав. Наистина прави устните по-обемни и има онова гъделичкащо, леко парещо усещане върху усните след нанасяне, а после се усеща чудесен охлаждащ ефект... За съжаление е останало доста количество, но четката е направена така, че то да не може да се изполва до край... Не бих повторила заради опаковката , иначе като ефект ми допадна, ако не броя лепкащото чувство (дължащо се вероятно на това, че съставът на гланца съдържа главно съставки, от които се правят найлоновите торбички ... )

5. Balea крем за ръце с 5% уреа - чудесен продукт! Попива много бързо и има силно хидратиращ ефект. Виждате изрязала съм го за да го довърша до край. За съжаление има доста силен и сладникав мирис, който ме спира да повторя.

6. Oriflame крем за ръце - имам доста пордукти с какаово/шоколадов мирис, но на тази серия на Ори може би е най-добрия! Уникален аромат на шоколад, без да е химичен. Кремът е чудесен, но заради пълния с парабени състав не бих повторила.

7. Garnier крем за ръце - много тежък и мазен крем, идеален за суха кожа, която има нужда от защита, особено през зимата. Допадна ми като ефект, но за съжаление не ми допада как мирише.

8. DeВа крем за ръце - беше в една от Пинкс кутиите. Не гледайте надписа БИО - пълен е с минерални масла, парабени и бронопол. Ужас е откъм състав, но мирише невероятно и затова му дадох няколко пъти шанс, но заради брутално ужасния състав и лъжливия надпис си заминава


9. Nivea душ-крем - чудесен беше, богата пяна и доста хидратиращ. Повече за него тук.

10. Avene мицеларни разтвори - от обикновенната версия това е поредна празна опаковка. Удобен за път и просто чудесен в този мини размер. Синичкият е за мазна кожа, но става само за почистване на лице. На очите пари зверски...

11. Avon зелен коректор против зачервявания - пълен, ама пълен боклук. Добре, че го спряха след 2-3 каталога. Нищо не прикрива, прави ужасен кир ефект върху всякакъв вид крем и е много течен и се разтича. Хвърлям го пълен.

12. Evterpa масло от Чаено дърво - отвратителен аромат , разбира се, но не това ме спря. Не е чисто чаено масло, а има примеси в състава. Иначе е ефективно. Хвърлям го пълно.

13. Vichy термална вода - не ви изненадвам, нали? #дасипристрастенакъмтермалниводи

14. Refan ексфоалиант за тяло - моите любимци! За този на снимката съм писала тук.

15. Balea лосион за тяло - ползвах го пролетта и началото на лятото (беше и в Givewea ми
). Повече тук.


16. Essence лепенки п/в черни точки - Купих ги след ревюто на Мери. Допаднаха ми при първото ползване, оттам нататък беше мъка. Не бих повторила и определено не беше това, което очаквах.

17.  Caterina памучни тампони - допаднаха ми. Мисля , че са от Кауфланд. Бих повторила, защото са добри спрямо количество, цена и качество.

18. Mixa крем против зачерявания - лек е, не е мазен, но не знам до колко е ефективен. Само от една мостра не мога да преценя.

19. Серум и околоочен крем на Revive - отвратително миришат, но са страхотни като качество. Серумът изглажда кожата на мига, а околоочния е чудесен. Мострите са от Пинкс кутиите, като дадох другите 2 на майка ми, която си ги купи и двата, но за съжаление аз не мога да прежаля миризмата, а тези мостри ползвах заради нея, за да са убедя толкова ли пък са добри. Да, добри са!

20. Purederm глинена маска за лице - не ми допадна! Ароматът е ужасен, маската се сваля трудно и има прекалено наситен цвят. След нея усещам едно лепкаво чувство вурхъ кожата си, което не смятам, че трябва да се появява след глинена маска, чиято цел е да отпуши порите, а дан егооврим колко трудно се мие.

Ами това беше поредната доза празни и не толкова празни опаковки.
До скоро!


Няма коментари:

Публикуване на коментар