неделя, 6 юли 2014 г.

Nivea Creme Care Shower Cream

Здравейте!
За повече от половин година блогърство, за първи път ще пиша за продукт за душ. Питате се защо? Лично аз не виждам нищо особено в този тип продукти, освен ароматите, който могат да се описват и затова не пиша по темата. Когато нещо по-ралично се появи на хоризонта и ми хареса, определено няма да пропусна да го похваля.
И така, в мой любимец за лятото се превърна Creme Care душ-крем на Нивеа - продукт, който е сравнително нов на пазара



Нямам много допир до марката Нивеа и като цяло почти не съм ползвала техни продукти.
Първият ми допир с този продукт на марката беше от Пинкс кутията за месец Март и изключително много ми хареса и си го купих в пълен размер. Но какво толкова ми допадна?
Душ-кремът прави много ботага и нежна пяна, която измива кожата, но прави нещо много важно за мен - хидратира я и то много добре. Толкова добре, че на мен не ми се налага да слагам лосион след баня - идеално за мързелани като мен, които особено лятото много, ама много ми мързи да правят това ( кожата ми е нормална ).
Ароматът на продукта е като на крем Нивеа ( според рекламата и описанието ) , като в състава си съдържа и съставки от истинския  крем, една от която е патентованата съставка на марката - еуцерит ( ланолин )
Ланолина е съставка, която няма да се хареса на някои хора, защото има животински произход - това е омекотяваща съставка ( емулгатор ), подобна на восък, която се произвежда от овча вълна  , но има страхотни свойства.
Марката е патентовала lanolin alcohol с името Eucerit (тук разбрах нещо интересно, което не знаех - Nivea и Eucerin са взаимносвързани марки, които се държат от едни собственици - Beiersdorf )  - вълшебната съставка в така популярния техен крем по цял свят, който лично никога дори не съм пробвала ( заради парафина в него ).
Ако сте си мислили, че няма човек, който да не е пробвал крема - ха, ето ме и мен! ( Но с душ-крема се допрях и до аромата и до някои съставки от крема, значи вече имам "опит"... )
Отплеснах се пак...
Освен тази овлажняваща съставка, душ-кремът съдържа още пантенол, глицерин и слънчогледово масло. Съдържа и SLS.


Като цяло, това е страхотен продукт за мен за лятото ( определено ще е супер и зимата )  - прави богата и мека пяна, почиства, ароматизира и хидратира кожата чудесно - спасението ми от лосионите за тяло.
Единствено аромата ми е малко по-тежък, затова ще загледам другите продукти на марката - . може да имат нещо по-свежо, ще видим ( ако имате предложения, давайте ги ).

Успешна и слънчева седмица ви пожелавам.

Няма коментари:

Публикуване на коментар