вторник, 21 октомври 2014 г.

Autumn Top 5 - Beauty Stuff

Привет, момичета!

Със сигурност няма да ви изненадам, ако ви кажа, че упорито вече навън тече есента - сезон, който обожавам!
Надявам се обаче, че ще ви изненадам приятно с това, че днешния пост ще е малко по-различен, а и за него имам компания - прекрасната Ели от MaquiLab
С нея сме ви подготвили два прекрасни поста, в които ще ви разкажем за нашите козметични и некозметични любимци през есента. 
Както виждате от заглавието, тук ще ви покажем нашите beauty нещица. Ако искате да прочетете другата част, а именно  за нашите non beauty/inspiration любимци, то може да го направите в нейния блог - тук! 

Започваме с моите любимци:


1. Sephora Body Scrub - желеобразен с твърди частички, оставя кожата бебешки мека и има адски свеж аромат. Ексфолиантът е идеален за сезона и настроението, което той носи, като дори опаковката му съвпада с него.

2. Shiseido Gentle Cleanser - това 30 мл. сладкишче, което е от сет на марката, е просто невероятно. Гъста, кремообразна формула, която прави много мека и пухкава пяна, почиства чудесно лицето и го оставя хидратирано и чисто. Ароматът на жен-шен и бял чай е невероятно отпускащ. Не е агресивен и е чудесен за все повече захлаждащото се време.

3. La Roche-Posay Mattifying Mousse Foundation - писала съм ви за него. Много леко покритие, което дава на кожата един здравословен и много свеж, отпочинал вид. Изравнява тена пефектно, матира и има SPF20, което отново е идеално за сезона.

4. La Roche-Posay Cicaplast Lip Balm - когато малко паднат температурите, устните ми веднага започват да се "бунтуват". На помощ отново ми идва балсама за устни на Ла Рош, който за мен е просто невероятен и не мисля да сменям скоро! 

5. Essence Hand Cream - ръцете ми се нуждаят от хидратация постоянно, оосбено като застуди, като в момента се доверявам на този крем на Есънс, който повечето вероятно познавате (от зимна лимитка е). Невероятен и умопомръчителен аромат на шоколад и банан. Идва ми да взема една лъжица, да греба и да ям! 

А ето и любимците на Ели:



1. Sleek True Colour Lipstick (Cherry) - нюанс, който бих купила отново! Перфектното бургунди за есента и зимата.

2. Dr. Scheller Johanis-beere & Marula - натурален крем за лице с перфектна текстура за преходния сезон. Подхранва и хидратира перфектно, без да мазнее изобщо. А кожата ми се чувства и изглежда повече от добре!

3. Essence Sun Club Bronzing Highlighter - пазех го за есента, защото ми се струваше твърде блестящ. Е, не е, даже е перфектен за дами с бяла кожа като мен. Придава лек естествен нюанс и сияние за под есенното слънце

4. Maybelline Master Drama Khol Eyeliner (Couture Green) - идеалното зелено за разходка в борова гора... Всъщност, не се разхождам с грим в гората (да не плаша мечките), но определено това зелено ми напомня на дъхави борове и зима.

5. Wet&Wild Single Eyeshadow (Penny) - меден нюанс, който пък подхожда на есенното оперение на широколистните гори

Е, надявам се нашата бюти селекция ви е била интересна.
П.с. Напомням - втора част от поста - тук! Приятно четене! 

6 коментара:

  1. Прекрасни неща сте включили.Много е приятно за четене.

    ОтговорИзтриване
  2. Много ме заинтригува с ексфолианта на Сефора :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз преоткрих марката. Взех си цялата серия и съм влюбена, маслото за тяло е класи над Боди Шоп. Скоро ще пиша подробно за ексофлианта и за другите неща от серията... :)

      Изтриване
  3. Чудесни любимци. И аз много харесвам това балсамче на La-Roche posay :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря. Наистина е много добро балсамчето! :)

      Изтриване