понеделник, 6 октомври 2014 г.

La Roche-Posay Physological Micellar Solution

Здравейте.

Тези дни виждам , че news feed-а ми е пълен с ревюта на мицеларни(a) води(a) и някак си това ме подтикна да напиша ревю за тази, която аз използвам.

Имах нужда от мицеларна вода в по-голямо количество, тъй както напоследък ползвам повечко грим (което е необичайно за мен) и тя ми е необходима. Без да му мисля много, заложих на физиологичният мицеларен разтвор на La Roche-Posay. 



До този продукт се докоснах за първи път началото на годината, когато течеше промоцията с подаръчните комплекти при покупка. И така, когато ми се наложи да си търся такъв тип продукт, аз нямах никакво колебания, а още повече ми допадна факта, че беше пусната лимитирана колекция от 400 мл. разфасовки (мисля още ги има по аптеките).

Защо харесвам тази вода?
Първо и най-важното за мен - тя е мултифункционална - премахва грима от лицето, очите и устните , което предодвратява използването на няколко различни разгримиращи продукти.
Дегримиращите й свойства са чудесни - с 2 напоени тампона свалам всичко от лицето (единствено се затруднява с водоустойчива спирала - трябва да задържите леко тампона въху окото ). Използвана върху устните , при мен много леко изсушава, но бързо и лесно премахва червилото.
Не оставя никакъв филм върху кожата - 2-3 минутки след употреба просто някак изветрява от лицето , а не стои мокро и тежко, дори да сте прекалили с количеството вода на тампона.
За мен е много важно след употреба да няма филм и да не мазнее, тъй като след мицеларна вода аз не използвам измиващ продукт. За мен няма смисъл да ползвам продукт без отмиване ако след това ще използвам такъв с измиване. Някак ми се губи смисъла изобщо на ползването на водата ако ще отмия след това, особено пък ако кожата ви е чувствителна - всеки продукт допълнително натоварва кожата.
Ароматът е много лек, приятен и нежен. Много ми е познат, но не се сещам точно на какво е ( преди година правих опит да си направя домашен парфюм и една от растителните есенции, която ползвах, беше с такъв арoмат, но не помня на какво беше точно... )
Не ми образува пъпчици, не лепне, не изсушава в дългосрочен план, не реагирам негативно и не ми щипе на очите.
Съставът - простичък, изцяло химичен, няма какво да му "разкоствам".




Като цяло мога да кажа, че този мицеларен лосион е повече от чудесен за мен и моята кожа, изцяло се справя със задачата си и определено ще си използвам с удоволствие тези 400 мл. ( не обичам големи разфасовки, но в случая бях ползвала продукта и знаех, че ще се "справя с него").
Ще се радвам да чуя мнението ви, ако сте ползвали водата, а аз продължавам пътя си с метрото (необичайно място да пиша ревю, така е...)
Успешна седмица!

9 коментара:

  1. Здравей,
    наистина напоследък много се пише за мицеларните води, което е хубаво :) Аз също съм им голям фен, най-вече на Биодерма. Използвала съм синята и розовата(фаворит). Наскоро си закупих на Mixa мицеларната вода и двуфазния дегримьор, за който вече чух, че е хубав :)
    Поздрави
    http://cattlustfever.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. За на "Микса" водата съм чела само отрицателни мнения, особено за помпичката, а Биодермат-а така и още не съм я пробвала, защото съм предубедена към марката (не съм попаднала досега на техен продукт, който да ми хареса)

      Изтриване
    2. Използвах тази на Микса снощи и наистина мога потвърдя, че наистина просто не става.. Много ми изсуши кожата.

      Изтриване
  2. И аз я ползвах ,когато пуснаха промоциите и съм на същото мнение. Много е добра :)

    ОтговорИзтриване
  3. Миксата е ужасна-то да беше само помпата недостатъка й. Аз полвам сега на Буржоа-много съм доволна.
    На каква цена е тази на Ла Рош?
    P.S. Как успяваш да пишеше постове в метрото?!-направо си за възхищение. Мразя го това метро-наиситна необичайно място за писане.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Цената на тази е от порядъка на 24-28 лева.
      Иначе за метрото - хванах спокоен час, а и в чужбина не е като в Софийското ( не навсякъде, де :D ). Като нямаш друга работа и те е налегнала скука, ето до какво води...

      Изтриване
  4. В момента използвам на Авен и съм много доволна, но от много време ми препоръчват тази. Като привърша моята ще се насоча към тази :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз от февруари насам карах с тази на Авен, но от както пробвах тази просто не ми се връща "назад"... Сподели ако ти допадне! :)

      Изтриване