вторник, 28 октомври 2014 г.

Keune So Pure Moisturizing Shampoo

Здравейте!

Днес съм ви подготвила ревю на един шампоан, който тествах през последните седмици - шампоана е на марката Keune - професионална козметика за коса, като е от тяхната ароматерапевтична линия So Pure. Този шампоан е от серията им за суха и увредена коса.




Няма да изпадам в много подробности и да бъда отплесната (засега), защото определено да четеш мое ревю  =  да четеш роман... Направо ще ви разказвам за продукта.

Това е шампоан, който е за суха, увредена и боядисана коса/скалп - той цели да въстанови косата и нежно да я хидратира.
Опаковката е доста приятна, с някак странна капачка, но се свиква.
Шампоанът е сравнително гъст, прозрачен с много, ама много наситен мирис. Серията So Pure се води ароматерапвтична - освен да се погрижи за косата ви, тя доставя уникално изживяване на сетивата - ароматите, които се носят в банята са просто невероятни и много наситени, обожавам ги. Специално при този шампоан се усеща доста иланг-иланг и топли нотки на арганово масло и палмароза. Няма добавени аромати - всичко, което усещате, идва всъщност от използваните съставки за шампоана.

Но нека все пак ви споделя какво мисля аз за шампоана.
Иключително добро е за мен това, че го пробвах на два етапа - преди да се боядисам и след това.
Но ще говоря за ефекта общо - изключително добро и хидратиращо действие. Самия шампоан не прави много пяна, заради това, че няма сулфати, но в сравнение с други безсулфатни си е доста добре (аз знаете обичам много богата пяна). Оставя косата много мека, еластична, гладка и лъскава. Интересно ми беше това, че не заплита косата и не и е нужен балсам - спокойно се разресвам след него без проблем (моята коса попринцип се заплита много). Не я сплесква и не я кара да стърчи. Изненадващо също за мене това, че косата ми не се накъсва толкова - сериозен проблем, който имам.
Знаете, че косата ми е бързоомазняваща се, клоняща към мазна, но от много третиране, тя стана доста суха, но все пак проблема с омазняването остана - е, този шампоан по никакъв начин не омазни или предразположи към омазняване косата ми, просто чудесен продукт за нуждите ми, според които марката се съобрази.
За съжаление аз не спирам да третирам косата си, а за капак реших, че ми е време да се боядисам... руса...
При последното ми ходене в Лондон се боядисах/изрусих в тамошен салон - искам да ви кажа, че косата ми беше на пипане като перуката на кукла "Барби" - изключително изкуствена, някак скърцащя и изобщо, ако щете, гадна на пипане, макар всичко да беше професионално. Макар там да ми направиха хидратираща терапия, косата все пак остана доста суха и "изкуствена". За първи път се боядисах и нямам преставя дали това е обичайния ефект след боядисване.
Когато си дойдох в България, нужни ми бяха точно 2 измивания с този шампоан (+ няколко капки арганово масло на марката), за да премахна неприятните последици от изрусяването. Чудесен ефект постигнах, да не кажа невъзможен- още при масажирането в скалпа, усетих как косата ми някак живва и вече не е толкова суха.

Относно боята - не знам дали е толкова подходящ шампоана за боядисани момичета, защото лично при мен, в краищата, боята беше леко паднала. Също ако ползвате много стилизанти, не знам до колко шампоана ще се справи с отмиването им напълно, тъй като той наистина е нежен - за моята коса е супер.

Интересно е, че може да се ползва и като душ-гел - на мен лично не ми допадна в тази си светлина, защото самия наситен аромат не остава върху кожата, за разлика от косата.
За да се убедите в хидратирище му свойства е достатъчно да измиете ръцете си с малко от шампоана - кожата става невероятно мека и гладка, усещате как маслата се топят върху кожата. Същото става и със скалпа - шампоана се грижи и за него, без да омазнява или да оставя филм.

Съставът - невероятен! Изключитлено много масла и екстракти ( кокос, портокал, илан-иланг, мента, палмароза, ядки...) + органично Арганово масло, витамини и растителни протеини. За първи път няма да права "анализ" на съставките, защото наистина са доста, а и като цяло 60% поне са екстракти и масла. Харесва ми наличието на протеини, макар и растителни -те правят косата по-здрава и заздравяват косъма.




В дългосрочен план мога да каже, че  косата ми продължава да  е много мека, гладка, хидратирана и еластична от шампоана + още един продукт на марката, за който скоро ще четете, и които според мен е невероятен също (ама много невероятен!)

Това беше от мен, успешна седмица!

*Продуктът ми е предоставен за проба от ПР, като мнението ми за него е лично мое

2 коментара:

  1. Много харесвам продуктите на Keune :)) имам няколко и ги ползвам с удоволствие, много са хубави :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Определео са доста качествени и наистина постигат професионали резултати! :)

      Изтриване