събота, 1 февруари 2014 г.

Mixa 24hr Moisturising Balancing Cream

Здравейте на всички в първия ден на новия месец.
Днес най-накрая се наканих да напиша публикацията, която отлагам от месец може би, защото исках да добия по-добра представа за продукта.
Става дума за балансиращия лек хидратиращ крем на Микса с 6 % глицерин.




Както препдолагам знаете от стари мои постове, последната година и половина използвах козметика за проблемна кожа на Виши и Биодерма за лицето си и затова в края на миналата гоина реших да разнообразя това.

Този крем взех, след като исках нещо, което да е хидратиращо, да не е за мазна кожа,а за комбинирана и също нещо, което да ми е  идеално за зимата. Е, всички изисквания покри този крем. Аптекарката доста ми го похвали и се оказа права за него - чудесен е!

Всички предполагам сте ползвали неща на Микса, така че знаете, че те са ориентирани в грижата за чувствителната кожа, каквато е и моята ( освен мазна.. уф... ).
Крема съдържа доста активни съставки - 6% глицерин, мед, матираща пудра, брашно от овесени ядки, сок от алое, витамин Е , алантоин и др.

Относно ефекта на крема, това бих казала е един прекрасен дневен крем за зимата.
Хидратира чудесно кожата ми, попива бързо, не оставя филм. Кожата ми остава матирана 6-7 часа след като нанеса крема, като имате предвид, че не ползвам пудра или друга декоративна козметика за лицето си в момента ( освен спирала и коректор ) . Има лек и приятен мирис.
Като цяло не се зачервявам толкова от студа с този крем, но все пак се случва.

Минус може да се намери само в това, че крема е без фактор, но аз не го смятам за минус, тъй като попринцип не разчитам на SPF кремове за лицето си, освен на плажа, тъй като съм чела, че точно sunscreen съставките не са толкова безопасни, колкото всички си мислим, и точно те, а не слънцето състаряват кожата.

Не съдържа парабени, оцветители.
Като цяло това е крем, чието описание отговоря на ефекта - 24 часа хидратация, без лъщене и мазен ефект. Чудесен е за това време.

Момичета, а вие ползвали ли сте този крем ( или друг на марката )  и какво е мнението ви?
До скоро виждане!





2 коментара:

  1. И аз го ползвах и ми хареса. Въобще не ми дразни и не е лепкав и тежък и най-важното не запушва порите :) За тези пари едва ли има по-добро :)

    ОтговорИзтриване