петък, 18 април 2014 г.

Refan I LOVE YOU Body scrub

Здравейте на всички! 

 Празничните дни започнаха и аз естествено пак тръгвам на път, но поне тук, из България.
И тъй като днес ми е особено скучно реших да ви разкажа за една от последните си покупки.
Още в публикацията за празните си опаковки ви показах празната опаковка на ексофлиант на Рефан от серията на Н. Лозанова  и затова беше време да си взема нова опаковка от него, тъй като обожавам аромата, но в магазина нямаше. И въпреки, че доста се чудих, реших да заложа на друг и нов аромат от серията им  I Love You. 

И тъй като през последните 2 години ползвах само ексофлиантите им с плодови арoмати, това беше глътка свеж въздух за мен, но за да не изпадам в излишни подробности, каквито обичам да добавям винаги, започвам с описанието и мнението ми за продукта.


Ексфолиантът има доста силен/тежък и специфичен аромат и вероятно няма да се хареса на всеки, но аз се влюбих в него ( не очаквах да се случи ) - на тубероза и мимоза.
Захарните частици са сравнително големи и не се губят при досег с кожата и трябва хубаво да се масажират, за да се разтворят - с една дума са груби - точно, каквито аз обичам.
 В състава си, ексфоалианта освен захарните частици съдържа и витамин Е, масла от соя и бадем.
Както всички ексфолианти на марката се пени много леко. Не изсушава кожата, благодарение на маслата, които я хидратират.
Една такава опаковка ми стига за около 3-4 месеца.
Минус намирам само в едно и то не само в този ексфолиант, а като цяло във всички на марката - маслата "си плуват" най-отгоре върху продукта и трябва да се разбърка за да се смесят със захарните кристали, което мен малко ме дразни, но съм свикнала вече.



И така, това е поредният страхотен ексфолиант на Рефан за мен и се радвам, че преди 2 години реших да миня изцяло на техните такива.

А вие доволни ли сте и имате ли си любим аромат?

П.с. Весело посрещане на Великденските празници!

2 коментара:

  1. Не съм изпробвала с този аромат досега, но определено ще поправя тази грешка :)

    ОтговорИзтриване