четвъртък, 2 октомври 2014 г.

Shiseido Ibuki Refining Moisturizer

Здравейте!

Вече сме октомври и за пореден път се убеждавам колко бързо лети времето...

Днес реших да ви споделя за продукта, на който се доверявам да се грижи за кожата ми през есента, която официално настъпи, а с нея и доста по-хладното време. Освен да се погрижа за облеклото си като изкупя есенните колекции, трябваше и да се спра на подходящ продукт за кожата си, който да ми доставя това, от което имам нужда.
Миналата година направих доста груба грешка спрямо грижата си в този период и сега беше времето да поправя това.

Без да се замислям много се спрях на популярния moisturizer на Шисейдо от  серията им "Ибуки" - продукт, който ползват дори звезди, като например Бритни Спиърс.



Ибуки серията на Шисейдо е подходяща за жени между 20-30 г. със забързано ежедневие, които искат да имат хидратирана, мека, гладка и без проблеми кожа като на гейша . Серията се стреми да прехмане проблемите (пъпчици, пори, фини/сухи линии, безжизненост, умора) , които се появяват по кожата, като я прави устойчива на всичко и предодвратява бъдещи проблеми.


Много ми хареса описанието и не се чудих много преди да купя овлажнителя, за който ще четете днес.
През есента кожата ми леко губи своята жизненост, не е толкова сияйна, от мазна започва да клони повече към смесена и да има нужда от допълнителна хидратация, като не пропуска и да покаже своята чувствителност.
Без да го мисля, без дори да пробвам от тестер (което е необичайно за мен) аз купих овлажнителя, който вътрешно усещах, че ще ми пасне, с други думи, спонтанна покупка.

Оказа се, вътрешното ми усещане е било правилно. Аз просто се влюбих в този продукт и за мен той се превърна в едно от най-добрите неща, които съм ползвала за лицето си.
Ще попитате защо...

От към ефект и текстура е просто чудесен - лек (продукта и има обогатена версия за суха кожа), попива бързо (1-2 минути) и има леко течна текстура, която наподобява серум и е бяла на цвят. Остава кожата много мека, гладка, свежа и най-важното за мен - хидратирана без да мазнее или лепне. При мен не оставя никакъв мазен филм върху кожата, макар да съм чела подобни мнения. Важно е все пак да не се прекалява с количеството - ако прекалите, то има вероятност да ви мазнее или да усетите тежест.
Много важно е да спомена ароматът му - много нежен, в същото време достатъчно силен и траен, като се задържа часове върху кожата (много леко и финно се усеща). Тъй като аз го ползвам и като дневен, и като нощен, вечер е истинско удоволствие да си легна и да усещам успокояващия му аромат (носи се дори из стаята). Лично на мен ми наподобява жен-шен, с леки нотки бял чай - много, много приятен и релаксиращ, отпускащ сетивата. ( приятелят... т.е. вече годеникът ми, една вечер поиска да спи на възглавницата ми, защото му миришело на хубаво и го успокоявало, а не можел да заспи... искането, разбира се, беше отхвърлено ! )
И като дневен, и като нощен, moisturizer-а се справя чудесно. 
Добра основа за грим е (не прави кир ефект), но определено имам нужда от матираща или фиксираща пудра отгоре, тъй като в крайна сметка това е хидратиращ, а не матиращ продукт и лъсването е вероятно. Ако духа силен ватър или е много студено, кожата ми не се зачервява и не се опъва, наистина я чуствам хидратирана цял ден.
Използван като нощен, на сутринта усещате кожата си с избистрен тен и  много здрава, хидратирана, нежна, свежа и отпочинала.
Направи ми впечатление, че има изследване, че 90% от жените, които го ползват, след 2 седмици споделят, че чувстват кожата си в най-добрата й форма досега. Дали и при мен е така - да.
Продуктът е некомедогенен - не образува пъпчици/черни точки, като и се бори срещу тях и появяването им.
Съставът - като цяло нямам зебележки. Съдържа дизахарид, екстракти от Юзу, див джинджифил, бяла коприва, бял божур и хамамелис ( в ниски концентрации са )



Опаковката е доста силна и много ми допада, като освен това е и хигиенична - с помпичка, като може да се дозира. Нужно е малко количество, което прави 75 мл.-вия продукт много икономичен.

Вече разбрахте , че много харесвам този продукт и ще продължавам да го ползвам! За мен той оправдава напълно цената си и е чудесно нахождение! Убеждавам се за пореден път в качествените продукти на марката!
Ще се радвам да чуя мнението ви, ако сте ползвали продукта или някой друг от серията, Аз лично вече си купих и един стартов лимитиран пакет за пътуване, в който има почистващата пяна и концентрата от серията - дори на път искам този продукт да е с мен и се радвам, че се предлага и в компактен вариант.

Прекрасна есен ви пожелавам, изпълнена с положителни емоции!
Интересно ми е какъв е вашия ритуал за грижа нза кожата през този сезон и на какво се доверявате!
Целувки!

6 коментара:

  1. Много ми хареса описанието на продукта,искам да попитам каква е цената му?

    ОтговорИзтриване
  2. Много хубаво ревю! ♥

    ОтговорИзтриване
  3. Това ми е любимият крем! Страхотен е, много хубаво хидратира младата кожа и е много лек :)) Много хубаво ревю :)))

    ОтговорИзтриване
  4. Здравейте, подходящ ли е кремът за жена на 29г?Благодаря!

    ОтговорИзтриване