четвъртък, 24 април 2014 г.

Balea Melon Tango Body Lotion

Здравейте!

Напоследък бях в търсене на нов лосион за тяло и доста се чудих на какво да се спра.
Из форум средите дамите постоянно  пускат снимка на едно конкретно лосионче, което е ново на пазара и преди около седмица при едно от влизанията ми в ДМ реших да го купя.

Става дума за лосиона за тяло "Melon Tango" на Балеа.






Първото нещо, което ме грабна е страхотния аромат - ох... нужно ли е да казвам, че е на диня.. Толкова опияняващ, толкова разкошен, толкова свеж и летен... Нямам думи просто, божествен е - идва ми да се изям докато го нанасям.
Проблема е, че не е много траен - при мен за 30-40 минути и вече е изчезнал/изпарил се е  от кожата ми...
Но не се оплаквам, тъй като удоволствието, което изпитвам докато го нанасям ми е достатъчно. Направо си е като ароматерапия...
Като консистенция лосиона не е много гъст, но и не е течен - златната среда.
Разнася се лесно и попива много бързо - важно изискване за мен.
Не оставя филм и не запушва порите.
Ако кожата ви е нормална - ще ви е идеален, но ако е суха ( да не говорим за много суха ) , би било все едно да използвате нищо.
Определено лосиона е подходящ за дами, който търсят лека хидратация, подходяща за сезона.
Като състав е доста простичък - основните съставки са глицерин и слънчогледово масло ( пускам и снимка, но състава определено не е лесен за снимане, за което се извинявам ).

Като цяло лосиончето е перфектно за такива като мен, покрива всичките ми изисквания - попива бързо, не мазнее, разнася се лесно, мирише страхотно и като състав е добър.

Отново ще повторя, че единственото нещо, което не ми харесва е, че ароматъа е ужасно нетраен.

А вие пробвали ли сте лосиона? Ако не, кои са лосионите, които ви допадат най-много за летният сезон?

Целувки и приятен ден на всички!


2 коментара:

  1. В момента съм влюбена в маслото за тяло Какао на Балеа и е с много траен аромат :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много се чудех между двете, но това с какаото четох, че било с по-тежка консистенция и се разнасяло по-трудно. При теб как е? :)

      Изтриване