сряда, 22 октомври 2014 г.

Pinks Beauty Box October 2014

Здравейте!
Днес ви представям бърз пост за това какво открих аз в кутията на Пинкс за октомври и доволна ли съм от нея.


1. Beauty Formulas - лепенки за почистване на нос
Оригинален размер / 6 бр. ; Цена: 6,50 лв.
Изключително се зарадвах - последните , които пробвах бяха на Есънс, но не останах особено доволна. Ще ги пробвам тези дни и дано ми харесат, защото има и талон за -15% отстъпка на марката.

2. Biofresh Olive Oil лосион за тяло 
Оригинален размер: 200 мл. ; Цена: 4,99 лв.
В момента нямам нужда от лосион, а и състава не е кой знае какво (2-ро място - диметикон, което пак е по-добре от парафин, де...). Не знам дали бих го ползвала. Освен това не съм привърженик на маслиновия аромат.

3.Eveline дневен крем - 1,5 мл.
Оригинален размер: 50 мл. ; Цена :6,50 лв.
Искаше ми се да ми се падне серума, но за съжаление се падна крема. Ще  подаря мострата , както направих с предните на марката (само  анти-ейдж продукти ли имат, че все такива слагат?!).

4. Bourjois Manicure Topping перли за декорация 
Оригинален размер: 14 гр. ; Цена: 12,70 лв.
Много ми се искеше да ми се падне този продукт и много се радвам! С голям кеф ще ги пробвам тези хайвери! Цветът е доста приятен, поне за моя вкус и определено ще ми влезе в употреба. Нямам търпение!

5.Bourjous All in One дезодорант 
Оригинален размер: 50 мл. ; Цена: 5,29 лв.
Съдържа алуминии, което автоматично значи, че няма да бъде ползван от мен. Ще му търся притежател.

6.Bourjous Glamour Lovely - 0,7 мл.
Ориигнален размер: 50 мл. ; Цена: 39,90 лв.
Ще го пробвам! Не съм запозната с ароматите на марката и тази мостра е добре дошла.

7. Macadamia балсам  10 мл.
Ориигнален размер: 100 мл. ; Цена: 11,90 лв.
Надявам се да ми се падне саше на шампоана или балсама и се радвам, че точно това стана. Определено с удоволствие ще пробвам балсама, надявам се това саше ми стигне за цялата коса, която напоследък порастна.

В заключение - кутията е много добра, но лично аз няма да ползвам някой неща. Знаете съм привърженик на мострите -  надявам се следващият път да има повече травъл сайзове и мостри, защото когато продуктът е пълноразмерен и не ти хареса се чудиш какво да го правиш, а тук цели 2 няма да ми влязат в употреба. Все пак - кутията е страхотна, но не и за моя личен вкус - идват ми много оригиналните размери конкретно в тази кутия (предпочитам травъл сайз размери, винаги ще ми влязат в употреба) !
Много целувки и нека изпратим днешния топъл ден навън, сред природата, че от утре... :(

Няма коментари:

Публикуване на коментар