петък, 17 октомври 2014 г.

Garnier PureActive Purifying Cleansing Gel

Здравейте, момичета!

В днешния пост ще ви говоря за един продукт, който купих случайно и който се оказа нещо странно и напълно непознато за мен...
Става дума за почистващият гел на Garnier от серията PureActive.



Какво му се специалното обаче?
Има текстура на гел, доста особен и ментово-евкалиптов аромат, с удобна помпа - привидно нищо странно... докато не го използвах за първи път. 
Разнесох на дланите си, разпених, разнесох по лицето си и отмих...  Докато масажирах с него лицето не се случи  привидно нищо, но в момента, в който отмих получилата се пяна, аз бях напълно изненадана от ефекта - кожата ми сякаш беше обляна от гореща струя, като се усещаше  силен охлаждащ ефект. Представете си дъвчете силна евкалиптово-ментолова дъвка - знате какво е усещането в устата, нали? Е, представете си същото усещане по лицето...
Порите ми просто се чувстваше как дишат и как буквално биват отворени, усещайки приятно затопляне и  охлаждане. 
В началото си помислих, че това е някаква реакция на кожата ми към продукта, но се оказа, че той действа така (поне при мен).
Признавам си, за първи път ползвам продукт, който да действа по такъв начин - да затопля, като в последстиве охлажда и това в рамките на 50-60 секунди. Буквално можете да усетите порите си и как те дишат. Усещането е невероятно свежо и ободряващо! 
Това вероятно се дължи на съдържанието на ментол и евкалипт в гела. Изглежда точно от тези етерични масла идва така странния за мен ефект. Съдържа още цинк и салицилова киселина (съдържанието вижте най-долу).
Не знам дали знаете, но аз имам почистващ гел близо до всеки водоизточник вкъщи (ако се чудите - да, дори на кухненската мивка) и досега не бях изпитвала подобно усещане от който и да е продукт. 
Гелът е подходящ за мазна кожа с нешъвършенства и не е подходящ за другите типове кожа, включително чувствителна (моята е чувствителна, но по никакакъв начин не е реагирала негативно)
Не прави много богата пяна, което бих отчела като минус, като затова при употреба изисква повече продукт и не е особено икономичен. Дали изсушава кожата - при мен не. Интересно е, че след употреба се усеща много лек хидратиращ филм върху кожата (не, не разбирайте мазно или лепкаво усещане, а такова за хидратирана кожа). 
Много важно е да спомена, че трябва да държите гела далеч от очите си, защото се усеща парене и сълзене ако минете околоочната зона ( а още по-зле е ако ви влезне в окото - да, от личен опит го знам ).
Дали е подходящ за ежедневна употреба - да, ако кожата ви е доста мазна и проблемна. Аз напоследък нямам толкова проблеми и го ползвам веднъж на 2-3 дни като дълбокопочистващо средство и се справя отлично. Запушени пори и чувство за мръсна кожа не съществуват след употреба.

Обобщено, това за мен е продукт, който има неочакван ефект и който според мен ще се хареса на хората с проблемни пори и нечистотии по лицето.
Много ще ми е интересно да разбера ако някой от вас го ползвал и дали той също усеща затоплящо-охлаждашия ефект...! 
Целувки!

Пълен състав:





4 коментара:

  1. Имах този гел в старата опаковка. Отвратителен е! Щипеше толкова много, че ми докарваше сълзи. След това кожата ми беше толкова суха и зачервена, все едно съм я търкала с пемза. Пробвах да го пробутам на мама и сестра ми, но и те не го харесаха и така и не го доизползва никой. А кожата ми изобщо не бих могла да я нарека чувствителна.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не съм пробвала старата версия, но след кратка справка видях, че са променили състава при новата (поне това, което откривам в нет). Явно е до кожа - моята не понася агресивни продукти, но този го приема чудесно.

      Изтриване
  2. Супер ревю, идея за нов продукт за тестване :)

    ОтговорИзтриване