четвъртък, 1 януари 2015 г.

Klorane Eye Make-up Remover Lotion

Здравейте и честита 2015 година!

Пожелавам ви една успешна, здрава и щастлива година!

И по традиция, започвам годината с нов пост... Пост, който е пряко свързан с празника снощи!

Я да видим колко от нас ползваха тежък вечерен грим снощи?! Аз съм първата, която си признава. Макар обаче да се прибрах след 4 сутринта, най-важното преди да направя каквото и да било, беше да си махна грима. Всички знаем колко е важно премахването на грима преди лягане и дори при такива поводи ние не трябва да забравяме това, защото грижата за кожата трябва да е на първо място.


Днес ще ви поговоря за цветният лосион-демакиатор за очи на Klorane.  





На мен лично марката ми беше позната със своята грижа за косата, но не знаех, че предлагат и продукти за лице. Когато видях този лосион не се замислих дори за секунда, а направо го взех, защото ми беше любопитно.

Това е лосион, който е цветен - интересно, нали?! За първи път попадам на проудкт за махане на грим с растителна / цветна / есенция. Съдържа висок % вода от синя метличина, която е позната със своите успокояващи свойства / pH-то на водата е подобна на тази на човешките сълзи/. Именно затова лосиона е разработен и подходящ за чувстителни очи, дори за хора с лещи.

Но да не губя време, направо да ви кажа какво мисля за него!

Като ефект е чудесен - консистенцията му е течна, синя на цвят. Не е мазен, защото не е двуфазен. Не изсушава и не омазнява околоочният контур. Премахва повече от добре грима от очите ми и се справя чудесно. 1-2 тампона от него са достатъчни да свалят напълно целият грим. Снощи например бях с доста пигментирани сенки, които трудно се свалят с мицеларна вода - лосиона ги разтвори и премахна с 2-3 потърквания.
Със спирала се справя задоволително добре. При мен НИКОЙ, ама никой продукт не успява да премахне напълно спирала, защото миглите ми са такива. Лосионът се справи повече от добре със спирала, което ми допадна. При водоустойчива се справя също не зле, макар да не е пригоден за водоустойчив грим.

Ароматът му е много натурален и нехимичен. Мирише 1:1 на синя метличина /ако сте помирисвали/, което вероятно се дължи на високата концетрация на нея в продукта.Приятно е, не е тревист или неприятен аромат, напротив. Точно на метличина си мирише, сякаш току-що откъсната! Много ми допада!

Всъщност най-любимото ми нещо в продукта е, че се предлага в цели 3 разфасовки. Най-малката е 25 мл, което я прави чудесна за път. По-малка е и от запалка /т.е. не заема място/  и се затваря чудесно, което я прави страхотен избор при пътуване за мен. Освен това, тези 25 мл. са добри ако не сте ползвали продукта и искате да го направите. Лично аз си купих първо 25 мл., преди да купя голяма разфасовка.
Освен това е и икономичен - с малко количество успявам да сваля грима от едното око.

Съставът - никакви забележки. Чудесен е за моя вкус. Втората съставка е butylene glycol, която разтваря пигментите, а третата е водата от метличина. Съдържа и овлажняващи съставки.




Обобщено - чудесен продукт за премахване на околоочен грим, който аз харесах!
Споделете ми дали сте пробвали и други неща на марката!
Весело празнуване и целувки!

5 коментара:

  1. Никога не си лягам с грим, не мога изобщо да си го представя :)) Аз залагам на мицеларна вода за премахването на грима :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз също! Мога капка сила да нямам или да се чувствам много зле, но задължително трябва да съм с чисто лице :)

      Изтриване
  2. Днес си взех малката опаковка за проба и страшно много ми хареса, изобщо не ми пречи на очите, които са чувствителни и свали грима от очите само с един тампон, нещо което ми се случва за първи път:) Много хубаво ревю си написала :)

    ОтговорИзтриване