неделя, 21 септември 2014 г.

La Roche-Posay Toleraine Teint Mattifying Mousse Foundation

Здравейте!

През този месец от La Roche-Posay пуснаха най-новият си продукт, с който имах възможността да се запозная още през последните дни на август. Още тогава, запознавайки се с рекламната кампания ( коята вече тече - брошурка с мостра ) и идеята на продукта, аз останах доста очарована.

Става въпрос за най-новият им фон дьо тен от серията Toleraine Teint , който е специално за чувствителна кожа, предлаган в две текстури - крем ( за нормална/суха кожа) и мус (за смесена/мазна).

Ако следите блога ми, предполагам се досещате, че днес ще четете именно за мус версията на продукта.




Най-важното, което трябва да се каже е, че серията е създадена специално за чувствителна кожа и нейните нужди, като покритието и на двете версии е леко, защото продукта обещава лек и напълно естествен вид на грима.
Мус версията е пригодена за мазна кожа, като обещава лекота, изравнен тен и матиране ( матиращото действие е тествано в екстремни усовия - сауна ).
И двете  версии са с изчистен състав, без алергени. Те са свръхустойчиви и пластични, пригодяващи се във всякакви условия и разтапящи се върху кожата.

И след това обяснение, нека ви споделя моето мнение за продукта:

Споделяла съм ви, че кожата ми е доста чувствителна - нещо, с което особено като тийнейджърка имах голям проблем. Кожата ми постоянно беше зачервена, усещах парене, обриви... само част от "прекрасната" картинка, която не успявах да овладея с нищо, защото просто кожата ми не понасяше нищо по нея и се държеше ужасно.
Повече от 10 години по-късно, положението е доста по-добре, но аз все още усещам някои от недостатъците на чувствилната кожа и как тя за секунди може да се промени или да реагира негативно.

Още след първото ползване на мус-а, аз просто го заобичах и то много.
Изключителна лека и пухкава консистенция, която прилича на шоколадов мус и се разтапя в кожата за секунди - две-три движения на четката или на пръстите и продукта вече се е слял с кожата перфектно.  Нанасянето отнема секунди.  Нужно е минимално количество, за цялото лице, а ефекта, който се постига е повече от добър, но най-важното за мен - естествен. Самата консистенция е леко мазна, като на база за грим, но изглежда суха (не се усеща върху кожата ).  Цветът, който ползвам аз е 01 - Ivory (предлага се в 4 цвята) или с друго думи - най-светлият. Пасва ми идеално и най, ама най-важното за мен - изглежда като втора кожа и  не си личи, ако сте уцелили вашият цвят, де (няма ефект "маска", ефект "Гейша" и други подобни ). Идеалното средство за естествен грим. Прикрива зачервявания, малки пъпчици и леки белези, но ако имате възпалени пъпчици или тежки несъвършенства, то този продукт няма да се справи с прикриването им ( за тази цел , марката има коригиращ фдт ). Няма брашнян ефект и не се събира в гънките.
Направи ми силно впечатление колко е дълготраен - като бетон - 10 часа не мръдна от лицето ми (не се разтече, не се събра по гънките...), като определено не бях лъснала като тиган, макар леко вече да се забелязваше омазняване в Т-зоната в края на дена.
Прави ми впечатление, че като се оксидира  не потъмнява или не променя цвета си, което също е плюс. Не прави и кир ефект - пробвах го с несиликонов и със силиконов крем , за да видя ще има ли този неприятен за мен ефект.
Определено действа добре на чувствителността - няма зачервявания или парене, в различни фактори и среда също се справя перфектно ( вметка - един ден имаше адски силен вятър и аз лудата навън, та ме обрули като овошно дръвче, а попринцип след вятър или студ кожата ми гори и е червена с часове - е, не се случи този път, което значи, че наистина продукта контролира реактивността - нещо, с което имам проблем попринцип и се радвам, че има начин той да се решава) . Освен всичко, не ми образува пъпчици или други несъвършенства.
Има SPF фактор 20, което е плюс за дами като мен, които не ползват такива продукти ако не е лято и за другите периоди е супер решение.


Опаковката - огромен плюс. Повечето мусове са в кутийки/бурканчета и трябва да бъркаш с пръст, което не е хигиенично, особено ако пазиш кожата си от алергени. Както виждате, този е в тубичка, като тя е запечатана с фолио.

Състав - изключително добър и много простичък, чудесен за чувствителна кожа, която не търпи или понася много съставки.


Съдържа витамин Е и перлит - съставката, която се бори срещу омазняването и дълготрайно матира кожата. Без алергени, парфюм, парабени, консверванти. Съдържа минимални нива на никел.

Обобщено с няколко думи, ако кожата ви е чувствителна и мазна/смесена и искате да имате естествен вид на грима си, то този мус фон дьо тен е за вас. За хората със суха кожа - крем версията с хиалуронова киселина е за вас.

Определено за мен този продукт е чудесен - доставя ми най-важното за мен - естествен и лек грим, като е дълготраен и контролира реактивността на кожата и не се притеснявам, че ще се зачервя от даден фатор или ще усетя дискомфорт. Дали имам забележки - не (което е странно за мен?!). За пореден път марката поднася ефективен продукт, който изпълнява всички неща, изписани на опаковката (нещо, което между другото е характерно за La Roche-Posay)

Продуктът е на пазара от 01.09, а в аптеките (които са го заредили, защото все пак е нов) можете да намерите книжка с мостра на версията според типа ви кожа и да го пробвате.

*Продуктът ми е предоставен за пробва от PR, като мнението ми за него е лично мое и не е повлияно от други фактори. 





4 коментара:

  1. Търсих го днес в Ремедиум, но нямаха брошурка. Така като те чета, май не е за мен покривността, аз имам нужда от нещо много по-покривно. Супер, че си намерила фдт, който да контролира омазняването, голям проблем ми е и на мен и разбирам какво е да се чувстваш като "мазен тиган" ;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ами аз затова и споделих, че не всички аптеки са го заредили и е възможно да места да го няма.
      Определено като матиране е добър, но ако кожата ти е "мазна като тиган", добре е да има и пудра.
      Иначе за покривността - тя е умерена, определено не е за тежки съвършенства, но за лек , естествен и ежедневен грим е чуден :)

      Изтриване
  2. Отговори
    1. Препоръчителната цена е 39.10 лв., но може да се открие и за около 36-37 лв. според аптеката! :)

      Изтриване