вторник, 1 април 2014 г.

Empties Vol.1

Здравейте!
Вече сме Април и както знаете, в началото на всеки месец решавам да разнообразя малко публикациите си, затова и днес ще ви представя изразходените продукти от мен. 


1. Крем за ръце Oriflame - УНИКАЛЕН шоколадов аромат! Просто съм влюбена в аромата, но няма да повторя покупката заради ужасният състав на цялата серия. Повече за продуктите в ревюто ми от края на 2013 тук.

2.База за мигли Wet 'n Wild - в началото изобщо не ми хареса, защото при нанасяне оставя бели струпейчета по миглите ми. Все едно ги мажа с нещо, което оставя засъхнал ефект по миглите, но пък ефекта от базата е огромен - двойно, да не кажа тройно по-обемни мигли (след нея естествено нанасям спирала). 

3. Серум за лице против бръчки Lierac - това е серумчето от списание Грация. Имаше ефект при мен. Имам много малки бръчици по челото и нанасях само там. Определено сега не са толкова забележими. Серума има много странен аромат, който обаче обожавам, вероятно дължащ се на екстрактите в него, които са доста. Опаковката е от 10 мл. , реалният размер е 50 мл. и цената е между 125 ( така пише на картона от списанието)  и 215 ( това ми казаха като цена в две различни аптеки ) лв.

4. Мостри на хидратиращ крем и основа за грим Sephora - това са двете мострички от Пинкс кутията. 
Хидратиращият крем - уж формулата е лека и не съдържа мазнини, а пък крема ми се стори ужасно тежък и бавно попиващ, макар да нанесох много малко количество. Аромата на крема ми хареса. Не ми хареса също, че съдържа блестящи частички, който уж озаряват кожата. Имах доста очаквания към крема, но не ми хареса. Състава също не беше на ниво.
Основата за грим - просто е перфектна. Точно такава основа търсех и вече я имам в пълен размер от 15 мл. Състава е изцяло силиконов, но пък върши страхотна работа. 

5. ФДТ Stay Matt Essence - много добър ФДТ! Не съдържа мазнини и е точно за моята кожа... като изключим цвета. Не знам защо реших, че този нюанс ще ми е добре, но съм като с маска. Поне три тона по-тъмен е от моята кожа, затова и отива в кошчето. Определено бих го купила пак, но в по-светлият тон. 

6. Ексфолиант за тяло Refan - Мога да кажа, че това за мен е продукта на 2013 в моята класация. Много е добър. Това ми е втора опаковка. Тези дни ще си купя и трета, затова очаквайте ревю съвсем скоро. 
7. Мостри на душ-гел и мляко за тяло за суха кожа La Roche-Posay - и двете са от подаръчната кутия на марката. Страхотни са, особено млякото за тяло. Ще преглътна, че съдържа минерално масло и ще го купя следващата зима. 

8. Мицеларен лосион Vichy - наскоро ви писах за него. Какво мисля, вижте тук. Голям зор беше изразходването на тази 400 мл. туба, но се справих с малко помощ. 

Е, това беше от мен.
А вие какво привършихте този месец? 
Целувки

2 коментара:

  1. Отговори
    1. Определено е <3 . За мен са най-добрите ексфолианти като цяло. Сега довършвам този с пъпеш и кайсия и нямам търпение пак да купя този на Ни Ло. <3

      Изтриване