четвъртък, 3 април 2014 г.

Balea 7 Tage Energie Kur

Придържайки се към опаковката, в интерес на истината и аз не знам какво означава заглавието, което написах, но... :D

Още миналият месец при тази публикация ви споменах за 7 дневната терапия за лице на Балеа , която бях решила да използвам края на Март и ето, че вече е време да ви разкажа повече за нея.




Терапията се състои в използването на ампули през период от 1 седмица.
Ампулите са 3 вида - за успокояване и освежаване на стресирана кожа ( 1, 2 и 7 ден ) , овлажняващи ампули с протеини ( 3 и 4 ден ) и енергизиращи ампули, подобряващи микроциркулацията на кожата ( 5 и 6 ден ) . 

Не мисля да разглеждам всеки вид ампула по отделно, защото и трите вида са сходни, но относно състава ще ги разгледам по-надолу.
Консистенцията на ампулите е течна, аромата им е както различен, така и сходен - всички са плодови (усетих и люляк). Ампулите за 5 и 6 ден са бледо жълти, а останалите прозрачни. 
Всички попиват сравнително бързо , не оставят лепкаво или мазно усещане ( което мислех и бях убедена, че ще има ) по кожата , освен в първите 20-30 секунди, докато попият. 
Ампулите се нанасят на лицето и шията. Лично аз нанасях така - половин ампула на лице, а другата половинка на шията. Те са за еднократна употреба.
Минус намирам в това, че ми се появиха няколко пъпчици, докато ги ползвах.


Относно състава ( доста богат на гликоли, което не ми харесва особено) :
1. Ампулите за стресирана кожа: Съдържат екстракти от японска череша и имортела.
2. Ампулите с протеини: Съдържа т дълбокоовлажняващата съставка Saccharide isomerate, глицерин и хиалуронова киселина. В състава присъства също и  копринен протеин. Освен всичко, в тези ампули има цели 3 парабена ( в другите те отсъстват от състава ). Интересно е, че съдържат също chlorpenesin - мусколен релаксант , използван за облекчаване на мусколни болки и спазми (???)  - изглежда го използват като консервант , но лично аз го срещам за 1-ви път. 
3. Ампули за енергизиране: Съдържат екстракти от лотус и  гинко билоба, както и млечна киселина. 

Като цяло ампулите ми харесаха, като изключим това, че ми се появиха няколко пъпчици от употребата им . Кожата ми определено живна след тях, надявам се в дългосрочен план наистина да са я подготвили за пролетта и "новото" време.

Това беше от мен, целувки и се надявам публикацията да ви е харесала! Очаквам мненията и коментарите ви! 




2 коментара:

  1. Die Kur (при това се води женски род хахаха) oзначава лечение, медицински термин :) Тоест преведено на български 7-дневно енергийно лечение (буквално) иначе 7-дневна грижа за кожата, която да вдъхне нова енергия :)
    Немският е готин език Прост (prost) oзначава Наздраве, а Курве (Die Kurve) - завой :D

    Трябва да потърся тези ампулки тук :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. оо благодаря ти за превода! :* Немският определено не е за мен!
      Успех с търсенето и дано ги откриеш - те имат няколко разновидности, доколкото знам, така че предполагам при вас ще ги има.

      Изтриване