сряда, 19 март 2014 г.

Pinks Beauty Box March 2014

Здравейте момичета.
Тези дни нямам никакво време и днес реших да драсна набързо какво получих с кутията на Пинкс. Миналото лято беше първата ми кутия, след което прекъснах и чак сега реших отново да заява абонамент и да получа втората си такава.



 И така, ето какво ми се падна и какви са впечатленията ми:


1.Sephora - Instant Moisturizer/Хидратиращ крем 2 мл.. 
Оригинален размер - 50 мл, цена 40 - лв. 
Още като разбрах, че Sephora ще "участват" в тази кутия, много се надявах да има точно този крем. И за мой късмет го има. С нетърпение чакам да пробвах кремчето!

2.Sephora -  Smoothing Primer / Матираща основа за грим 1,5 мл. 
Оригинален размер - 15 мл. - цена -30 лв
От описанието виждам три важни неща - матира, намалява оптически порите и дава кадифено усещане. Определено изглежда доста добре.

3. Wet n Wild - Eyebrow Pencil / Молив за вежди - Пълноразмерен продукт
Цена - 2,90 лв.
Със сигурност ще намера друг ползвател на молива, дори не смятам да го отварям - зелен цвят, други момичета го определиха като съмнителен в срока за годност... Определено това е моето разочарование в кутията.

4. Arran Aromatics Scotland - Bath and shower gel / Гел за вана и душ - травъл размер 50 мл.
Оригинален размер - 250 мл. - цена - 19.10 лв.
Определено се радвам на това гелче, за първи път чувам марката и ще се радвам да се запозная с нея. Варианта, който ми се е паднал, има страхотен цитрусов аромат.

5. L'Oreal - Infallible 24h. Stay Fresh / Дълготраен ФДТ - 2 мл.
Оригинален размер 30 мл. - цена - 28,49 лв. 
Обичам да пробвам нови продукти, затова е и супер наличието на тази мостричка. Нюанса ми е идеален!

6. Uriage - Isoliss Fluide / Флуид - 5 мл.
Оригинален размер 40 мл. - цена - 39,50 лв. (  в аптеки "Субра"  )
Определено това ще е най-полезният за мен продукт от кутията. Имам нужда точно от това, тъй като напоследък започнаха да забелязвам някой  бръчици по челото и този флуид за първи бръчки ще ми дойде идеален. Още по-голям плюс е, че е за нормална/комбинирана кожа и има свиващ порите, матиращ ефект.

7. Uriage - Isoliss Eye contour - 3 мл.
Оригинален размер 15 мл. - цена - 29,50 (  в аптеки "Субра"  )
Нямам нужда от това кремче, тъй като положението ми около очите е добро, но пък определено ще си го използвам.

8. Nuxe Men Балсам за след бръснене 2 мл.
Оригинален размер 50 мл. - цена: 26, 50 лв.
Още нещичко, което ще подара по обективни причини.

9. TianDe Milk Handcare Cream / Крем за ръце - Пълноразмерен продукт 
Цена - 4,20 лв. 
Още един пълноразмерен продукт, чиито арoмат усетих още при отварянето на кутията. Много наситен и тежък аромат, но не и неприятен. Кремчето не знам дали ще ми влезе в употреба, тъй като състава му не ми харесва, но понеже го пробвах, мога да кажа, че попива бързо и оставя ръцете ароматизирани за дълго.

10. Пиличка за нокти
Много сладка и определено влиза в дамската  ми чанта.

Освен продуктите, получавам и талон, с който при покупка на някой от кремовете на Uriage - Isollis , получавам 50 мл. термална вода.
Друго нещо, което получавам е безплатна спа процедура на ръце от ТианДе в техният офис в София, но определено смятам да я подаря , даже вече съм й намерила собственик, който ще изненадам с нея.

Определено съм доволна от тази кутия. 
А вие момичета,  хареса ли ви или не кутията? 

2 коментара:

  1. Аз не знам какво да правя с този талон за спа процедура. Сигурна съм, че ще е някаква глупост, но от друга страна не ми се пропилява, щом мога да се възползвам :D

    ОтговорИзтриване
  2. процедурата се състои в употребата на 3 продукта - ексфолиант, крем и още нещо. Освен това, вероятно ще те убеждават да станеш техен представител и т.н. :D Както казах, аз моята "процедура" я подарих, така че не мисля даже за нея :D :)

    ОтговорИзтриване