вторник, 25 март 2014 г.

La Roche - Posay Effaclar Duo Corrective and Unclogging Anti-Imperfection Care

(Ух, че дълго заглавие... :D)

Здравейте на всички!
Днес ще ви представя една доста дълго отлагана публикация - близо 3 месеца.

Ще ви говоря за коригиращата грижа Effaclar Duo на La Roche-Posay. 
Тя е предназначена за кожа с несъвършенства и запушени пори.


Първото нещо, което ми направи впечатление е, че описанието за ефектите от продукта беше доста обемно. В крайна сметка всичко написано на опаковката се оказа вярно. Но за това ще ви говоря малко по-надолу.

Коригиращата грижа има много лека текстура. която дълготрайно матира кожата без да оставя мазен филм - само усещането за кадифена кожа. Важно е да кажа, че това не е от продуктите, които изсушават кожата, напротив - кожата е хидратирана и гладка след него. Перфектна основа за грим. Много лесен за разнасяне и бързо попиващ.
Аромата е доста странен - нещо средно между грейпфрут и трева/зеленина.
Един от малкото кремове за проблемна кожа, от които НЕ получавам кир ефект.

Към съдържанието:
Съдържа висока концентрация на витамин Б3 (ниацин). Съдържа още Пироктон Олаимин, Салицилова киселина, Цинк, Линолова киселина, Термална вода и др. ( пълният състав вижте на снимката ).


Ефект от продукта:
Важно е да се каже, че го ползвам вече почти 3 месеца два пъти на ден - сутрин и вечер, неслучайно и изчаках толкова - исках напълно да се убедя в ефекта му.
Ами мога да кажа само едно - до момента, това е най-добрият крем/гел за моят тип кожа и проблеми, който съм ползвала.
Относно пъпчиците - още след около седмица употреба, повечето бяха напълно изчезнали или завехнали. Бях шокирана и се мислих, че ефекта няма да се запази, но се оказа обратното.
От Януари до сега почти не ми е излезнала нова пъпка, а ако се появи такава в онзи период от месеца, изчезва за ден-два.
Относно ефекта върху черни точки, имам такива само върху носа и забелязвам, че сега не са толкова забележими. Попринцип ако се вгледам в огледалото се виждат, но сега определено са по-малко и порите са отпушени.
Кожата е загладена, чиста, във видимо добро състояние, без несъвършенства и хидратирана - това получих аз от коригиращата грижа и съм повече от доволна, дори съм възхитена от ефекта.
Единственото , което ми липсва е ефект срешу белези от акне. Колкото и малко да са те, ги имам и най-хубавото е, че сега марката пусна обновен продукт - Effaclar Duo(+) , който се бори срещу белези от акне. ( линк към ревюто ми за обновената версия тук )

Купих продукта началото на годината през Януари. Важно е да кажа, че не това е продукта, с който получих промоционалната кутия - подарък, за която ви писах преди време. Нея я взех с друг продукт.
При покупката на крем-гела получих подарък почистващ гел , от които също останах доста доволна - прави богата и плътна пяна само от капчица от него и има активна съставка цинк, които се бори с несъвършенствата. Не изсушава кожата и перфектно я почиства - определено ще купя и голяма опаковка от него

И така, това беше от мен. Мога да кажа, че просто вече съм огромен фен на бранда, тъй като това е вторият тяхен продукт (това е първият), от който оставям повече от доволна и просто с усещане "УАУ - това наистина действа".
Целувки от мен и приятна седмица.

Важна подробност, която трябва да спомена е, че продукта Effaclar Duo вече не може да се намери. Сега е с обновена формула - Effaclar Duo (+)  - както споменах, новата версия съдържа всички ефекти на старата + това, че помага за заличаването на белези от акне. Скоро ще ви пиша и за нея. 



6 коментара:

  1. Добре, убеди ме! Но искам и двете неща - кремчето + пяната, защото предполагам, ефектът се дължи и на двойното третирана :)) Колко парички струваше кремчето? Другото разбрах, че е подарък, ама надали ще имам късмета да ги има и при мен в подаръчна форма :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей.
      Ами ако аз ако бях прочела толкова хвалебствия нямаше да повярвам толкова лесно, но по простата причина, че го изпитах, без дори да съм чела инфо за продукта предварително (направо на сляпо си го купих), просто съм Уау...
      Относно промоцията с подарък - не знам дали все още е активна, все пак е било Януари, но пък сега пяната е на промоция - "125 мл. на атрактивна цена" - така са писали във фейсбук страницата си.
      Кремчето струваше 25 лева.
      Поздрави и ако пробваш, да споделиш мнение! :)

      Изтриване
    2. Meрси за отговора :) Аз живея в Германия, затова казах, че едва ли ще го има при мен в подаръчна форма, но определено ще го потърся :)))

      Изтриване
    3. Да, знам за Германия ( от доста време те чета още от "старият" блог ), затова и съм скептично настроена , но... Дано откриеш каквото ти трябва! Поздрави

      Изтриване
  2. Пробвала съм няколко мостри от продукта и също го харесах страшно много. Това беше преди няколко седмици и продуктът все още се обновяваше и никъде не можех да го намеря.. Слава богу , вече трябва да го има и смятам да си го закупя много скоро :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, вече е излезнал на пазара в обновената (+) версия, така че и аз смятам да го взема тези дни! :)

      Изтриване