вторник, 8 април 2014 г.

Essence CC Cream Clear and Correct

Здравейте.
Вече настъпи пролетта и реших, че е време да заложа на нещо с фактор ( попринцип не съм редовна ползвателка на кремове с фактор, освен на плажа, което знам, че не е  ОК ).
В публикацията си Empties Vol. 1 ви показах ФДТ на Essence, който ми беше тъмен, та след като го хвърлих, реших, че е време за нов, този път по-светъл.
И така, съвсем случайно на един щанд видях продукта, за който ще пиша - нов на пазара CC крем, коригира цвета, прикрива несъвършенства, защитава със SPF30, слива се с тена на кожата, висока покривност ( тук не съм много съгласна ) - и ето го,  CC кремът на Essence, който бързо се превърна в мой любимец.



И така, стига лирични отклонение и излишни думи - направо към продукта.
Написах ви какво се очаква от крема, сега ще изкажа директно мнението си за него.

 Първо за цвета - той се води Natural - очаква се да пасва и да се слее с всеки цвят кожа, затова и няма да пускам снимка на самото кремче в тубичката. В първият момент ми се стори  тъмен , но рискувах и го купих. И вече след седмици употреба мога да кажа едно - цветът наистина си е натурален, слива се идеално с кожата и изрявнява тена ( на някой с порцеланова бяла кожа може и да не стои така идеално, затова е по-добре да се пробва, при мен резултата е + ). На мен дори не ми се налага да слагам и върху шията, защото цветът ми пасна.
Кремът няма мирис, има сравнително лека текстура и не стои мазно върху лицето. Няма лепкав ефект.
Аз го нанасям 10 минути след като съм нанесла коригиращата ми дневна грижа ( дерматолозите препоръчват отделните SPF кремове да се нанасят поне 10-15 минути след нанасяне на дневният крем, за да може кожата да попие съставките от първият и да не се получава "кир ефект". )
Важно е да отбележа, че нанасям този крем с четка, защото по този начин ми е по-лесно да разнеса, а и няма опасност да прекаля с количествово крем.  ( количество колкото 2 грахови зрънца, нанесени с четка, са ми напълно достатъчни , ако имате по-проблемни участъци може да наслагвате с четката върху тях, не се получава наплъстяване ) .
Относно покритието, то за мен е средно. Най-важното е, че не си личи върху кожата ми, което е огромен плюс, защото аз точно това искам - да изглеждам максимално натурално.
Относно състава ( снимката, която пускам е малко странна, защото състава се отлепи и го снимах на два пъти ) - доста силикони, дооооста, но аз нямам проблем с тях като цяло.
Към слънцезащитните съставки, доста в началото на състава, се присъединява титановият диоксид, който ще се хареса на дами, който имат непоносимост към някой SPF съставкир тъй като го водят не толкова реактивенс кожата.
Съдържа екстракти от роза и будлея, както й масло и протеин  от сладък бадем.


Понеже преди на нанеса на лицето, слагам от крема върху дланта си и с четката разнасям , ми прави  впечатление, че много трудно се маха останалото количеството върху ръката ми - налага ми да си измивам  ръцете с почистващ гел. Само с вода или сапун не става. Може би е водоустойчив, не знам.
На лицето  също ми трябват поне 2-3 тампона с мицеларна вода или пък поне 2 измивания с почистващ гел ( попринцип с други продукти един тампон или едно измиване са ми достатъчни ) . Доста тегаво ми идва почистването.

CC крема не е много матиращ - ако кожата ви е много мазна ( моята е комбинирана/мазна) , определено ще лъснете бързо, затова ще ви трябва пудра, но при мен го няма този проблем.

И така, определено за мен това е един страхотен продукт, който определено с удоволствие ще ползвам пролетта и лятото. Радвам се, че след многообразието на CC и ББ кремове на пазара, аз открих моят.

Целувки и ще се радвам да чуя мненията ви!

4 коментара:

  1. Хм,звучи интересно.Имам нужда от нов фон дьо тен/cc-крем и ще го погледна,дано ми пасне цвета.
    Поздрави,http://dreamsof-beauty.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
  2. Много полезно ревю, но много бих се радвала на една снимка преди и след. Ще изчерпа темата докрай :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ами аз неслучайно обесних защо не пускам такава снимка, а именно, че напълно се слива с кожата ( поне при мен ). Но в бъдеще определено ще ползвам съвета ти. Радвам се, че ревюто ти е било полезно! :)

      Изтриване