сряда, 19 февруари 2014 г.

Samples Revue: La Roche-Posay Promo Offer

Здравейте!

Ако сте забелязали последните дни, в блог пространството и по форумите се въртят постоянно снимки, публикации и инфо за новата промоция на Ла Рош.
Аз от своя страна още края на Януари се сдобих с каталог , от който избрах своя крем и получих подаръците. И за времето от около 2 седмици успях да използвам всички мострички и разбира се, днес ще напиша по нещо за всеки един включен продукт в промоцията.




Приятно четене!
Започвам с каталога :
1. Мостра на Hydreane Legere крем за лице -  закупих този крем, доста приятен ми се стори. Не омазнява, за зимата смятам, че ще ми е страхотен, затова ще го пазя зa тогава ( ако успея ). Попива бързо, нанася се лесно. Определено кожата ми се чувства хидратирана и свежа с него.

2. Мостра на Hydreane BB крем - влюбих се в този крем. Не стои като ФДТ, слива се перфектно с кожата ми (light варианта) , матира, има фактор. изравнява тена... Но, не е толкова покривен, колкото аз искам ( аз и не очаквам чак толкова голяма покривност от ББ крем ). Това е и причината да не го купя. Иначе стои много натурално и сякаш нямаш нищо върху лицето.

3.Мостра на Hydraphase Intense Legere - тук нямам кой знае колко много за казване, приятно е кремчето.

4.Мостра на Toleriane Ultra за лице и очи - дойде ми една идея по-тежък, затова и го ползвах като нощен. Предполагам е заради съставката squalene в състава.
(Повечето продукти съдържащи squalene винаги ми идват по-тежки, а някой дори и мазни. Това, доколкото знам, е органично в-во, извлечено от акулски черен дроб или от някои растения. )

5. Мостра на Effaclar Duo - имам крема. Купих го с подарък почистващ гел. Ползвам го от известно време, но няма да казвам нищо повече. Очаквайте публикация посветена на него!

6. Мостра на Toleriane Teint - цветът ми беше доста тъмен ( Sand Beige ) , затова и не ползвах мострата, а само нанесох на определена зона, за да видя покривността. Като покривност е добре. Леко ми се стори тежък ( повтарям леко :D ).

Това беше за каталога. Сега да преминем към подаръчният пакет:

1.Мостра на термалната вода на La Roche-Posay ( 50 мл. ) - ползвала съм я и имам голямо шишенце от нея. Аз не намирам разлика между термалните води на различните марки. Тази , доколкото прочетох , е по-богата на селен.

2. Мостра на физиологичният мицеларен р-р - почиства добре, не оставя лепкаво усещане след себе си. Допада ми. Аромата му е доста лек, аз като цяло знаете обичам по-ароматизирани продукти.

3. Мостра на Lipikar Syndey - душ гел-крем за бебета и възрастни - след този душ гел нямам нужда от нищо хидратиращо. Оставя кожата блаженно мека, хидратира я в дълбочина. Нанасях директно, без гъба. Не прави голяма пяна, до определено има ефект.

4.Мостра на Lipikar Milk мляко за тяло - влюбена съм в това мляко, определено ще го взема. Кожата ми не е суха, нормална е, но това мляко ми се отрази страхотно. Нанася се лесно, а очаквах да е по-тежко като консистенция и да попива трудно. Малко количество хидратира доста. Не оставя филм, попива веднага - също изненада за мен. Аромата е много лек, лично на мен лееееко ми напомня на аромата на Aqualia Thermal крема за лице на Vichy ( любим мой аромат). Не ми хареса само едно - течен парафин ( беше на 5-6 място )  в състава.

5. Мостра на Hydraphase Intense  - при частта с мострите писах за него, В кутията, той е под формата на малка тубичка ( 3мл. ).

6. Мостра на Anthelios слънцезащитен лосион SPF 50+  - бях на планина и го пробвах, но доста бързо лъсна от него.

7.Мостра на Cicaplast Baume B5 - това е балсам за сухи зони. Допадна ми, нанасях там, където кожата ми е по-суха и определено се забелязваше резултат. Стигна ми за 6-7 нанасяния, а е мостра само от 2 мл. Вероятно ще купя пълноразмерният продукт, тъй като е икономичен и ефективен. Също и съм влюбена в балсама за устни от серията, за който ви писах последно.

8. Мостра на Toleriante Teint - и за него има писано горе. Тук отново той е под формата на 1 мл. мостра. Отново същият тъмен цвят като този от каталога.

Е, това беше. Надявам се ревюто ви е харесало, дългичко се получи, но се опитах да бъда максимално кратка и ясна. Ако вече имате продуктите, ще се радвам да споделите и вашето мнение като коментар! :)
До скоро.
















Няма коментари:

Публикуване на коментар