сряда, 5 февруари 2014 г.

Vichy Purete Thermal 3 IN 1 Calming Cleansing Micellar Solution

Здравейте!

Реших, че е време да наблегна малко на ревюта с почистващи продукти за лице, защото като цяло липсват в блога ми.
Днес ще ви разкажа за почистващия мицеларен лосион 3 в 1 на Виши от серията Purete Thermal. 
Тази мицеларна вода купих за първи път миналата година по това време.
Това на снимките ми е втора опаковка, която купих края на Ноември. ( на едната снимка съм отразяла  върха на пулвелизатора, ще ме извините ).




Малко инфо за продукта:
Подходящ е за чувствителна кожа, с оптимално ниво на pH, съобразено с кожата. Подходящ и за околоочен контур, дори за хора с контактни лещи
Има 3 в 1 ефект - почиства, остранява грима и омекотява кожата.
Не съдържа алкохол, сапун, оцветители, парабени. Хипоалергенен, дерматологично тестван. Без отмиване!

Определено това е продукт, който изпълва всичко обещано в описанието от производителя.
Почиства страхотно грима, оставя кожата мека и най-важното за мен - успокоена.
Дори съм забелязала, че след употреба зачервяванията ми намаляват.
Аз я ползвам не само за сваляне на грим, а и просто като почистващо средство по някое време на деня.
Има слаб аромат, доста приятен.
Минус мога да намеря само в това, че има леко лепкащ ефект след употреба, вероятно всички сте го изпитвали - често срещан ефект при мицеларните води, но при тази е краткотраен - от няколко секунди до минута, след това изчезва, но все пак съм и с мазна кожа.
Опаковката е от  400 мл,. с удобен пулвелизатор - мисля, че има и по-малки разфасофки.
Съдържа термална вода, фитофеноли от роза, глицерин и пантенол.

Абе с едно изречение, това е едно страхотно попадение за почистване на чувствителна кожа.
Факта, че взимам втора 400 мл. опаковка говори доста.

И така момичета, това беше от мен.
Пробвали ли сте мицеларната вода на Виши и какви са впечатленията ви?
До скоро!



Няма коментари:

Публикуване на коментар