вторник, 15 април 2014 г.

Pinks Beauty Box April 2014

Здравейте!
В този мрачен ден реших и аз да покажа кутията на Пинкс за месец Април. Няма да изпадам в подробности, а направо ще започвам.


 Ето и какво съдържа кутията ми този месец и какво мисля за продуктите в нея:


1.Vichy Capital Soleil крем за лице SPF50 - 3 ml.
Оригинален размер - 50 мл. Цена: 26,40 лв.

Не съм сигурна ще ми влезе ли в употреба, защото е за нормална и суха кожа, а както знаете моята е мазна/смесена, но смятам да го пробвам. заради високата защита от 50-ти фактор.

2. Vichy Capital Soleil мляко за тяло - 7 ml.
Оригинален размер - 300 мл. Цена: 36,65лв.

Вече съм в мислене какъв SPF  продукт за тяло да си взема и този идва точно на време - от около 2 години се чудя дали да си взема такъв на Виши и ето, че сега ми се отдава възможността да пробвам. А хареса ли ми, със сигурност ще го купя, защото 300 мл. за тази цена и от тази марка ще ми дойде добре. Ако не знаете, аз съм доста голяма почитателка на Виши, но в момента си "почивам" от тях, за да мога да пробвам и други марки.
Подходящо за лице и тяло.

3. Vichy Capital Soleil BB крем - 1,5 ml.
Оригинален размер - 50 мл. Цена: 29,22 лв..

Първо цената ми се струва доста солена за ББ продукт, защото ако погледнете по-горното мляко за тяло, ще видите, че то е подходящо и за лице и е 300 мл.
Определено ми е интересно да пробвам този ББ крем, защото последният, който пробвах на Виши беше този от серията Идеалия и ми стоеше като маска.
В описанието на крема ми харесва, че при него има dry touch усещане - едно от любимите ми - кожата ти е матирана, суха на пипане и мноого гладка.
Подходящ за смесена и мазна чувствителна кожа ( ура! ). 

4.  Lancome La Vie Est Belle EDT 1,5 ml.
Оригинален размер - 50 мл. Цена: 143 лв.

Това беше първото нещо, което исках да опитам и го направих веднага - аромата е доста силен и натрапчив в първите минути, но после се разгръща и ми харесва. Малко ( всъщнос доста :D ) е сладникав и захарен за моя вкус, но пък точно за мрачни дни като този е много подходящ според скромното ми неопитно мнение. 

5.  Eucerin Even Brighter Дневен и нощен крем - 5 ml. + 5 ml. + 1,5 ml. + 1, 5 ml. 
Оригинален размер и на двата крема -50 мл. Цена и на двата крема в аптечната мрежа: 47,25 лв.

За мое щастие нямам проблем с пигментацията, затова двете тубички и двете мострички на дневният и нощният крем на Юсерин отиват за подарък. 

6. Nivea Powder Touch дезодорант - 35 ml.
Оригинален размер -  150 мл. спрей Цена: 5,39 лв.

Абсолютен противник съм на продукти против изпотяване с алуминии ( алуминиев хлорхидрат - основна съставка в 99% от продуктите против изпотяване, коята има славата, че предизвиква Алцхаймер ) и никога не бих си купила, но пък това флаконче ще си го използвам, защото количеството продукт е много малко като опаковка - 35 мл. и няма да ми стане нищo (предполагам).

7. Nivea Creme Care крем душ-гел - 50 мл.
Оригинален размер - 250 мл. Цена: 4,59 лв.

Определено най-много се радвам на този продукт, защото обожавам да пробвам нови душ-гелове. В миналата кутия пак ми се падна душ-гел и доста ми хареса. Надявам се този също да ми хареса - определено при моите чести пътувания ще ми влезе в употреба. 


8. Matrix шампоан 2x10 ml. и балсам 2x10 ml.
Оригинален размер: шампоан ( 300 мл. ) , балсам ( 250 мл. )
Цена при запитване.

По описание ми допадат, но досега не съм ползвала нищо на Матрикс. Косата ми напоследък е в не особено добро състояние и ми интересно дали ще има ефект и от двата продукта. Ще ги пробвам с удоволствие. 

9. AboPharma Магнезиево олио - 50 ml.
Оригинален размер - 100 мл. Цена: 3,29 лв.

Като гледам другите кутии съм една от малкото, които са получили олиото, но пък това ме радва.
Всеизвестен факт е , че магнезият се усвоява по-добре от кожата, отколото приет по друг начин, затова с удоволствие ще пробвам това олио. Отворих го за да вида дали има мирис, но се оказа, че няма такъв.
Ще го видим... 

И така, определено ми хареса и тази кутия. Ако трябва да съм честна ми харесва повече от предната. Дано и продуктите ми допаднат.
Очаквам с нетърпение да разбера за лимитирана кутия, за която се споменава в книжката с описание на продуктите. 
Това беше от мен, ще очаквам мненията ви за моята и вашите кутии.
 Целувки!




2 коментара:

  1. И при мен ефектът на ББ крема на Виши е подобен. Искам да те питам какви продукти против изпотяване използваш, че ми стана доста страшно като научих за Алцхаймера :/ ?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ами трябва да търсиш дезодоранти или ролки, на които е написано без алуминни ( Aluminium chlorohydrate конкретно ) - такива имат от по-бюджетните марки Нивеа ( Pure and natural ) , Bourjois, Green Master и др. Иначе има и био продукти, но те са 20 + лв. като цена.
      И все пак, за да не те стряскам, прочети по темата за алуминиевият хлорхидрат и сама си прецени.
      Целувки!

      Изтриване