събота, 12 април 2014 г.

Микрофибърна ръкавичка за почистване на лице Green Master

Здравейте, момичета!

Преди няколко дни ви загатнах за тази публикация и днес имам малко повече време, понеже пътувам за България и реших да я напиша.

В началото много скептично подходих към продукта, за който ще пиша , защото досега не съм ползвала такова чудо. Става дума за микрофибърната ръкавичка на Green Master ( пускам линк към сайта им, защото вероятно някой дори не са чували марката , както бях и аз доскоро) .




Тази ръкавичка е предназначена за почистване на грим от лицето. Пускам и снимки за да видите цялото обеснения на продукта от листовката в опаковката ( да се извиня за качеството, защото изключително бързах, когато правих снимките ).





И така, какво е моето мнение:
Първият ден, в който реших да я пробвам как се справя, беше ужасен за мен - цял ден на крак, мръсен въздух, имах всичко възможно по лицето - руж, фдт, спирала, сенки,пудра, матово червило ... като имате предвид, че грима беше професионален , тъй като имах ходене на едно събитие и т.н.
Вечерта катo се прибрах , вече капнала от умора, я видях как си стои неразпечатана на нощното ми шкафче и си казах: "Това е момента!".
Изпълних указанията от снимките по-горе за ползване и започнах... тази ръкавичка за около 1-2 минути свали професионален грим от лицето ми само с вода, като дори можех да видя как от бузите ми освен грима излизат и някакви черни частички, който са там вероятно заради мръсният въздух и цигарен дим, на който бях подложена. 
Не знам с каква технология е направен продукта, но за мен е много успешен. Свала грима идеално, като не е необходимо измиване след това. Кожата е чиста и мекичка след ръкавичката.
Друго, което ми направи впечатление и в което не се бях замисляла досега е, че на листовчицата пише "Абсорбиращите свойства на ръкавичката не позволяват  на грима да проникне в кожата..." - като се замислих, в повечето почистващи продукти с измиване се съдържат SLS и SLES, а за тези така одумвани разпенители се знае, че позволяват на веществата да проникнат в кожата, та от там се зачудих, че съвсем спокойно грима може да проникне в кожата при едно изплакване.


Но да оставим това настрана и да обобщя казаното.

Това за мен е един чудесен продукт, който обожавам и определено е откритие за мен и моята кожа.

Вие ползвали ли сте ръкавичката или нещо подобно? Поздрави и приятен уикенд! :) 




6 коментара:

  1. Аз имам такава също и в началото я използвах много. Но после взе да ми става малко досадно ,защото чистенето отнема повече време , отколкото ми се иска. Но като цяло съм доволна и аз :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. А при мен е обратното - чистенето ми отнема 1-2 минути :D :) Радвам се, че ти харесва, защото явно не съм само аз! :)

      Изтриване
  2. Имам я, понеже се зарибявам лесно, купих дори 2-3 бройки, но не чисти добре - нито грим, нито замърсяванията от кожата. Става за екстремни случаи, но за всеки ден - не е подходяща за моята кожа.

    ОтговорИзтриване
  3. Аз също имам такава ръкавичка - харесва ми и я ползвам редовно, но първо почиствам грима с лосион и памучен тампон и след това с ръкавичката. Определено още доста нечистотии сваля след лосионал

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз, както че шегувам, я ползвам "чисто" :D Ползвам директно ръкавичката , без преди или след нея да ползвам лосион, мицеларна вода и т.н. и при мен се справя добре. Радвам се, че ти допада и на теб!

      Изтриване