сряда, 24 септември 2014 г.

Крем "Здраве" - лека формула

Здравейте, момичета!

Това лято (което все повече ми липсва, дори в момента ми е студено.. Бррр...) реших да си потърся нещо локално против пъпчици, тъй като след употребата на правилният продукт повече от половин година,  сега ми излизат доста по-рядко и сметнах, че ще заложа само на локални продукти за проблема.


Доста се чудих и в крайна сметка се спрях на леката версия на крем "Здраве" - легендарен продукт, който си спомням още от детските си години и с който баба  лекуваше всичко.



Всички сте чували за крема "Здраве", вероятно и повечето от вас са го ползвали.
Тук е мястото да си призная, че бях доста резервирана дали изобщо да купя този продукт, но реших, че няма какво да загубя предвид смешната му цена и го взех.

Повече от 2 месеца този продукт се превърна в неизменна част от моя ритуал за грижа за кожата - ако някой ми го беше каза, нямаше да повярвам.

Първо, как го ползвам аз - всяка вечер нанасям локално върху пъпчицата много фин слой, тъй като е доста мазен и тежък (белее също), въпреки, че е лека версия. За през деня не става, тъй като е мазен и лично на мен не ми е приятно, затова го ползвам само вечер( когато имам проблем, разбира се І.
Ефектът при мен настъпва след 12 часа - пъпката е видимо смалила размера си и не е толкова възпалена, а до 48 часа, пъпката я няма ( тоест за 2 дена и 2-3 употреби тя изчезва  при мен ).
Бях учудена колко добре действа - самата пъпка започва да хваща лека коричка и изчезва от самосебе си, като периода, за който това става е доста кратък.
Дали лекува акне - не, в никакъв случай не мислете това. Това си е чиста локална грижа, която успокоява и заздравява възпалението, но не го лекува. Ако проблема е постояннен, то крема няма да го реши.
Пробвах го също върху раничка и върху няколко лишейчета, които ми се бяха появили - действа също толкова добре.
Много, ама много икономичен - това бих го ползвала сигурно 5 години, но срока на годност след отваряне е 6 месеца (на снимката крема е ползван повече от 2 месеца и вижте колкото малко изобщо съм използвала - почти незабележимо количество ) .
Ароматът е типичният за крема - спомням си го още от детството и не се е променил.



Съставът - е, тук определено най-много се чудих дали да го допра до лицето си. Съдържа моите "любимци" - парафин и вазелин, които знаете "обожавам". В крайна сметка това е локална грижа и действието на тези съставки е да "убията натрапника" , така че реших да го преглътна. Вероятно на тези съставки се дължи и изсъхването на пъпчиците, тъй като те запушват порите и не оставят мястото да диша ( само за вметка  - замислете се сега лосионите за тяло и балсамите за устни с тези съставки какво правят със здравата кожа - убиват я буквално ).
Съдържа още витамин Е, пантенол,  екстракти от лайка й смрадлика, както и цинков оксид.

Като цяло за мен крема е добър продукт - ако някой ми беше казал, че ще го ползвам, нямаше да повярвам, но ето - фактите са на лице.
Определено за ниската си цена върши много работа и е страхотен бюджетен продукт при пъпчици и раздразнения - да ги успокои и заздрави.

Успешна седмица и дано не замръзнем до края й!

4 коментара:

  1. Страхотен продукт е крем Здраве във всички варианти.
    Леката формула е много приятна и наистина за едно денонощие пъпката намалява, а после иизцяло изчезва/личен опит/.
    Поздрави!
    Полезна публикация! Здраве крем е незаменим в някои отношения.

    ОтговорИзтриване
  2. .. Чудесен продукт наистина. Много мои приятелки го ползват ,а аз все още му се чудя..

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Като имаш предвид цената му около 3 лева и да не ти допадне, загубата няма да е голяма.. :D :)

      Изтриване