сряда, 23 юли 2014 г.

Pinks Beauty Box July/August 2014

Здравейте!
Още вчера ми  дойде двойната кутия на Пинкс , но не бях в града и  днес вече я държа в ръцете си. Естествено, както обичам да правя, предварително още вчера погледнах какво се крие вътре, защото просто съм от нетърпеливите и тук трябва да благодаря на всички блогъри и съфорумки в Бг Мама, които качвате снимки за нетърпеливите като мен, веднага, щом получите кутиите си.



И така, нека разгледаме заедно какво съдържа кутията и какво мисля аз за нещицата:.


1. KrauterhoF Алое вера гел 96% 200 мл. - Пълноразмерен продукт
Цена: 8,50
Това беше първото разкритие и аз много му се зарадвах, Преди време ползвах подобен гел ( не на тази марка  ) и бях много доволна - успокоява страхотно кожата, особено ако тя е раздразнена, зачервена и т.н. Успокояващият и хидратиращ ефект на алоето е чудесен и се надявам този гел да върши добра работа. 
Преди време съм ползвала гел от алое дори при температура - бях с 40 градуса и кожата ми гореше буквално и  гела от алое направо ме спаси. За пореден път се убедих в свойствата на растението. Вкъщи съм си засяла алое и е в спалнята ми, защото пречиствало въздуха от канцерогенни и радиоактивни вещества. Сокът от листата пък е чудесен - натурален и натурално извлечен има всякакви ползи, но така, когато ми е готов и в опаковка, няма да се мъча. Ще използвам с кеф гела на KrauterhoF (дори не мога да го произнеса... ) !  

2. Lavenda балсам за коса с лавандула 200 мл. - Пълноразмерен продукт
Цена: 3,20 лв.
Преди дни ви показах продуктите, с които се грижа за косата си и засега не мисля да ги сменям. Определено ще пробвам този балсам като му дойде времето - ароматът му ми хареса, състава също. Българско производство е, а опаковката е много оригинална, особено надписите отпред. 

3. Bourjois Anti-White Marks дезодорант 150 мл. - Пълноразмерен продукт
Цена: 5,29 лв.
Ароматът не ми допада, състава също - съдържа алуминиев хлорхидрат, който предизвиква Алцхаймер, както вече съм споменавала. Накратко - няма да го ползвам.

4. Biotrade Melabel Sun SPF50+ слънцезащитен крем за лице - 5 мл.
Оригинален размер: 50 мл. ; Цена: 18,80 лв.
Зарадвах му се, но като погледнах състава - съдържа минерално масло, което значи, че няма как да го доближа до лицето си. Не знам защо, но пише, че е некомедогенен, а съдържа минерално масло, което е комедогенно... No comment

5. M. Asam Aqua INTENSE Хиалуронов  крем - 2х2 мл.
Оригинален размер: 100 мл. ; Цена: 55,50 лв.
Това е продукта, който най-много ми харесва в кутията. Ще го пробвам с нетърпение, а ако ми хареса - взимам в пълен размер. Харесах състава, концентрацията на хиалуронова к-на е доста добра, пише, че е подходящ за мазна кожа, така че определено ще пробвам с кеф!

6. M. Asam Magic Finish ФДТ мус - 2 мл.
Оригинален размер: 30 мл. ; Цена: 37,90 лв.
Бях го отписала, защото винаги ми се падат по-тъмни цветове от този тип мостри, но се оказа след като прочетох описанието, че продукта се адаптира към всеки цвят кожа. Обещава да матира кожата, текстурата е лека и пухкава - с удоволствие ще пробвам.

7. KrauterhoF Крем за тяло с масло от какао и ший - 5 мл.
Оригинален размер: 250 мл. ' Цена: 7,90
Съдържа парафин, а и мостра от 5 мл. няма да ми стигне за единия крак, затова вероятно ще го пробвам в зоните, в които имам леки стрии - имал стягащ ефект.

8. Yves Rocher Sebo Vegetal Матиращ гел/крем - 1 мл.
Оригинален размер: 50 мл. ' Цена: 19,00 лв.
Още един продукт, с който искам да се срещна от много време. Хвърлила съм око на серията отдавна и с удоволствие ще пробвам този матиращ гел/крем.

9.  Мостри на парфюми на Yves Rocher - 2x
Moстрата на ТВ от миналата кутия като аромат ми хареса доста, но ми се стори нетрайна. Ще ги видим тези двете мострички - отново са под формата на напоена кърпичка. ( за по-запознатите въпрос - едната мостра не е ли на мъжки парфюм или така ми се струва? )

Ами това е, отново съм доволна, както винаги. Двойната кутия е супер, има доста попадения в нея.
А вие, харесвате ли съдържанието на кутията?
Целувки!

Няма коментари:

Публикуване на коментар