вторник, 24 юни 2014 г.

Pinks Beauty Box June 2014 - 1 Year Pinks! Happy Birthday!

Здравейте!
Преди ден се завърнах в България и е то ме тук - заредена с нови сили, макар и болна... :(
Нямах време за писане на ревюта, но пък имах достатъчно за да чета други такива и да коментирам, като набелязвам следващите си жертви...
Знаех, че като се върна, празничната кутия на Пинкс ще ме очаква и нямах търпение да я видя.
Кутията се оказа доста тежичка, а от желание да я отворя дори я понамачках... Съдържанието си е доста добро, като имаме предвид, че не е двойна ( като не коментирам предната двойна - пълно разочарование ).


И така, да не губя време, а да ви покажа какво има в моята кутия:


 1. Bilka околоочен гел Rosa Damascena - пълноразмерен продукт 
25 мл., ; Цена: 5,29 лв.
Изпаднах в ужас в момента, в който видях гела - единственият аромат, от който може да ми призлее буквално е аромата на роза. Въпреки това, геройски реших все пак да помириша гела, казах си може пък да не е ароматизиран (да, вярвам си) или да няма толкова неприятен аромат, но... В момента освен грипа ме мъчи и страшно гадене благодарение на любопиството ми.
Като консистенция е леко желиран, като се разнася много лесно ( ами така и така "поразена" от аромата, поне да го пробвам :D ). Като състав е повече от  супер.
Поне за пореден път се убедих, че не понасям аромат на рози и определено имам непоносимост.

2. Yves Rocher душ-крем "Бразилско кафе" - пълноразмерен продукт 
200 мл. ; Цена: 3,90 лв. 
Аромата  на кафе, който слагат в козметични или хранителни продукти, винаги ме е отблъсквал. Отворих да го помириша с надеждата, че няма да е толкова "кафеникав" аромат, но уви... :D Да, не понасям й кафе ( освен ако не го пия ) , но пък душ-крема би ми дошъл идеален за сутрешен ободряващ душ.
Харесвам много марката и се радвам на продукта, макар да не харесвам аромата - ще видим ще се разберем ли...

3. Yves Rocher серум за отслабване "Cle Vegetale" - 5 мл.
Оригинален размер - 150 мл. ; Цена: 49, 50 лв.
Мостричка на гел на отслабване, която определено ще употребя, макар да нямам нужда, но все ще намеря някое местенце, което да не харесам ( не че вярвам, че гела ще помогне, но... ).

4. Yves Rocher Carisier en fleurs EDT - 1 мл.
Оригинален размер - 100 мл. ; Цена:39,90 лв.
Описанието на парфюма изглежда супер , така че вероятно ще си паснем. Интересно е, че мострата е във вид на мокра кърпичка.

5. L'Oreal Proffesionnel Vitamino Color шампоан - 2x10 мл.
Оригинален размер: 250 мл. ; Цена: ....
С нетърпение ще пробвам този шампоан. Попринцип си купувам главно безсулфатни шампоани ( този не е такъв ) и от тази серия не съм пробвала нищо, така че тези шампоанчета на марката са ми добре дошли. В брошурката пише, че имат бонбонен аромат, което още повече ме кара да искам да ги пробвам.

6. Mixa CC крем - 2 мл.
Оригинален размер: 50 мл. ; Цена: 13,90 лв.
Нещо, което много исках зимата, но ме достраша да взема, да не би да ми е тежък. С удоволствие ще го пробвам, но не този сезон.

7. Mixa хидратиращ крем с 10% глицерин - 2 мл.
Оригинален размер: 50 мл. ; Цена: 9,49 лв.
Съдържа парафин, което автоматично значи, че няма как да го сложа на лицето си. Освен това е за много суха кожа, а аз съм далеч от този тип.
Ползвала съм крема с 6% глицерин, а ревю за него вижте тук.

8. Biotrade Acne out активен лосион за мазна и склонна към акне кожа - 15 мл.
Оригинален размер: 60 мл. ; Цена: 12,05 лв.
 Отдавна искам да пробвам нещо на марката и ето, че ми се отваря възможност. Този лосион е за локално третиране, като има вида на тоник, а в състава има висок % алкохол.
Аромата - просто ужасен за мен.

9.Revive Snail Extract@ Regeneration Power Serum - 2х2 мл.
Оригинален размер: 30 мл. ; Цена: 49,49 лв.
Нямам нужда от такъв серум в момента, така че отива при резервите.

10. Inglot Nail Enamel  лак за нокти - пълноразмерен продукт
Оригинален размер: 15 мл. ; Цена: 11,50 лв. 
Много ми се искаше син или зелен нюанс, но ми се падна розов. Все пак ми харесва и ще го ползвам.

В кутията има също тест за определяне на типа ви кожа от Yves Rocher, талон за отстъпка от Inglot, продуктов каталог на Biotrade, код за намаление за продукти на Revive Snail Extract@ от интернет сайта им, както и бизнес каталог от Изток-Запад.

Като цяло, кутията е повече от добра - цели 3 пълноразмерни продукта и мостри на нови за мен продукти, въпреки че за моя вкус има ужасяващи аромати на някои нешица, но ще им намеря собственик.
Надявам се двойната кутия следващия месец да също е толкова добра и вече я очаквам с нетърпение.




2 коментара:

  1. Бързо оздравяване от мен! И определено не отваряй серума с охлюви докато си болна, защото ще ти призлее още повече :D Ароматът му е ужас :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти искренно!
      Явно тази кутия както епълна и хубава, така е й кошмар за обонянието ми... :D

      Изтриване