четвъртък, 3 юли 2014 г.

Vichy Normaderm Deep Cleansing Purifying Gel

Здравейте.
Обещах да пиша за новите ми придобивки от Vichy и ето, че днес е време е това да се случи.

След справка какви почистващи гелове съм използвала досега ( тъй като си търсих нещо ново ) се оказа, че не съм ползвала такъв тип продукт на Vichy и веднага реших да поправя това.
И разбира се, след ходене до аптеката се сдобих с почистващия измивен гел на Vichy от серията за акнеична кожа Normaderm ( както и с още 5-6 неща, които не бяха планувани :D ).




Още след първото ползване, този гел се превърна в мой любимец в една категория.
За мен, досега, това е почистващия продукт, който има най-добър аромат от всички, които съм ползвала ( а те не са малко ). Толкова приятен, нежен, свежарски... Просто се влюбих в аромата му ( да уточня, че не е същия като на крема от серията Normaderm , който съм ползвала неведнъж и сте чели за него ).

Гелът се пени много добре, като аз разпенвам първо в дланите и после нанасям по цялото  лице. Почиства изключително добре грим и ежедневни замърсявания, няма да ви е нужна допълнителна грижа.
Както е описано на опаковката, премахва излишното омазняване и бих добавила, че поддържа едно добро ниво на отделяне на себум след употреба ( кожата не се омазнява толкова много ) .
Кожата след гела наистина е много чиста, гладка и успокоена - ефект, който търсех.
Явно неслучайно английският надпис гласи Deep cleansing  ( дълбоко почистващ ) , защото този продукт е точно такъв. Можете да усетите кожата си как диша след него и няма и следа от замърсявания, тя скърца от чистота в добрия смисъл .
Важно е да се отбележи, че гела не ми изсушава кожата, както и е подходящ за чувствителна кожа като моята - не я дразни, не се зачервявам и няма опъване . 

В състава си, гелът съдържа термална вода, гликолова и салицилова киселина, както и TEA ( Triethanolamine ) .
( На опаковката е написано нова формула, което не знам дали е така, защото за първи път се допирам до продукта. )

Повечето такива продукти, които са за мазна кожа и съдържат киселини, изсушават кожата и се радвам, че този продукт не го направи при мен. Плюс е, че не съдържа алкохол и сапун - съставки, които също го правят.

И така, радвам се, че намерих продукт, който да почиства в дълбочина, да е подходящ за чувствителна кожа и да се грижи за проблемната ми кожа по най-добрия начин, като не е агресивен. 
Определено гела ми стана новия любимец, а като добавим аромата... Ох... <3

А вие, ползвали ли сте гела и кои са вашите любимци?


7 коментара:

  1. Съдържа парфюм.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, но е на последно място в състава, за да може да е подходящ за чувствителна кожа!

      Изтриване
  2. Имам го вече от половин година(ако не и повече). Ползвам го постоянно и е едва до половината. Изключително съм доволна :))

    ОтговорИзтриване