вторник, 22 юли 2014 г.

Бочко After Sun Milk

Здравейте.
Днес е адски горещо, слънцето е просто изгарящо, а аз се замислих, че забравих да ви покажа един продукт, който е пряко свързан с него.

Всички знаем колко е важна слънцезащитата, но също толкова важна е и грижата, която полагаме след излагането на кожата ни на слънце.
Слънцето изсушава кожата, а ако му позволите - то я изгаря, буквално я уврежда, затова е много важно да осигурим хидратация и успокоение на кожата  ни след плаж.

В повечето продукти за след плаж ( проверих ниския, средния, че и високия клас ) - спрейове, гелове, кремове, лосиони, млека и т.н., забелязах, че се съдържа алкохол като основна съставка.
Лично аз не смятам, че алохола би бил полезен , защото само допълнително ще изсуши кожата ни, макар да ни даде и лек охлаждащ ефект, за който няма да си струва риска.
И така започна търсенето ми на продукт, който да не го съдържа

Изисквнията ми покри млякото за след слънце на Бочко.




Срещата ми с него не беше търсена, а съвсем случайна - пазарувайки в хранителен магазин хвърлих един поглед на козметиката, която се предлагаше и това мляко сякаш чакаше мен - последна опаковка, на почти празен стелаж. Хвърлих му поглед и веднага знаех, че трябва да го имам - няма алкохол, няма парафин, ниска цена, добро количество.

И така, вече повече от 2 месеца неизменен мой спътник е този продукт. Но какъв е ефекта върху моята кожа?

Текстурата на млякото на Бочко е лека, като при разнасяне оставя лек бял филм, който изчезва за секунди при масажиране. Попива в кожата на тялото много бързо и не оставя мазен или лепкав филм .
Усещането - кожата е хидратирана, сякаш сте напоили изсъхнала почва - кожата ми попива млякото  за секунди , като я остава хидратирана, мека и гладка.
За успокояващ ефект - съдържа алантоин, ментол и вит. Е , които имат за цел да охладят и успокоят кожата, но не са с висока концентрация (ментола се усеща много леко, защото първите секунди след нанасянето усещам много леко, ама много леко загравяне, може да е само при мен, но го усещам, което всъщност носи охлаждащият ефект )
Ароматът - толкова сладък, бонбонен... сякаш съм в магазина, в който Avril Lavigne снима клипа си 'Hello Kitty" - с други думи, чувствам се сякаш заобиколена от сладки, бонбони, торти и всякакви такива изкушения. Абе направо си мириша на кексчета и ми идва канибалски да се схрускам! Ароматът е наситен и остава по кожата часове наред.
Нещо, което също много ми хареса в продукта - тубичката. Много удобна, а още повече  ми хареса, че капачката беше запечатана ( всички сме виждали как се рови из продукти по стелажите и това винаги ме е ужасявало ).

Обобщено - останах супер доволна от това мляко, върши мио чудесна работа. Харесва ми факта, че е българско производство. Харесва ми факта, че не съдържа алкохол, парабени, парафини, бронопол и т.н. Харесва ми много и аромата му. Харесва ми дори ниската цена. Какво повече да кажа, освен - харесва ми?!
Очаквам мненията ви - ползвали ли сте го, ако да, доволни ли сте. Ще се радвам да чуя какво ползвате вие след плаж, някакви съвети?

2 коментара:

  1. Този продукт не съм ползвала, но Бочко с пантенол също е страхотен крем! Препоръчвам!

    ОтговорИзтриване