четвъртък, 17 юли 2014 г.

L'Oreal Paris Casting Sunkiss Jelly - New

Здравейте.
Снощи се допитах до вас в страницата си във Фейсбук за кой продукт да пусна  ревю и вие решихте това да е най-новия продукт на Лореал - Изсветляващото желе за коса с ефект "целунати от слънцето".




Доста се ширят питанията из форумите и интернет средите, защото продукта е съвсем нов и беше пуснат на пазара едва миналата седмица и буквално бях една от първите, която чакаше да го заредят на пазара, защото много го исках..
И ето, вече изпробван върху мен мога да дам мнението си за продукта и да отговоря на някои въпроси, като покажа ефекта върху мен.

Няколко думи за самото желе:
 Неговата цел е да даде на косата ефект "целуната от слънцето" или с други думи, естествено да изсветли косата ( до 2 тона ) както слънчевите лъчи правят - ефект, който може да постигнете вече през цялата година благодарение на това желе.
То е без отмиване -слага се върху суха коса, след което се изсушава със сешоар.
С него може да постигнете различни ефекти - да изсветлите цялата коса, да направите прическа тип "Омбре",  да направите кичури и т.н. ( влезте в канала на Лореал България - там има видеоклипове с идеи и хитринки за прически, които може да направите с това желе, както и още инфо )
Предлага се в 3 варианта - за тъмно руса коса, за светло руса коса и за светло кестенява коса. Моето е номер 02.
Какъв ефект и колко точно да изсветлите косата  решавате вие ( на всяка опаковка има цветовите тонове, с който да очаквате косата да се промени )
Не можете да предозирате, така че бъдете спокойни.
Важно е, че е само за небоядисвани коси, каквато е моята. Ако косата
ви е боядисвана или имате чувствителен/раздразнен скалп, не ползвайте желето.






Ето цялото инфо, което има на опаковката сканирано by me за да съм максималко полезна ( отворете на цял екран за да го видите )






А ето го моето мнение и ефекта, който АЗ постигнах:

Първо, от доста време ми се иска да боядисам косата си в по-светло русо, но просто не исках да го правя, защото знам колко грижи изисква, а пък и харесвам натуралния си цвят ( човек не може да ме разбере какво искам :D ).
Е ето, че се появи Sunkiss Jelly и аз реших да го пробвам - не е боя,  ефекта, който ще постигна е на натурално изсветлена коса, лесен за употреба - казах си, за мен е.
Веднага започвам с описанието как точно използвах продукта.
С ръкавици нанесох обилно от желето по цялата дължина на косата (суха, не мокра) с помощта на гребен за да стане равномерно, след което изсуших със сешоар и постоях 5-10 минутки на слънчева светлина за допълнителен ефект.
Ефект се виждаше в корените - бяха леко изсветлели, а косата беше станала  лъскава, мека и лесна за стилизиране ( ако като мен срещнете мнение , че продукта оставял косата мръсна - не е вярно, ако изсушите добре няма такъв ефект, даже косата стои като току що изкъпана )
Тук една бърза вметка - аромата е умопомрачаващо приятен , като остава върху косата цял ден... Буквално ме опиянява от удоволствие, а стаята където го използвате мирише с часове...
Желето е с гел консистенция, полупрозрачно и се разнася много лесно.

И така, аз реших, че искам да постигна ефект, който да е светло-златист - след 5 нанасяния в рамките на 2 дни  го постигнах (изсветляването видимо продължава и в близките няколко дни след последното нанасяне ), като най-добре си личеше на слънце. Косата ми буквално грееше, сияеше.... Влюбих се! Буквално постигнах слънчев ефект! Невероятен е, а аз  не мога да спра да се радвам на косата си! ( ако изпробвате продукта, моля ви, погледнете после косата си на слънце - най-добре се вижда прекрасния ефект )
Пускам ви и снимка, за да имате на представа какво постигнах аз ( отворете на цял екран снимката  ):
Всички снимки са правени с фоточувствителен филтър на слънчева светлина за да се види максимално ефекта, като не са били обработвани:



(надписите са на англииски, защото програмата ми не иска да пише на български! Лоша програма! 
За неразбиращите -  превод по реда на снимката: натурално - след две нанасяния - след пет нанасяния )


На опаковката са написали да ползваме толкова, колкото искаме според ефекта, който търсим ( тоест, без ограничения в ползването, без интервали от време, може и всеки ден, стига да постигнем ефекта, който искаме ).
Във Великобританския сайт на марката са написали, че ако се подновява ползването, то нека  не е по-често от 2-3 дни.
Опаковката ми стигна за всички нанасяния, че и остана за още веднъж, но моята коса е първо доста рядко и второ, аз ползвах гребен за нанасяне, което е и по-икономично, защото разпределя продукта равномерно.,

Относно съставът на желето - не съдържа амоняк и е много грижливо към косъма - не изсушава или уврежда - нещо, от което се страхувах ( съдържа алкохол ).
Съдържа водороден пероксид като изсветлителна съставка, както и масло от камелия за
подхранване и хидратиране на косата.



Тук да вметна малко историйка - реших да не казвам на никой, че ще изсветлявам косата си за да видя ще забележи ли някой.
Приятелките няма да ги коментирам - веднага получих въпроси с какво, откъде, ама как...
Интересното беше с приятеля ми - идва си, след което ме поглежда и поне една минута ме гледа чудейки се, след което въпрос: "Подстригана ли си?" ( ех, мъже, какво да ги правиш). Аз ококорвам очи и избухвам в смях по простата причина, че косата ми е вързана с ластичка на опашка и как реши, че е подстригана не знам... След което разбира се той получи обяснение от мен кое ми е явно различното, както той го нарече.

И така, нов продукт на пазара, от който съм повече от доволна.
Надявам се съм ви била полезна и съм отговорила на някои ваши въпроси ( тук да благодаря на екипа от страницата на Лореал във Фейсбук, които отговориха на въпросите, който имах преди да реша да купя продукта. Страшно отзивчиви! ) .
Ако сте пробвали вече желето или имате въпроси - очаквам ги
Целувки и много слънчево настроение!





52 коментара:

  1. Супер ревю :) а после с къпането на косата отмива ли се веднага?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се, че ти е харесало!
      За ефекта - той е постоянен, т.е. не се отмива.

      Изтриване
  2. Mного прекрасно изглежда <3 Когато някой ден достигна естестествения цвят на косата си, ще си взема от този Сън кисс :) Изглежда просто супер!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Наистина и аз много си харесах постигнатия резултат!
      Като стигнеш до желето, надявам се допадне и на теб, Мери!

      Изтриване
  3. Леле, много добре се е получило. Каква му е цената и предполагам тази опаковка ти е стигнала за 5-те нанасяния нали?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се, че ти харесва и на теб - аз просто съм влюбена в резултата!
      Цената е около 12 лева , а за 5-те нанасяния използвах почти цялата опаковка, като ми остана може би още за веднъж ( нанасях обилно, без да щадя - както написахи горе, не може да се предозира ).

      Изтриване
  4. Жалко, че е за небоядисвани коси, страхотно се е получило иначе. :)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се, че ти харесва.

      Изтриване
    2. искам да споделя че го сложих на боядисана коса, ей така от любопитство, действа! косата ми изглежда много по-добре в момента, ще си сложа пак за допълнително изсветляване. определено ми хареса

      Изтриване
  5. Тъкмо ровех в нета инфо за желето. Добре звучи, чудя се дали да не рискувам, не съм много сръчна в ръцете ;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ами да ти кажа аз като гледам съм една от първите, които го пробваха и пишат за него тук и се радвам, че има и бг ревю вече. Желето е излязло едва миналия месец във Великобритания, така че е прясно-прясно на пазара.
      Относно сръчността, не трябва да се притесняваш - не можеш да предозираш, ефекта е натурален, така че няма да изглежда фрапиращо ако изсветлиш един кичур повече или по-малко.

      Изтриване
  6. super e a ot kade moga da go zakupq ?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Продуктът е на пазара от миналата седмица - не знам дали са го заредили из кварталните козметични магазини вече, но в по-големи като ДМ, Лили, Елитис го има.

      Изтриване
  7. Страхотно ревю, поздравления =] Исках да попитам както боите ли е, в смисъл има различни нюанси, или е само един цвят?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти!
      Самият продукт няма нюанси, а има номерация според цветът на твоята коса - има 3 вида изсветител - за свелто руса коса, за тъмно руса коса и за светло кестенява коса.

      Изтриване
  8. А аз искам да питам дали като се намажеш трябва да стоиш с крема * желето- и ако - да- колко време? :) Или намазваш и веднага сушиш?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Намазвам и веднага суша.
      Иначе като друг вариант можеш да пробваш следното - намазваш и изчакваш на слънце косата да изсъхне по естествен начин - ефектът така бил по-голям, но аз не съм от търпеливите и суша веднага със сешоар.

      Изтриване
    2. При мен не се получава русо :))) - косата ми стана една медено червеникава - вече 4 пъти я мажа :) Не е лошо, но не става русоляво ( явно защото ми е по-тъмно кестенява)

      Изтриване
    3. Постепенно ще стане - нанеси поне още 2 пъти и гледай да стоиш повече време на слънце по време или след "процедурата".

      Изтриване
  9. Здравейте! Поздравления за представянето на продукта! Аз съм по-особен случай - като цяло косата ми не е боядисвана,но съм със светли кичури. Питането ми е дали има опасност кичурите да придобият съвсем друг цвят - рижи или нещо такова?лллА много искам да я освежа с тоя продукт :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей!
      Нямам и идея как биха се повлияли кичурите ти, затова просто не мога да помогна! :)

      Изтриване
  10. Аз искам да попитам, като си се боядисала с цялата тубичка, после след колко време си купуваш нова за да се изсветлиш пак?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Aми попринцип ефекта трябва да е перманентен, но ако започне да потъмнява, тогава ще мисля за подновяване.

      Изтриване
  11. Здрасти. Доста добре ти се е получило- а принципно дълга ли ти е косата? ^^

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Сравнително - не ми е къса, но не е и до кръста.

      Изтриване
  12. Кой номер си използвала? Моята коса е малко по-светла от твоята но взех 01 за светло кестенява. И на каква коса го нанасяше- по-скоро мръсна или чиста? Ефекта е уникален, аз ако не такъв като твоя искам поне нещо медено да се получи. (:

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей, радвам се, че ефекта ми ти е харесал.
      Нанасям на чиста коса, а моят номер е 02.

      Изтриване
  13. След колко време постигна желания ефект?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. 2-3 дни, като след още няколко дни ефекта допълнително се засилва и се забелязва

      Изтриване
  14. Ти написа, че за 2 дни си нанесла 5 пъти? Та мисълта, ми е как трябва да си ги разпределя, как нанасяше ти?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, в рамките на тези два дни нанесох 5 пъти до постигането на резултата, който исках. Нанасям гела с гребен (може и с пръсти, но така е необходимо повече количество гел) като тръгвам от корена по дължината на косата, за да разпределя рановмерно. За разпределянето - нямях фиксирана идея как да нанеса, т.е. ти трябва да се съобразяваш с твоята коса и ефекта, който ти постигаш. Ти можеш да постигнеш ефект след 1-тото нанасяне примерно, така че всичко е индивидуално.

      Изтриване
  15. Здравей! Резултата е уникален - винаги съм искала да си изсветля малко косата, но моята е много тънка и крехка и не смеех да я боядисвам. Това ми изглежда като идеалния продукт за мен. Та на въпроса ми - след като си получила желание резултат, с времето отмива ли се цвета или си възвръщаш натуралния цвят само като израстне косата и подстригване?

    Може би е рано да ти задавам такъв въпрос, благодаря предварително за отговора

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ами да, доста е рано да се каже, мога само да предполагам...
      Ако опиташ - задължително сподели дали ти харесало! :)

      Изтриване
  16. Престраших се и си го купих :) Мацнала съм се само 1 път засега - в събота. Не видях ефект тогава, обаче днес на определена светлина забелязах че косата ми наистина стои по медена (взела съм си номер 01 и съм с тъмно кестенява коса). Ще видим по нататък :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Постепенно ще забележиш резултата, дано ти допадне! Успех с ползването и имай търпение! :)

      Изтриване
  17. А когато имаш тъмна коса, дали трябва да се изсветли преди това, за да може да се използва желето?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз не виждам смисъл да изсветляваш косата си предварително, за да можеш да ползваш ИЗСВЕТЛЯВАЩ продукт после.
      Желето с номер 01 изсветлява тъмно кестенява коса, но не предлага версия за по-тъмна коса от това.

      Изтриване
  18. Здравей, и аз днес си го купих и нанесох по кичури. Утре заминавам на море и въпросът ми е дали от морската вода ще се премахне и дали не е по-добре да оставя следващите нанасяния за след морето?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей.
      Моя прителка си го взех и точно на морето, под слънчевите лъчи на плажа си изсветли косата, така че според мен не би било проблем, но ти си реши.

      Изтриване
  19. Интересно ми е какво ще се случи ако аз (с тъмна коса) си взема гела за най-светли коси. Дали ще ми изсветли косата повече?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Би трябвало да изсветли най-малко според мен, защото по пътя на логиката, колкото по-руса е косата, толкова по-малко изрусител би трябвало да има в състава...
      Аз не обичам такъв тип експерименти, но ти си знаеш...

      Изтриване
  20. Ако съм боядисвала косата си последно преди 8 месеца дали мога да го използвам? Иначе поздравления за доброто ревю :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за оценката! За съжаление не мога да отговоря на въпроса ти, така че или пробвай, или се поразрови за мнения на момичета, които са се боядисвали преди. Попринцип има вероянтост или да не те хване, или да получиш рижаво-червеникав цвят - това са опасностите на прилагането на желето върху боядисана коса.

      Изтриване
  21. Прекрасно се е получило!Взех го вчера,има го и в Аптеки "Ремедиум".Още от първото нанасяне се вижда рус отблясък (имам светло кестенява коса),след 2 дни ще нанеса отново.Дано се получи също толкова добре,както при теб.

    ОтговорИзтриване
  22. Здравей, виждам, че е минало 2 месеца от ползването на продукта и искам да те питам като израства косата тъмни ли са корените както при боядисаната коса или с течение на времето се отмива и не си личи? Не знам дали много добре си зададох въпроса и дали ме разбираш, но мисълта ми е, че ако след време решиш, че не искаш вече да си изсветляваш косата дали ще трябва да се чака да израсте както при боята (което е много грозно) или с течение на времето си придобива естествения цвят?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей. Разбрах въпроса ти - до последно нямаше грозният ефект на израстнали корени, но аз започнах да ползвам втора опаковка и може би затова.

      Изтриване
  23. Здравей , тъй като косата ми е много крехка и косъма и е тънък исках да попитам продукта води ли до косопад или до нарушаване структурата на косъма ?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Моята коса попринцип се накъсва и пада, затова и не мога да съм ти критерии. Има момичета, които се оплакват най-вече от изсушаване на косата и цъфтеж на краищата.

      Изтриване
  24. А става ли за леко изсветляване на вежди? Защото на опаковката не пишеше, че не може да се използва за вежди, но все пак не искам да рискувам.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. По-добре недей! За вежди се използва само професионална боя за вежди, с всякаква друга рискуваш да има последствия.

      Изтриване
  25. Здравейте, никога ли не се измива косата от изсветляването?

    ОтговорИзтриване